Dlatego nawet nie myślałem o zamienniku.
Kupiłem OEM używkę i jestem zadowolony
Udało się kupić dobry stan bez wżerów pod tym tłumikiem? Ile za niego zapłaciłeś?
Sam szukam teraz OEM...
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 06:32, 15.07.2019
Dlatego nawet nie myślałem o zamienniku.
Kupiłem OEM używkę i jestem zadowolony
Udało się kupić dobry stan bez wżerów pod tym tłumikiem? Ile za niego zapłaciłeś?
Sam szukam teraz OEM...
Napisano 18:52, 15.07.2019
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 20:26, 15.07.2019
Przegubów akurat w zamienniku jest dużo, tak wiec można wybierać.
To jakie są te warte polecenia? Bo u mnie przy przyśpieszaniu na 2 i 3cim biegu czuć telepanie
Napisano 20:43, 15.07.2019
Pozdrawiam
- Artur
Napisano 20:56, 15.07.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Napisano 05:45, 16.07.2019
oski ładne uzywki oem można kupić ale trzeba za nie odpowiednio też zapłacić.
czasy ze oski po 100 zł były juz się skończyły i będzie tylko drożej póki 7 gen jest na topie
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 14:48, 16.07.2019
U mnie nie było nigdy drgań, czasem puknięcie przy zmianie biegów z nieznanych źródeł. Zamontowałem wewnętrzny przegub PASCAL i nie było problemów z wibracjami, jeździ rok.
Co do ukręconej półosi prawej. Patent na montaż półosi prawej z diesla do benzyny:
Nie znalazłem półosi OEM z benzyny, ale zrobiliśmy pewną modyfikację montując zestaw(zamiennik niestety) z diesla.
Wałek półosi prawej w dieslu jest 2mm grubszy jak w benzynie - można go zamontować do benzyny w następującej konfiguracji:
przegub zewnętrzny diesel(pasuje w piastę benzyny)+wałek diesel + krzyżak i kamienie z diesla + obudowa przegubu wewnętrznego z benzyny tak by weszła na wałek podpory.
Od wczoraj jeździ tak auto bez problemów, nic nie drga, wałek półosi ma tłumik drgań pod który daliśmy olej by zabezpieczyć przed korozją.
Włożenie z zamiennika kamieni i krzyżaka do oryginału może być niemożliwe bo oryginał ma inną konstrukcję łożyskowania kamieni i inny przez to rozmiar.
W tym momencie mamy całą półoś o 2mm grubszą niż w benzynie więc powinna być mocniejsza, w dieslu jest ponad 300Nm.
Całą półoś kupiłem w zamienniku używaną, wyglądającą na bardzo dobry stan, oceniając chociażby po stanie patyka, braku korozji, osłon itp. Kupiłem w używce bo miałem blisko z możliwością przetestowania i zwrotu. Szukałem oryginału z benzyny ale nie mogłem nic znaleźć co mógłbym obejrzeć, na allegro sprzedający nie chcieli odsunąć tłumika drgań z wałka i wysłać zdjęć.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 15:57, 17.07.2019
Napisano 15:20, 16.07.2019
W moim polifcie 2.0 półosie mają fabryczne oznaczenia SEF co sugeruje to, że w polifcie benzynie montowano grubsze półosie takie jak w dieslu.
Napisano 18:16, 16.07.2019
W moim polifcie 2.0 półosie mają fabryczne oznaczenia SEF co sugeruje to, że w polifcie benzynie montowano grubsze półosie takie jak w dieslu.
Czyli w polifcie były takie jak w dieslu też na 29 zębów na podporze?
Napisano 06:18, 17.07.2019
poliftowe oski są o 2 mm grubsze mają więcej zębów na przegubie zew i na krzyżaku przegubu wew. sama wielkość krzyżaka jest taka sama
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
Napisano 12:18, 17.07.2019
poliftowe oski są o 2 mm grubsze mają więcej zębów na przegubie zew i na krzyżaku przegubu wew. sama wielkość krzyżaka jest taka sama
W dieslu chyba i krzyżak jest większy bo znajomy mi składał i zamontował krzyżak z kamieniami z diesla do obudowy przegubu wewnętrznego z benzyny bo patyk nie wchodził w krzyżak benzynowy bo miał większą średnicę.
Napisano 14:42, 17.07.2019
U mnie nie było nigdy drgań, czasem puknięcie przy zmianie biegów z nieznanych źródeł. Zamontowałem wewnętrzny przegub PASCAL i nie było problemów z wibracjami, jeździ rok.
Co do ukręconej półosi prawej. Paten na montaż półosi prawej z diesla do benzyny:
Nie znalazłem półosi OEM z benzyny, ale zrobiliśmy pewną modyfikację montując zestaw(zamiennik niestety) z diesla.
Wałek półosi prawej w dieslu jest 2mm grubszy jak w benzynie - można go zamontować do benzyny w następującej konfiguracji:
przegub zewnętrzny diesel(pasuje w piastę benzyny)+wałek diesel + krzyżak i kamienie z diesla + obudowa przegubu wewnętrznego z benzyny tak by weszła na wałek podpory.
Od wczoraj jeździ tak auto bez problemów, nic nie drga, wałek półosi ma tłumik drgań pod który daliśmy olej by zabezpieczyć przed korozją.
W tym momencie mamy całą półoś o 2mm grubszą niż w benzynie więc powinna być mocniejsza, w dieslu jest ponad 300Nm
Wszystko zakładałeś nowe zamienniki?
Napisano 15:43, 17.07.2019
Wszystko zakładałeś nowe zamienniki?
TAK zamienniki. Używane.
Rok temu założyłem NOWY wewnętrzny prawy PASCAL zamiennik bo myślałem, że oryginał stuka mi czasem przy szybkim ruszaniu i zmianie biegów.. Śmigał bez problemów z 15 000km dopóki nie pękł wałek półosi.
Teraz mam wewnętrzny prawy obudowa PASCAL + krzyżak kamienie z innego zamiennika (używanego).
Zewnętrzny też zamiennik (używany).
Włożenie z zamiennika kamieni i krzyżaka do oryginału może być niemożliwe bo oryginał ma inną konstrukcję łożyskowania kamieni i inny przez to rozmiar.
Co do stukania o średnim natężeniu głośności od czasu do czasu i w różnych warunkach przy ruszaniu i zmianie biegów co u mnie występuję to zaczynam podejrzewać mechanizm różnicowy w skrzyni, słyszałem, że on też może stukać. Nie wiem czy ktoś z was walczył z tym?
Jakby ktoś chciał zobaczyć jak ukręcił się wałek z allegro za 190zł, obecnie jest za 160zł. Do tego zęby w przegubie zewnętrznym skrzywione przeciwnie do kierunku jazdy czyli gięło je gdy napędzał wałek koło. W przegubie wewnętrznym zęby wygięte w kierunku jazdy czyli w stronę gdzie wałek pośredni i krzyżak przegubu wewnętrznego atakuje widoczny wieloklin wałka.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 18:01, 17.07.2019
Napisano 17:59, 17.07.2019
Napisano 18:04, 17.07.2019
Mozesz podac producentow walkow tych za 190 i za 160 zl?
To ten sam producent kiedyś były po 190zł a teraz po 160zł. https://allegro.pl/o...nowa-7509821851
Nikt więcej tego nie robi. Wysłałem dziś to co zostało z mojego wałka z zapytaniem co są w stanie zaproponować, czy są w stanie na przyszłość i ramach gwarancji 2 letniej wykonać wałek z twardszej stali, solidniejszy, zobaczymy co odpiszą. O ile komuś urwie się takie coś w swoim mieście to pół biedy, gorzej jak jesteś na wakacjach 500km poza domem....
Użytkownik lukasrz edytował ten post 18:06, 17.07.2019
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych