Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VIII

Reflash

VIII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
19 odpowiedzi w tym temacie

#16 cyn89

cyn89
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:26, 01.07.2020

R20A3 przyrost jest tak niewielki ,że na hamowni widać niewielkie różnice, co do odczuć to musisz być bardzo czuły żeby wyłapać różnice bo tego tak na prawdę nie czuć  w R20A3 ...Pojedziesz na hamownie zobaczysz że masz   w zakresie użytecznym 1-2 konie więcej i z 3 Nm :)  Hamownie śa obarczone błędem standardowo 5%  co daje różnice pomiędzy hamowniami  +/- 7 kucy przy  mocy 150 , dlatego warto jest mierzyć na tej samej moc ..

Tak jak pisałem, nie wiem ile koni i nm przybyło, ale różnica w jeździe jest wyraźna i nie trzeba być czułym żeby ją odczuć. Być może zrobię jeszcze przeróbkę od katalizatora włącznie po końcówki wydechu i wtedy po wszystkich zmianach podjadę na hamownię żeby zobaczyć ile da się wycisnąć z R20A3. VIII gen z silnikiem 2.0 nigdy nie będzie torpedą, ale być może uda mi się sprawić, że będzie to już fajnie jechało, ale to zależy od kosztów planowanych przeróbek i stosunku ceny do wzrostu mocy, dlatego niczego nie przesądzam.


  • 0

#17 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 17:34, 01.07.2020

Tak jak pisałem, nie wiem ile koni i nm przybyło, ale różnica w jeździe jest wyraźna i nie trzeba być czułym żeby ją odczuć. Być może zrobię jeszcze przeróbkę od katalizatora włącznie po końcówki wydechu i wtedy po wszystkich zmianach podjadę na hamownię żeby zobaczyć ile da się wycisnąć z R20A3. VIII gen z silnikiem 2.0 nigdy nie będzie torpedą, ale być może uda mi się sprawić, że będzie to już fajnie jechało, ale to zależy od kosztów planowanych przeróbek i stosunku ceny do wzrostu mocy, dlatego niczego nie przesądzam.

Koni to pewnie nawet ubyło. Trochę wcześniej moment daje o sobie i przepustnica szybciej i więcej się otwiera. Takie wrażenia z duupohamowni to można sobie wsadzić.


  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#18 cyn89

cyn89
  • Nowy
  • 4 postów
  • Skąd:Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2014
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:10, 01.07.2020

Koni to pewnie nawet ubyło. Trochę wcześniej moment daje o sobie i przepustnica szybciej i więcej się otwiera. Takie wrażenia z duupohamowni to można sobie wsadzić.

W jakiej dupohamowni ? Przecież napisałem wyraźnie, że nie robiłem pomiaru na hamowni ani przed ani po reflashu. Ten temat zaczął się od zapytania kolegi właśnie o reflash w R20A3, więc mając właśnie taki silnik chciałem się podzielić opinią po reflashu, ale widzę że to bez sensu bo ludzie, którzy nie widzieli jak samochód jechał przed reflashem i jak jedzie po wiedzą wszystko lepiej. Jak dla mnie to jest za slaby silnik do tej budy w VIII genie, i gdybym kupował samochód z salonu to wziąłbym silnik 2.4, ale kupowałem od znajomego z rynku wtórnego. Biorąc pod uwagę jak samochód jechał na początku na 95 pb, a jak jedzie teraz na 98 pb, po wymianie filtra powietrza na k&n i reflashu to jedzie się zupełnie inaczej, przy czym ja nie twierdzę, że po tych drobnych zmianach z seryjnych 156 koni sie zrobiło 180, tylko myślę że kilka koni i kila nm przybyło bo to czuć w każdym zakresie obrotów. Jeżeli zdecyduję się na przeróbkę od kata włącznie po końcówki wydechu, to być może wtedy podjadę na hamownię, żeby sprawdzić ile finalnie da się wycisnąć z tej powolnej krowy i podzielę się wykresem. A wracając do tematu samego reflashu, to według mnie warto zrobić u kogoś, kto się na tym zna tak jak Rafał.


  • 0

#19 luks83

luks83
  • Nowy
  • 7 postów
  • Skąd:Głuchów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:33, 04.07.2020

Dupohamownia to tak hamownia która składa się z dupy i auta. Mierzy się moc czterema literami, niektóre osoby mają bardzo dobrze skalibrowana dupę i dobrze określają moc danego auta. Tak na marginesie strasznie tutaj jest napięty klimat. Ważne że klient zadowolony i czuję różnice.

Wysłane z mojego Redmi Note 7 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#20 KulawyJohn

KulawyJohn
  • Administrator
  • 1615 postów
  • Skąd:KSU powiat suski
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:201 z groszami
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 53
Wzorowa

Napisano 13:09, 04.07.2020

Tak, dupohamownia to pomiar robiony na własnej dupce :D czyli po prostu subiektywne odczucia z mocy silnika i różnic z tym związanych. Ja też odczułem różnicę po reflashu. Mimo, że moja dupohamownia jest jakby "słabo unerwiona" (jakkolwiek to zabrzmi :D )
  • 0

Pozdrawiam Grzegorz - górolicek śmiesek :)
Moja "Czarnula"

"Być górolem - to nie po górolsku godać.
Górolsko ślebodę trza tajsi w sercu chować!
Nie tyn jest górolem, co mo parzynice,
Nie tyn, komu gorset zdobio łostrężnice.
Jeno tym górolem, kto w górach serce swe łostawił,
W wąziutki szczelinie granitym zastawił"






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq