Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Valtek probelm


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
28 odpowiedzi w tym temacie

#1 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 15:16, 21.05.2010

Witam!
W moim accordzie postanowiłem wymienic listwe wtryskową na nową. Zamówiłem czerwone valteki takie które były juz zamątowane wcześniej. Dysze zostawiłem od starej listwy, podmieniłem w nich tylko gumowe uszczelki. Po wymianie silnik zaczął chodzic równiutko na LPG a wtryskiwacze są cichutkie w porównaniu z poprzednimi. Tylko teraz pojawił się problem z dziurą w obrotach :-( . Kąkretnie przy 4 tys dostaje przydławienia i rozpędza sie dalej. Czy winą może byc to że poprzednia listwa była BFC?? Z tego co czytałem to Valteki rail type 30 czyli standard otwieraja sie do 4mm a BFC do 6?? F18B2 nie jest chyba silnikiem który potrzebowałby listwy o zwiekszonej przepustowości?? Sterownik gazu to STAG 200-4, czy kalibracja i zmiana w programie z BFC na standard czyli type 30 może pomóc?? Może pokabinować z ciśnieniem w reduktorze?? Czy jestem zmuszony wydac kolejne 150zł na listwe BFC taka która była zamątowana wcześniej??
Pozdrawiam
  • 0

#2 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 15:53, 21.05.2010

pieniądze w błoto. nie mogłeś zapytać? dysze na 2.4 mm, podłączyć pod laptopa i ustawić mnożnik.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#3 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 16:13, 21.05.2010

"pieniądze w błoto. nie mogłeś zapytać?" - co to znaczy?? chodzi ogólnie o to że valteki to pieniadze wyrzucane w błoto?? Czy type 30 które kupiłem nie będą odpowiednie?? Mówiąc szczeże to ogólnie jestem zadowolony po wymianie bo kultura silnika jest nie porównywalna, ale jak chce przycisnac to jest lekka dziurka w obrotach przy tych 4 tys, dosłownie maluteńka. NIe wiem czy wybrac się z tym do gazownika i tam wyreguluja mi to pod kąpem?? Czy gazownik sie nie ździwi dlaczego siedzą tam type 30 a nie np. type 30 BFC?? Czy wogóle będzie to do wyregulowania pod tą listwą?? może lepiej kupić interfejs i zrobic to samemu?? chyba mniejsze koszty i szybciej się zwrócą?? Na poprzedniej listwie Accord zrobił sporo kilometrów bezawaryjnie, ogólnie o całej instalacji nie moge powiedzieć złego słowa.
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 16:29, 21.05.2010

kolego generalnie valteki to najtańszy szit jaki może być. generalnie dysze w Valtkach jak napisał Pablo trzeba rozwiercić na 2,4 mm i strzelić im kalibracje i wyregulować poprzez ustawienie mapy. lepiej było dołożyć 100 zł i założyć magic jety które są o niebo lepsze. generalnie valtek to valtek nadaje się od opla lub golfa III i tyle
  • 0

#5 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 17:35, 21.05.2010

http://img227.images...g/reduktor.jpg/ zdjęcia instalacji :-/
  • 0

#6 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 20:05, 21.05.2010

Parownik jest za słaby. AT09 nie nadaje sie do Hondy. Valtki jak sie dobrze skalibruje to te 20 tys podziałają a potem złom i zmiana na lepsze jak cos
  • 0

#7 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:02, 21.05.2010

a jakby wsadzić tam cos takiego?? http://www.allegro.p..._najtaniej.html
  • 0

#8 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:09, 21.05.2010

Bartek nie obraź się,ale to co masz pod maską to ogólnie lipa.Pewnie,że jakiś czas będzie to chodziło,ale do czasu,poza tym takie komponenty nie wpływają dobrze na kondycję silnika.Proszę poczytaj:
http://www.accordklu...opic.php?t=2979
a reduktor,albo Zavoli,albo Scorpion,lub EG150KW
  • 0

#9 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 22:07, 21.05.2010

I niech teraz ktoś mi napisze, że tania instalacja jest tania, to go...
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#10 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:52, 21.05.2010

Znalazłem papiery od montażu LPG, mątowany był u tego pana:

MONTAŻ Instalacji Gazowych. Tomasz Kobziński
Garwolin
Kościuszki 120
kom. 0 502330604
tel. 025 6836169


Branża:gaz - instalacje, artykuły, dystrybucja, motoryzacyjne usługi,

Kosztowała 2100,- 28 lipca 2006 r.
  • 0

#11 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:59, 22.05.2010

No to za tą cene nie mozna się było spodziewać nic innego niż taki zestaw.
Koledzy dobrze mówią.Lepiej to ogarnij bo za 15-20k km będzie gadka że gaz jest be a w hondzie to wogóle BE !!
  • 0

#12 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 19:25, 22.05.2010

Instalacja zakładana u Kobzińskiego nadaje się do du**. znam typa osobiście i nigdy nie oddam mu nawet laguny co jest w II gen gazu bo nie potrafił stwierdzić ze gaz dostaje lewego powietrza przez jego wycinanie w mikserze. ten gość to druciarz i amen
  • 0

#13 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 11:07, 23.05.2010

BartekHONDA, ja nie doradzam a proszę Cię: wyrzuć wtryskiwacze i reduktor i kup np. taki zestaw cena/jakość

- reduktor 120 PLN http://www.speedgaz....tory/eg_a_200_r
- wtryskiwacze 190 PLN http://moto.allegro...._cyl_slask.html

Przekonasz się sam, że po wymianie ten dział będzie dla Ciebie zbędny ;-)
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#14 BartekHONDA

BartekHONDA
  • Forumowicz
  • 187 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iLS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG85 B77P
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 21:29, 23.05.2010

A jak bym wsadził tam:
http://moto.allegro....ta_n_150km.html
+
http://moto.allegro....wor_gazowy.html kupie kawałek fi6 i podmienie pod to co jest, narazie przemęczyłbym sie na tych valtekach które posiadam i jak tylko bedzie mozliwość to wymiana. Co o tym myslicie??
  • 0

#15 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 21:58, 23.05.2010

mam u siebie zavoli i daje radę.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq