Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Lubryfikacja w accordzie VI


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
47 odpowiedzi w tym temacie

#16 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:00, 22.06.2010

Właśnie jestem na etapie wyboru instalacji lpg,i powiem tak.Każdy warsztat mówi co innego Marek z modlińskiej mówi że lubryfikator zabija kata po około 40k,inny że absolutnie musi być i każą sobie pisać oświadczenia jeśli nie zakłada się tego wynalazku ja myślę że prawda jest po środku ponieważ chyba raczej testów długo dystansowych nie było. :-D
  • 0

#17 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 21:09, 22.06.2010

Ja ci powiem... Czy 130 kkm przejechanych na LPG w dodatku II generacji mozna uważać za test dlugodystansowy? Jeśli nie to nie było sprawy...Jeśli tak :-) to mam tyle właśnie nakręcone bez żadnych wynalazków typu lubryfikacja. Podstawa to regularne sprawdzanie luzów zaworowych (robie to co 15 tys. km zawsze razem z wymianą oleju) oraz dbanie o to by nie jeździć na ubogiej mieszance (II generacja !!). W IV gen z wtryskiem nie ma takiego problemu chyba..?
  • 0

#18 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 21:19, 22.06.2010

A więc można powiedzieć że jest to kolejny wynalazek aby zarobić na naiwnych bez 'urazy' kaskę ;-)
  • 0

#19 13Homer

13Homer
  • Forumowicz
  • 166 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG4
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 04:45, 23.06.2010

A więc można powiedzieć że jest to kolejny wynalazek aby zarobić na naiwnych bez 'urazy' kaskę ;-)

Piszesz o Hondach, czy wszystkich markach? Bo np. w Toyotach to zawory są naprawdę wypalane po relatywnie małych przebiegach, ich silniki po prostu nie tolerują gazu.
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 20:01, 23.06.2010

A więc można powiedzieć że jest to kolejny wynalazek aby zarobić na naiwnych bez 'urazy' kaskę ;-)

Piszesz o Hondach, czy wszystkich markach? Bo np. w Toyotach to zawory są naprawdę wypalane po relatywnie małych przebiegach, ich silniki po prostu nie tolerują gazu.


to było tylko luźne stwierdzenie, a o toyotach zwłaszcza tych nowych nie mam najlepszego zdania ich bezawaryjność i wytrzymałość daje dużo do życzenia. :vtec:
  • 0

#21 steve_vega

steve_vega
  • Forumowicz
  • 19 postów
  • Skąd:Rzeszów
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:46, 28.06.2010

Bo widze, że pare postów niżej pytałeś o gaziarza w okolicach Rzeszowa a tutaj już piszesz że nie masz lubryfikacji. Daj namiary na kogoś sprawdzonego, bo też się nad tym zastanawiam
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 22:18, 28.06.2010

piszecie ze flash lube to zwykły olej, piszecie ze zapycha katalizator. Po pierwsze tak jak olej do silników ma swoją lepkosc ma własciwosci smarujące. Tak samo olej do zaworów ma swoje własciwosci smarujace oraz lepkosc. Jesli uwazacie ze zapycha katalizator to mieliscie przez to zapchany katalizator?? Nie uwazacie ze to co łykają samochody oleju silnikowego jest duzo wiecej i tu nikt nie mówi ze zapycha katalizator?? po za tym olej który ma smarowac zawory jest regulowany i jest a jego ilosc jest niewielka potem spalana. Ta niewielka ilosc która po czesci ma za zadanie smarowac zawory jest rozpylana z powietrzem na wszystkie zawory cos zostanie spalone w tłokach wiec to co zostanie to napewno nie jest w stanie zapchac katalizatora. mam przejechane 60 tyś na lubryfikacji miałem sciągniety kat. i jest czysciutki i ładnie wygrzany.
  • 0

#23 Seth

Seth
  • Partner HAKP
  • 5948 postów
  • Skąd:Mińsk Maz
  • Silnik:V12
  • Wersja:Mega
  • KM:500+
  • Paliwo:PB
  • Rok:3000
  • Nadwozie:Perfekcyjne
Reputacja: 104
Wzorowa

Napisano 08:14, 29.06.2010

jeśli lubryfikacja działa tylko na zawory ssące, a wydechowych nie dotyczy - to uważam ją za czysto marketingowy chwyt
  • 0

 Zaciski hamulcowe

Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK


#24 Potek

Potek
  • Forumowicz
  • 424 postów
  • Skąd:lub
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 00:16, 14.07.2010

to jak w końcu jest z tą LUBRYFIKACJĄ ? Wartą ja montować dodatkowo czy nie ? Daje coś ona czy nie ? Jeszce jak dzwoniłem do warsztatu to gościo mi mówił, ze występują jakieś manualne i automatyczne... ? o co w tym biega? I jak np. wezmę tą manualna to sam coś tam przesmarowuje raz na ileś km, a jak automatyczna to sama smaruje i ja nic nie robię, następna rzecz cała instalacja gazowa BRC z ta niby manualna kosztuje coś koło 2,800, a ten automatyczna 3,200zł w sumie to dla mnie bez różnicy, czy zapłące wiecej czy nie chce tylko by było wszystko dobrze i tak jak być powinno by później nic za przeproszeniem się nie jeb**o ;) !!
  • 0

#25 pablo.see

pablo.see
  • Forumowicz
  • 3079 postów
  • Skąd:Augustów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:PB
  • Rok:2011
  • Nadwozie:Civic FD7
Reputacja: 46
Super

Napisano 03:05, 14.07.2010

jak lubisz przesłacać to śmiało bierz.
a czemu u adama nie zakładasz? jest w polecanych.
  • 0

Do zobaczenia na trasie.


#26 tosztotomasz

tosztotomasz
  • Forumowicz
  • 812 postów
  • Skąd:LPU
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Exe
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 07:56, 14.07.2010

Manualna lubra polega na mechanicznym ustawieniu dawkowania, automatyczną steruje komp i jest przez to dokładniejsza - czyli bardziej ekonomiczna. Nikt Ci nie odpowie na pytanie czy brać lubrę czy nie. Ile aut tyle opinii. Są tacy , którzy jeżdżą bez ograniczając się do regulacji zaworów co 10-15 tys i nic się nie dzieje. Są tacy, którzy są święcie przekonani o skuteczności i są tacy (jak ja), którzy po przeliczeniu różnicy w kosztach robią to dla spokoju sumienia. Twoja decyzja.
  • 0

#27 arek115

arek115
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:slaskie
  • Silnik:2,0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:10, 18.04.2013

to ja moze odswieze watek i podam link do prostych badan http://suw.biblos.pk...ywZasilania.pdf

[ Dodano: 2013-04-18, 18:11 ]
ja niemam tego cudu zrobilm na gazie 15 tys i jest ok poprawiałem 2 cylindy na ssacych bo był mały luz.
  • 0

#28 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 20:19, 18.04.2013

ciekaw czy te 'badania' nie były sponsorowane :j
  • 0

#29 pegal

pegal

    pegal

  • Forumowicz
  • 1802 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:iS
  • KM:136
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 20:53, 18.04.2013

ciekaw czy te 'badania' nie były sponsorowane :j


Według mnie to oczywista sprawa, że sponsorowany. Mam przejechane 200 tys. km na LPG. Regulacja-a właściwie sprawdzanie luzu zaworowego było dokonywane co 15 tys. km. Zawsze był komentarz, że nic nie trzeba było regulować lub dokonać najwyżej kosmetycznej poprawki na ktorymś cylindrze. Pytanie czy testowane w artykule auta jeździły na poprawnie wyregulowanej instalacji LPG a nie jakiejś skrajnie ubogiej mieszance? Bo czemu ich wyniki badań są tak skrajnie rozbieżne w porównaniu do moich doświadczeń i to po dużo większym przebiegu niż opisywany w teście?
  • 0
MaxLife RULEZ !!!

#30 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4965 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 06:48, 19.04.2013

gówno warta opina wyrwana z kibla po zapłaceniu kupy szmalcu. kto głupi niech zakłada i wierzy. z bogiem i pod wiatr
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq