Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Valtek probelm


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#16 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:28, 23.05.2010

no i dobra, stało się - zamówiłem. Czekam i zobaczymy efekty ;)

[ Dodano: 2010-05-26, 01:06 ]
mam taki problem że w at-09 bylo jedno wyjscie pod wezyk cisnienia a w zecie sa dwa, jak to podłaczyć??
http://img218.images...i/reduktor.jpg/


[ Dodano: 2010-05-26, 19:37 ]
wie ktos jak to podłączyć?

[ Dodano: 2010-05-26, 22:19 ]
http://img257.images...us/i/zetan.jpg/ wyrwany kawałek z instrukcji instalacji z takim reduktorem
  • 0

#17 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 22:37, 26.05.2010

zrób tak jak powiedziałem po konsultacji z Pablo.See.... bedzie dobrze :ok :ok :ok :ok
  • 0

#18 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:26, 01.06.2010

co myslicie o takich przewodach? - http://moto.allegro....rnatywa_cu.html
  • 0

#19 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 23:55, 01.06.2010

http://www.uni-gas.p...e-przewody-faro
http://moto.allegro....rnatywa_cu.html

Jak najbardziej są stosowane.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#20 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 07:21, 02.06.2010

to chyba zdecyduje sie na ułożenie takich pod maską. Miał ktoś z was juz styczność z takimi przewodami?? bez obaw mógłbym połączyc wielozawór z reduktorem??

[ Dodano: 2010-06-02, 08:42 ]
ciekawe czy gdzies mozna kupić taki przewód na metry + złącza??
  • 0

#21 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 10:47, 02.06.2010

http://www.drypa.pl/...izolacyjny.html
http://www.drypa.pl/...i_rury_PCV.html

W dziale polecane zakłady, są namiary Zenka Bębenka. Zadzwoń, zapytaj.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#22 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 23:19, 20.06.2010

no i nadeszła chwila kiedy Accordka doczekała się na HD344 i tu sie pojawia pytanie, dysze też maja być 2.4 jak w valtekach?? u kogo je rozwiercić? jak to robia gazownicy??
  • 0

#23 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 05:20, 21.06.2010

Dysze śmiało możesz zrobić na na 2.6-2.8,a rozwiercić należy samemu.Wolny bieg w wiertarce i do przodu.Materiał jest bardzo miękki więc zero problemu-widziałem jak kolega robił to w ręku,a Ty możesz włożyć je w małe imadełko lub przytrzymać kombinerkami.Spoko nic się nie stanie.
  • 0

#24 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 07:11, 21.06.2010

Uzupełnię tylko wypowiedź Glinusia, że ja bym dla pewności i orientacji ustawił mapy na tych dyszach co masz jeżeli mnożnik za wysoki to rozwierć na 2.6 a jak to za mało to na 2.8.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 13:46, 21.06.2010

Dla HD344 limit to 2.6mm. Więcej nie ma sensu bo to nic nie da. HD344 jest za mały mocowo do 136KM. Trzeba dać ciśnienie 1.2-1.3bara żeby końcowy mnożnik wyniósł 1.

Cutoff po przygazowaniu
Dołączona grafika

Stałe obroty 3400
Dołączona grafika

Żeby zebrać mapę do 12ms trzeba porządnie się postarać. Ciśnienie w okolicach 1.2bara. Przy cutoff duż przerosty, jak to przy Zavoli Zeta.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#26 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:21, 30.06.2010

Jakoś strasznie późno przęłącza mi sie na gaz, czy podłączenie weży wodnych w reduktorze jest obojetne czy nie?
  • 0

#27 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 08:31, 30.06.2010

BartekHONDA o tym również decyduje jaka jest ustawiona temperatura przełączana na LPG w programie.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#28 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 09:34, 30.06.2010

Ustawienie też. Podłączenie ma też znaczenie.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#29 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:28, 30.06.2010

to powiedzcie mi jak powinien byc polaczony reduktor z wezami wodnymi - ten po prawej stronie patrzac od przodu hony powinien byc połączony z prawym czy lewym wejsciem reduktora ( reduktor lezy w ten sposób ze wejscie fi6 jest po prawej a wyjscie fi12 po lewej) zavoli zeta n

[ Dodano: 2010-06-30, 23:04 ]
dobra, zrobione tylko musze sie jeszcze do Ciebie Wolek usmiechnąć i podłączyć sie pod kompa

[ Dodano: 2010-12-19, 14:50 ]
nadszedł czas wymiany przewodu biegnącego z wielozaworu do reduktora, z miedzi na faro. Chciałem zapytac jak wygląda poprawne ułożenie tego przewodu. Na miedzi trzeba wykonywac pętelki a jak jest z faro?? Chciałem jeszcze zapytac czy ktos z was bawił sie juz z wtryskami hana2000?? zamierzam cos takiego kupić, co o nich myslicie??

[ Dodano: 2010-12-19, 14:51 ]
mr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq