no tak, ale te śruby w gumie pracują, a jak zerkniesz na tę ostatnią fotkę to mam wrażenie że ta sprężyna odciąga zacisk, na 16 feldze tam zbyt duzo miejsca nie ma i jak sprężyna odciągneła 0,5 cm to pojawił się problem
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 15:44, 07.05.2018
#17
Napisano 18:04, 07.05.2018
#18
Napisano 18:25, 07.05.2018
ACCORDModel:
2.2 TD TOURER (CN2)Engine:
2004-08Year:
Front Axle:
ATEFront Caliper Type:
VENTEDFront Solid Or Vented:
5Front Number Of Bolt Holes:
300 MmFront Diameter:
47 MmFront Total Height:
25/23 MmFront Thickness New/Min:
D1399Discs Part No.:
DP1525Pads Part No.:
Rear Axle:
AKEBONORear Caliper Type:
SOLIDRear Solid Or Vented:
5Rear Number Of Bolt Holes:
282 MmRear Diameter:
61 MmRear Total Height:
9/8 MmRear Thickness New/Min:
D1454Discs Part No.:
DP781/2Pads Part No.:
FRONT + REAR DISCS AND PADSProduct:
PREMIUM OEDiscs Product Line:
ULTIMAXPads Product Line:
EBCBrand:
BRAKE(EBC)(26070)Kit Number:
PD40K822EBC Kit Nr.:
Takie zamawialem
#19
Napisano 19:51, 07.05.2018
Na 300mm tarcze podchodzi EBC Black DP1525, czyli takie jak podajesz.
---edit---
W VII klocki z przodu są te same dla tarczy 280 i 300mm. Tak tylko chciałem doprecyzować.
Użytkownik gegu edytował ten post 20:05, 07.05.2018
<p>Był Accord V CE2 2.0 iES '96 <a data-ipb='nomediaparse' href='http://www.accordklu...t=42523</a></p>
#20
Napisano 21:17, 07.05.2018
#21
Napisano 22:03, 07.05.2018
Problem jest jednoznaczny - źle założona sprężyna (drut) dociskający zacisk do jarzma. Daj znać czy jej przełożeniu jest ok. Dla pewności poszukaj zdjęć zacisków na aukcjach aby sobie zobaczyć jak to ma być założone. powodzenia
#22
Napisano 06:09, 08.05.2018
Prawdopodobnie to przez sprężynę ale sprawdz sobie jeszcze klocki, niby kupiłeś DP1525 ale ja właśnie sprawdzałem swoje oznaczenie na tych samych klockach i jest inne, niestety nie wiem co oznacza ten numer MF który się różni, musiałbyś zapytać pawpora. Ząbek też wydaje mi się inny w twoich klockach a w tych które u mnie leżą w szafie więc to trochę dziwne, ale może delikatnie zmienili konstrukcję z czasem i wszystko jest ok, a może klocki są pomylone, różnie może być.
#23
Napisano 09:30, 08.05.2018
o boże co za .... zakłądał te druciki spinające zacisk- masakra
zle założone i dlatego zacisk pręży do góry od strony zewnętrznej
strona wcześniej jest pokazane jak powinny być założone
tu niżej tez sobie zerknij jak to ma być
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
#24
Napisano 12:41, 08.05.2018
tak jeszcze spojrzałem, czy zabezpieczenie "druciane" jest dobrze osadzone? bo wydaje mi się że nie, chyba że to takie złudzenie
mi też wydaje się że drut powinien dociskać zacisk od zewnątrz a nie jak na zdjęciu od środka:)
#25
Napisano 21:36, 08.05.2018
teraz jestem 100% pewny że źle założona sprężyna, ta dolna część sprężyny (tam gdzie jest zagięte o 180 stopni) ma być z drugiej strony (patrząc na to ostatnie zdjęcie ma być z lewej strony, teraz masz z prawej) tego kawałka jarzma, nie umiem tego inaczej wyjaśnić mam nadzieję że łapiesz o co chodzi , załóż poprawnie sprężynę i będzie git
tu na fotkach google widać jak ma być http://www.szrociarn...EDNI-PRAWY.html
Chyba jednak źle ...
#26
Napisano 21:49, 08.05.2018
#27
Napisano 06:50, 12.05.2018
Dziekuje wszystkim za pomoc juz te sprezynki poprawilem i jest dobrze.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych