Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czy bicie tarcz ma napewno znaczenie???

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
29 odpowiedzi w tym temacie

#16 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 15:42, 25.07.2018

..albo jest za dobry :) i chce wszysko przekazać kierowcy co dzieje się z kołami

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:56, 26.07.2018

  • 0
                       

#17 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 17:02, 25.07.2018

Pomiar wykonany prawidłowo ... chciałem się upewnić...

 

 

 

Zmierz bicie teraz jak już chwilę pojeździłeś. 

Toczenie powinno zostawić gładką powierzchnię, ale możliwe, że coś zostało na tarczy i klocek wyrównał  no i dlatego nie bije.

 

 

Co do docierania ja robiłem mniej więcej wg tego schematu

https://brakestock.p...amulcowych.html

Przy Zimmermanach, które u siebie zakładałem po każdym takim hamowaniu podczas docierania zalecali schłodzić tarczę. A tu odwrotnie - nie dać ostygnąć.

 

 


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#18 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:10, 25.07.2018

..albo jest za dobry :)/i chce wszysko przekazać kierowcy co dzieje się z kołami

Hahaha proszę Cie

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#19 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:20, 25.07.2018

Czyli co heble w acco i hondach sa do d... sa czułe i musimy sie trzymac zasady max 5 setek?

a w takim volvo jest ponad 3 razy wiecej i nie bije?

Ogólnie puszczamy to volvo na testy , jest serwisowane u siasiada wiec bedziemy miec poglad na to co sie dzieje.

ale za cholere nie rozumie ze na takiej krzywej tarczy jest zero problemów.


  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#20 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 20:01, 25.07.2018

Po prostu Hondy są kapryśne w tych kwestiach i nic nie zrobisz. Nad wszystkim trzeba się spuszczac żeby czasem nie wyszła lipa... Ale... Niektórzy niech dalej twierdzą że są najlepsze ;)

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#21 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 18:28, 26.07.2018

Juz dawno to zauwazylem. Ze pomiar bicia jest konieczny przy nowych tarczach ale nie daje nic przy tarczach juz zjechanych. Wogole nie bardzo jeat wg mnie sens mierzenia jesli bije.
Tak jak piszesz pomiar odbywa sie od steony zewnetrznej. A czesto tarcza jest zje... po wewnetrznej stronie - glownie przez niepracujace dobrze zaciski.

Dwa juz kilka razy zakladalem tatcze z biciem powyzej 0.04 i jest ok zero bicia czy nawet drgan. Wiec to nie takie wszystko czarno-biale
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#22 accord034

accord034
  • Klubowicz
  • 3481 postów
  • Skąd:Wilkowice, Bielsko
  • Silnik:K24
  • Wersja:TypeS
  • KM:200 i troszki
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 22
Super

Napisano 18:58, 26.07.2018

Po prostu Hondy są kapryśne w tych kwestiach i nic nie zrobisz. Nad wszystkim trzeba się spuszczac żeby czasem nie wyszła lipa... Ale... Niektórzy niech dalej twierdzą że są najlepsze ;)
Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka


I to niestety prawda jest

Dwa juz kilka razy zakladalem tatcze z biciem powyzej 0.04 i jest ok zero bicia czy nawet drgan. Wiec to nie takie wszystko czarno-biale

Czyli tak naprawdę ch.j wie o co biega. Możemy tylko eliminować to na co mamy wpływ. A reszta w rękach bozi.
  • 0

#23 slasz129

slasz129
  • Forumowicz
  • 1326 postów
  • Skąd:rzeszów
  • Silnik:2.4
  • Wersja:type s
  • KM:270KM 285Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 20
Super

Napisano 19:50, 26.07.2018

Seth czekalem na twoja wypowiedz.
A z twojego doświadczenia przy zakladaniu nowych tarcz do accorda np 7 czy 8 gen.
Trzymac sie sztywno zasady ze 5 setek bicia max?
I jesli jest wiecej tarcze odsylac i szukac innych?
  • 0

Crystal Black Pearl CD7 http://www.accordklu...t=11836&start=0


#24 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 19:53, 26.07.2018

No właśnie to mnie rozpierdziela... W innych autach nigdy nie miałem takich cudactw żeby się bawić w 5 setek czy więcej. Zakładało się tarcze i się jeździło. Bez pomiarów, Bez kombinacji. I nic się nie działo. Odkąd jeżdżę Hondami... Trzeba się cackac. A jak słyszę 'bo układ Hondy jest za dobry' to... Sorry

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#25 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:58, 26.07.2018

Nie wyczułeś lekkiego sarkazmu :)
Ja zakładałem sam w garażu OEM na przód ..bez pomiarów czegokolwiek .Wyczyszczona piasta na lustro i hula do dzisiaj :)
  • 0
                       

#26 tarjei86

tarjei86
  • Forumowicz
  • 6037 postów
  • Skąd:Śląsk
  • Silnik:1.5
  • Wersja:Business
  • KM:150+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2018
  • Nadwozie:Liftback
Reputacja: 24
Super

Napisano 21:00, 26.07.2018

Spoko akurat po Tobie się nie spodziewałem takiego sarkazmu, bo zawsze bronisz tych Hond na maxa :)

Wysłane z mojego P20 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#27 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 21:11, 26.07.2018

To fakt :)
Faktem też jest ,że układ jest czuły na wszelkie niedoskonałości
Chociaż teraz jestem zadowolony jak nigdy przez 6-7 lat
Po wymianie gum w zawieszeniu ,skasowaniu śrubą luzu na przekładni i założeniu nowych fuld sportcontrol2 ( wszystko w takich krótkich odstępach czasowych robione)
Poczciwa accordzina prowadzi się jak ta lala ..i co mnie zaskoczyło nieciąga wogóle na koleinach ( jak na fabrycznych 16. :) ) wyważone koła i "okrągłe"opony też nie drżą z czym zawsze był większy lub mniejszy problem.
Z ciąganiem to byłem pewien ,że przy ET 38 na 17" to musi być pewnik ..a tu miłe zaskoczenie :) .po części to też zasługa miękkich opon ..wcześniej dwa komplety falkenów mających dość twarde ścianki
Ps.
Żeby nie było niedomówień
Wszystkie komplety 17" to przy oponie 215/50

Użytkownik Wlodar edytował ten post 21:17, 26.07.2018

  • 0
                       

#28 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 23:09, 26.07.2018

A ja powiem tak , nie wiem co i jak ktos zaklada, jak wymienia, jezdzi itp

Dlaczego nazakladalem sie tego od groma w 6,7,8, civach i jazzach i nic nie bije i nie bilo nikomu ? Kur... czary ?

Ale odbiegamy od tematu...


Slasz tak ja bym sie trzymal. Ale mowie zakladalem tez raz do 7 przednie z biciem na jednej 0.07 i dziala nic nie bije - klient oczywiscie byl swiadomy i chcial zakladac


A to co piszecie : mialem zakladalem i nic nie bilo to mocno naciagane. Bo znam przypadki innych marek: Skoda Octawia, Mazda cx9, audi A6, opel astra - tarcze po niewielkim przeniegu i mocniejszyxh hamowaniach bija jak cholera.
Wiec serio panowie nie pierdzielcie ze tylko w hondach bije.
Tak faktem jest ze honda jest mega wrazliwa na luzy, bicia, drgania, niewywazone kola itp -czemu , cholera wie
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#29 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5251 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 00:54, 27.07.2018

Zgadza się ..bicie tarcz to nie typowy problem hondy ...
Wystarczy wejść na różne fora ..Jest tego od groma
  • 0
                       

#30 iwan

iwan
  • Forumowicz
  • 640 postów
  • Skąd:BBłota
  • Silnik:2,0
  • Wersja:Latajacy Dywan
  • KM:155 reszta pasie sie w przydrożnym rowie
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL 7
Reputacja: 22
Super

Napisano 09:05, 27.07.2018

Jezeli montowana tarcza ham. ma za duze bicie to po 3 - 4 tys. km zacznie drgac kiera przy hamowaniu. Nie bedzie drgania zaraz po montazu tylko po kilku tysiacach km.

Wysłane z mojego K6000 Pro przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq