R20A3 przyrost jest tak niewielki ,że na hamowni widać niewielkie różnice, co do odczuć to musisz być bardzo czuły żeby wyłapać różnice bo tego tak na prawdę nie czuć w R20A3 ...Pojedziesz na hamownie zobaczysz że masz w zakresie użytecznym 1-2 konie więcej i z 3 Nm Hamownie śa obarczone błędem standardowo 5% co daje różnice pomiędzy hamowniami +/- 7 kucy przy mocy 150 , dlatego warto jest mierzyć na tej samej moc ..
Tak jak pisałem, nie wiem ile koni i nm przybyło, ale różnica w jeździe jest wyraźna i nie trzeba być czułym żeby ją odczuć. Być może zrobię jeszcze przeróbkę od katalizatora włącznie po końcówki wydechu i wtedy po wszystkich zmianach podjadę na hamownię żeby zobaczyć ile da się wycisnąć z R20A3. VIII gen z silnikiem 2.0 nigdy nie będzie torpedą, ale być może uda mi się sprawić, że będzie to już fajnie jechało, ale to zależy od kosztów planowanych przeróbek i stosunku ceny do wzrostu mocy, dlatego niczego nie przesądzam.