Skocz do zawartości


RODO w HAKP

zdechło podczas jazdy


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:07, 01.05.2010

Tak jak w temacie.

Po 2,5 - 3 godz jazdy auto nagle zgasło i nie dało się odpalić. Człowiek pomagający spychać Hanie na chodnik stwierdził, że parownik był całkowicie zimny. To moje pierwsze auto z gazem w związku czym mam pytanie czy popadne w wielkie koszty związane z tym fantem???
  • 0

#2 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:09, 01.05.2010

Jeśli to parownik cena ok 200zł zależy od firmy, podjedź do gazownika i targuj cenę .
  • 0

#3 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:26, 01.05.2010

:k ale fachowcy,przyczyna jest prosta.Tak jak wczoraj mówiłaś wymienili Tobie reduktor i podczas wymiany podejrzewam wyleciało-wypłynęło im trochę płynu chłodzącego.Nie odpowietrzyli i nie dolali płynu dlatego reduktor zamarzł.Mam nadzieję,że na pb odpala więc jeżeli sama chcesz to zrobić to odpal Acco odkręć korek chłodnicy i dolej płynu chłodzącego.Niech silnik cały czas chodzi i powolutku dolewaj.Silnik musi się nagrzać i muszą włączyć się wentylatory.Po odpowietrzeniu układu przełącz na gaz i obserwuj,przy okazji sprawdź ręką czy gruby gumowy wąż dochodzący do reduktora się nagrzewa.Po tym jak reduktor się zamroził trzeba odczekać przynajmniej godz,aby temp.jego się ustabilizowała.Jeżeli nie chcesz tego robić sama to na postoju dolej trochę płynu do chłodnicy,sprawdź też zbiorniczek wyrównawczy i podjedź do fachowców od gazu i zrób tym "druciarzom" awanturę.Koszt tej operacji (może oprócz płynu chłodnicy) 0 zł.
  • 0

#4 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:34, 01.05.2010

:k ale fachowcy, podjedź do "gazownika" wszystko się dowiesz
bo takie Nasze gdybanie nic dokładnie nie wyjaśni :P
  • 0

#5 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:38, 01.05.2010

NOMERCY to nie jest gdybanie,Koleżanka ma zapowietrzony reduktor i to jest przyczyna :!:
  • 0

#6 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:44, 01.05.2010

Mam nadzieję że to tylko to, ponieważ dochodzi tylko odpowietrzanie + płyn .
Taką informację dostanie koleżanka u odpowiedniego "gazownika" .
  • 0

#7 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:53, 01.05.2010

Sama może niekoniecznie chciałabym dokonać tej operacji ;) No więc dobra mam dolać płynu do chłodnicy, żeby dojechać do "fachowca". I teraz bez śmiechów. Skąd mam wiedzieć jaki płyn mam wybrać na stacji ? :oops:
  • 0

#8 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:08, 01.05.2010

Polecam oryginał akurat mam w domu i zrobiłem zdjęcie :


Dołączona grafika



Dołączona grafika
  • 0

#9 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:15, 01.05.2010

No ale chyba tego nie dostane na stacji jutro ani w poniedziałek ;-) A przy okazji ile to kosztuje?????
  • 0

#10 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:22, 01.05.2010

Jeśli chcesz to zrobić na "prędce" polecam - DYNAGEL 2000 mieszalny prawie z każdym innym .
Na każdej stacji praktycznie jest dostępny .
  • 0

#11 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:29, 01.05.2010

No dokładnie " na prędce" tyle żeby uporać się z tym parownikiem, a dzień później chcę wymienić wszystkie płyny i filtry.

W każdym razie dzięki za pomoc :-)
  • 0

#12 Glinuś

Glinuś
  • Forumowicz
  • 3403 postów
  • Skąd:Nie ważne
  • Silnik:0/1
  • Wersja:E
  • KM:120
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 22:31, 01.05.2010

Więcej niż litr pewnie nie wylali więc opakowanie 1l wystarczy szukaj:
http://moto.allegro....nic_1_litr.html
http://moto.allegro....ocja_slask.html
lub każdy inny dostępny na stacji benzynowej mieszalny z innymi płynami (patrz instrukcja na opakowaniu)
Osobiście mam zalany:
http://moto.allegro....cja_kurier.html
i jest wszystko ok (jak kto woli)
  • 0

#13 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 07:38, 02.05.2010

Płyn byle nie ten RÓŻOWY! Ten z Orlenu będzie :ok Też taki dolewałem... Drugą przyczyną awarii może być nieszczelny układ chłodzenia, wyciekał Ci płyn i w końcu zabrakło go dla parownika... Ale zacząłbym od Gazownika...

pozdr.
  • 0

#14 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 09:54, 02.05.2010

Dzięki za porady, ale z uwagi na długi weekend zagadka rozwiąże się dopiero we wtorek
  • 0

#15 Siwy

Siwy
  • Klubowicz
  • 3775 postów
  • Skąd:Lubelskie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 21:59, 02.05.2010

I jeszcze jeden mały szczegół wtrącę od siebie ;-) martaaa, sprawdź czy czasem reduktor nie jest zamontowany wyżej lub na wysokości korka od wlewu płynu chłodniczego.
  • 0

Całe forum pozdrawia Cię FairFaX.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq