XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 12:06, 19.09.2012
#17
Napisano 13:45, 19.09.2012
Jest dokładnie nad katalizatorem.
Pozdrawiam
Tomek
#18
Napisano 19:48, 19.09.2012
#19
Napisano 20:58, 19.09.2012
U mnie na szczęście wiedziała kiedy zacząć głośno brzęczeć - jak jechałem do mechanika do ASO na rutynową kontrolę i wymianę płynów (wcześniej tylko czasami i w określonym zakresie obrotów dawała o sobie znać)... a zauważyłeś to nagrzewanie schowka? Ja w tamtym roku jakoś tego nie zauważyłem, a w tym roku w te upały jadąc w długą trasę, po kilkuset km plastiki wewnątrz podłokietnika były prawie gorące...Ja to wypieprzyłem w cholere. Pojechałem na wakacje i zaczęła brzęczeć, ale tak że aż mi wstyd było, jakby się hanka miała rozlecieć. Odciąłem to i spokój.
Mój zaufany mechanik w ASO twierdził, że spokojnie można jeździć bez tych osłon - jak Go zacząłem trochę przyciskać, że może jednak warto byłoby je mieć, to stwierdził, że jak uda się gdzieś znaleźć za nieduże pieniądze to można założyć, ale jak nie to też nic się nie stanie (wspomniał, że w ASO to pewnie z 1k musiałbym zapłacić za komplet osłon)...
Pozdrawiam
Tomek
#20
Napisano 21:27, 19.09.2012
a zauważyłeś to nagrzewanie schowka? Ja w tamtym roku jakoś tego nie zauważyłem, a w tym roku w te upały jadąc w długą trasę, po kilkuset km plastiki wewnątrz podłokietnika były prawie gorące...
Pozdrawiam
Tomek
Jak była osłona to też się grzało w schowku za ręcznym a teraz prawdę mówiąc nie czuję żeby było gorzej.
#21
Napisano 21:27, 19.09.2012
Pomimo że mam osłonę ( opaski z drutu - druciarstwo ) to i tak nagrzewa się schowek i wajcha od ręcznego. Kiedy to zaobserwowałem to myślałem że osłon nie ma. Nagrzewa się przy dużych prędkościach z tego co zauważyłem.Jest jeszcze jedna rzecz - u mnie po wymontowaniu osłony bardzo nagrzewa się schowek w podłokietniku (szczególnie przy dłuższych trasach).
Jest dokładnie nad katalizatorem.
Pozdrawiam
Tomek
#22
Napisano 12:03, 20.09.2012
Pomimo że mam osłonę ( opaski z drutu - druciarstwo ) to i tak nagrzewa się schowek i wajcha od ręcznego. Kiedy to zaobserwowałem to myślałem że osłon nie ma. Nagrzewa się przy dużych prędkościach z tego co zauważyłem.Jest jeszcze jedna rzecz - u mnie po wymontowaniu osłony bardzo nagrzewa się schowek w podłokietniku (szczególnie przy dłuższych trasach).
Jest dokładnie nad katalizatorem.
Pozdrawiam
Tomek
Dokładnie, u mnie też z osłonami ciepło w schowku za ręcznym (plus jeszcze siedzące tam CB radio).
Złapałem to na drutach, myślę o zespawaniu.
Kto wie jaki to rodzaj blachy?? (zależy od tego metoda spawania)
#23
Napisano 14:41, 20.09.2012
#24
Napisano 17:29, 22.11.2012
a czy w benzynie i w dieslu jest taka sama??odswieżę temat, czy orientujecie się czy osłona katalizatora w 2.0 i 2.4 jest taka sama?
[ Dodano: 2012-06-04, 17:10 ]
odpowiem sobie na pytanie jest taka sama
#25
Napisano 08:24, 17.12.2012
#26
Napisano 21:01, 22.12.2012
#27
Napisano 20:52, 24.06.2013
Co do ciepła, nad górna osłoną jest jeszcze taki płaszcz, osłoną chyba termicza właśnie.
Jak będę na przeglądzie w aso zapytam o to i dam znać.
#28
Napisano 20:00, 26.06.2013
#29
Napisano 19:47, 10.06.2014
No to musze powiedziec, ze i mnie dopadł "efekt osłony" Będzie wstyd na zlocie haha.
#30
Napisano 10:14, 16.07.2014
Znalazł ktoś jakiś patent na tą osłonę ?już 2 razy spawałem i znowu odzywa się;/.Została mi tylko dolna górną usunąłem jakieś 2 lata temu, dolną też usunąć ?
Lpg: Stag 300-4 ISA2; AC R01; Barracuda
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych