Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zdechło podczas jazdy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#16 cieniu_

cieniu_
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:0.0
  • Wersja:itd.
  • KM:0
  • Paliwo:PB
  • Rok:0000
  • Nadwozie:0
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:03, 02.05.2010

I jeszcze jeden mały szczegół wtrącę od siebie ;-) martaaa, sprawdź czy czasem reduktor nie jest zamontowany wyżej lub na wysokości korka od wlewu płynu chłodniczego.


A jak powinien być?
  • 0

#17 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 22:05, 02.05.2010

Jak najniżej tym lepiej.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.


#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 11:38, 03.05.2010

I jeszcze jeden mały szczegół wtrącę od siebie ;-) martaaa, sprawdź czy czasem reduktor nie jest zamontowany wyżej lub na wysokości korka od wlewu płynu chłodniczego.


Spróbuje się zorientować.

No idę dziś niebawem samodzielnie odpowietrzyć to dziadostwo bo jutro tak czy inaczej muszę jakoś dojechać do "fachowców" i na wymianę płynów i filtrów. A, że czuje że jestem jeszcze nie do końca pierwszej świeżości po wczorajszej imprezie to mam więcej odwagi do takich technicznych zabaw :lol: Ponadto w końcu przeczytam na tabliczce znamionowej jaki mam silnik 8-)

[ Dodano: 2010-05-05, 19:21 ]
Zagadka się rozwiązała. Prawie w ogóle nie było płynu w chłodnicy. To się im musiało "troche" wylać :k
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq