XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wymiana oleju i krótki opis.
#16
Napisano 18:49, 20.05.2010
wyczytałem w instrukcji, że przy każdej wymianie oleju trzeba wymieniać na nową uszczelkę czy też podkładkę pod śrubą od miski olejowej. Czy wy również praktykujecie to? Zmieniacie to rzeczywiście przy każdej wymianie? I czy to jest jakaś podkładka metalowa czy też uszczelka gumowa?
pozdro
#17
Napisano 18:51, 20.05.2010
#18
Napisano 19:59, 20.05.2010
Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.
#19
Napisano 20:00, 20.05.2010
Tarjei86 napisał:Zarób i wpakuj w auto trochę więcej niż kasę wyciągniętą z odszkodowań, to pogadamy, wtedy może zrozumiesz, że takie hobby kosztuje kupę pracy, czasu i pieniędzy. I wtedy możesz debatować o tym, co się powinno robić, kiedy i jaki to ma sens, ok?
#20 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:37, 20.05.2010
Pozatym to nie jest taka zwykla podkladka tylko jest zrobiona z 2 rodzajow materialu z jednej strony troche bardziej miekki z drugiej twarszy i powinno sie dawac ta bardziej miekka strona do miski olejowej. Powinno sie ja dokrecac momentem ok. 40Nm albo palcami do oporu i pozniej 1/2-3/4 obrotu kluczem. Tak zacisnieta podkladka troszke sie odksztalca bardzo dobrze zabezpieczajac przed wyciekaniem oleju. Uzycie tej samej podkladki jest ryzykowene bo jak sie dokreci dobrym momentem to moze nam cieknac bo jest inaczej odksztalcona. Mechanicy zeby zaoszczedzic dociskaja srubke z calych sil niszczac ta podkladke zapobiegaja cieknieciu ale po paru uzyciach i tak ta podkladka jest nie do uzytku, a za mocno zakrecony korek powoduje tylko problem z pozniejszym odkreceniem.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych