XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Valtek probelm
#16
Napisano 22:28, 23.05.2010
[ Dodano: 2010-05-26, 01:06 ]
mam taki problem że w at-09 bylo jedno wyjscie pod wezyk cisnienia a w zecie sa dwa, jak to podłaczyć
http://img218.images...i/reduktor.jpg/
[ Dodano: 2010-05-26, 19:37 ]
wie ktos jak to podłączyć?
[ Dodano: 2010-05-26, 22:19 ]
http://img257.images...us/i/zetan.jpg/ wyrwany kawałek z instrukcji instalacji z takim reduktorem
#17
Napisano 22:37, 26.05.2010
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#18
Napisano 23:26, 01.06.2010
#19
Napisano 23:55, 01.06.2010
http://moto.allegro....rnatywa_cu.html
Jak najbardziej są stosowane.
Do zobaczenia na trasie.
#20
Napisano 07:21, 02.06.2010
[ Dodano: 2010-06-02, 08:42 ]
ciekawe czy gdzies mozna kupić taki przewód na metry + złącza??
#21
Napisano 10:47, 02.06.2010
http://www.drypa.pl/...i_rury_PCV.html
W dziale polecane zakłady, są namiary Zenka Bębenka. Zadzwoń, zapytaj.
Do zobaczenia na trasie.
#22
Napisano 23:19, 20.06.2010
#23
Napisano 05:20, 21.06.2010
#24
Napisano 07:11, 21.06.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#25
Napisano 13:46, 21.06.2010
Cutoff po przygazowaniu
Stałe obroty 3400
Żeby zebrać mapę do 12ms trzeba porządnie się postarać. Ciśnienie w okolicach 1.2bara. Przy cutoff duż przerosty, jak to przy Zavoli Zeta.
Do zobaczenia na trasie.
#26
Napisano 06:21, 30.06.2010
#27
Napisano 08:31, 30.06.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#28
Napisano 09:34, 30.06.2010
Do zobaczenia na trasie.
#29
Napisano 14:28, 30.06.2010
[ Dodano: 2010-06-30, 23:04 ]
dobra, zrobione tylko musze sie jeszcze do Ciebie Wolek usmiechnąć i podłączyć sie pod kompa
[ Dodano: 2010-12-19, 14:50 ]
nadszedł czas wymiany przewodu biegnącego z wielozaworu do reduktora, z miedzi na faro. Chciałem zapytac jak wygląda poprawne ułożenie tego przewodu. Na miedzi trzeba wykonywac pętelki a jak jest z faro?? Chciałem jeszcze zapytac czy ktos z was bawił sie juz z wtryskami hana2000?? zamierzam cos takiego kupić, co o nich myslicie??
[ Dodano: 2010-12-19, 14:51 ]
mr
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych