Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
V

WyjÄ…cy rozrzÄ…d po wymianie

V

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
35 odpowiedzi w tym temacie

#16 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:44, 02.02.2018

Pasek po ponownym naciagnieciu wedlug manuala. Efekt - nadal wyje. Wyje dopiero jak silnik pożądnie sie nagrzeje.
  • 0

#17 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:32, 02.02.2018

Przy okazji wymiana pompy wspomagania bo bardzo ciasno chodziła
  • 0

#18 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 21:17, 02.02.2018

A dźwięk się zmienił po napięciu paska w stosunku do pierwszego posta?

Jakiej firmy założona pompa wody? Była zmieniana?
 


  • 0

#19 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:23, 03.02.2018

Zdaje mi sie, że zmieniło sie zrodlo dwięku, pozniej nagram filmik. Pompa zmieniana na GMB.
  • 0

#20 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 08:33, 03.02.2018

u mnie wyÅ‚ aisin, po zluzowaniu naciÄ…gu i zrobieniu tego tak jak powinno być w/g manuala pompa przestaÅ‚a wyć, sam to zrobiÅ‚em (poprawienie naciÄ…gu po druciarzu mechaniku) , wiec nie jest to zbyt skomplikowana sprawa, od wymiany rozrzÄ…du auto jeżdzi już 2 lata i na razie nic sie nie dzieje. 


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#21 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:49, 04.02.2018


  • 0

#22 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:54, 05.02.2018

Maxell jak zluzować naciąg?
  • 0

#23 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:39, 05.02.2018

rozrz_d_accord.jpg

luzuje się tą nakrętką regulacyjną co jest na fotce zaznaczona strzałką i pisze ADJUSTING NUT, z tym że nie wolno odkręcać tej nakrętki więcej niż o 1 obrót, więc po kolei

1. ustawić pierwszy tłok w DTC

2. poluzować nakrętkę regulacyjną o ok. 2/3 obrotu, maksymalnie może być 1 obrót

3.obrócić wałem za pomocą nasadki nałożonej na śrubę koła pasowego (jak na rysunku wyżej), obrót ma być przeciwny do ruchu wskazówek zegara (tak jak pokazuje strzałka na rysunku), obrót ma być tylko o 3 zęby paska rozrządu (czyli bardzo mały)

4. dokręcić nakrętkę regulacyjną momentem 44Nm

i po bólu :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#24 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 05.02.2018

Rozumiem, że osłon nie trzeba ściągać, wystarczy pokrywe zaworów? Najwiekszy problem bedzie z skombinowaniem przedłużki do wału chyba, że można samym kołem krecict?
  • 0

#25 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 07:24, 06.02.2018

kołem też można


  • 0

#26 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 07:56, 06.02.2018

samą pokrywę zaworów wystarczy ściągnąć, na górnym kole jest napis "UP" to trzeba ten napis ustawić w najwyższej pozycji i wtedy będzie pierwszy tłok ustawiony w DTC, kołem mozna kręcić jak pisał kolega wyżej.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#27 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:19, 06.02.2018

Dobra. Ostatnie pytanie. Po przrkreceniu o trzy zęby, a dokreceniem nakretki regulacyjnej trzeba odczekać jakiś czas ?
  • 0

#28 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • SkÄ…d:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 20:32, 06.02.2018

nie trzeba czekać, jakby trzeba było czekać to by o tym w manualu napisali.


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#29 Mich143

Mich143
  • Forumowicz
  • 73 postów
  • SkÄ…d:Golub-DobrzyÅ„
  • Silnik:2.0
  • Wersja:16v
  • KM:131
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1995
  • Nadwozie:CC7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:25, 12.02.2018

Panowie 

 

ZnalazÅ‚em dzisiaj trochÄ™ czasu, pogoda też dopisuje, zaÅ‚atwiÅ‚em klucz dynamometryczny. Wszystko Å‚adnie piÄ™knie ale za Chiny nie wiem jak wcisnÄ… nasadkÄ™ na nakrÄ™tkÄ™ regulacyjnÄ…. Jak wy to zrobiliÅ›cie ? 


  • 0

#30 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 17:50, 12.02.2018

Oczkowy?
Musisz dynamometrycznym?
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq