XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Podkładki do wtryskiwaczy/Śruby wtrysków/ Frezowanie gniazd- Dlaczego tak ważne
#16
Napisano 12:09, 16.04.2011
andref
#17
Napisano 18:45, 12.04.2013
Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/
#18
Napisano 22:13, 13.04.2013
Nie musisz sie stresowac, dostaniesz podkladki napewno. Nie beda mieli raczej na polce, ale na drugi dzien sciagna.Witam,
Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/
PS. Kilka miesiecy temu placile ponizej 2 funtow za sztuke
...jak dla mnie fura No.1 na UK
To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/
www.typeaccord.co.uk
#19
Napisano 01:10, 14.04.2013
wymienialem w poniedZialek w serwisie dostanies na pewno za 2 zaplacilem 8 40 tylko ze jedna mialem a druga na drugi dzienNie musisz sie stresowac, dostaniesz podkladki napewno. Nie beda mieli raczej na polce, ale na drugi dzien sciagna.Witam,
Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/
PS. Kilka miesiecy temu placile ponizej 2 funtow za sztuke
[ Dodano: 2013-04-14, 02:18 ]
i ja wymienialem bo z jednego wtrysku zaczelo tryskac olejem z paliwem i wtrysk byl walniety nowy 400 -500 f + vat ale za regenerazje zaplacilem 170 i pozniej wlasnie polalem woda i babelki szly wymienilem i wszystko hula na szczescie
[ Dodano: 2013-04-14, 02:19 ]
wymienilem podkladki ...
[ Dodano: 2013-04-14, 02:27 ]
sproboj podpiac pod komputer mi tez mechanik mowil ze po wyciagnieciu wtrysku moze bedIe trzeba podpiac a moze zalapieWitam,
ja tez wymienilem podkladki pod wtryskami u mnie i nie moge odpalic. Moze ktos pomóc? Wtryski maja slabe cisnienie jakby wogule nie dawaly paliwa
#20
Napisano 00:31, 14.04.2017
W jakich normach mieści się normalna dawka korekcyjna wtrysk w silniku 2.2 I-ctdi.
U mnie wygląda to tak:
1. 0.0
2. -0.8
3. 0.8 - 1.0
4. 0.8 - 1.0
Auto po wymianie wtryskow bo poprzednie spieprzyli na warsztacie założył używki jednak auto nie mam mocy i dziwny metaliczny dźwięk dochodzi z silnika przy przyspieszaniu znika dopiero przy 3k obrotów. 1 wtrysk podejrzewam, że padł wogole skoro widnieje 0.0
Honda accord VII 2.2 i-ctdi
#21
Napisano 07:44, 14.04.2017
Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/
Reflash K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych
Zapraszam PW
#22
Napisano 11:30, 14.04.2017
Dlaczego 1 wtrysk ma 0.0
Pamięć błędów jest pusta komputer nic nie pokazuje.
Sorka ze tak byle jak sformułowane ale jestem po nocce i już padam na twarz
Użytkownik brT edytował ten post 11:39, 14.04.2017
#23
Napisano 11:39, 14.04.2017
Wskazanie na zero to wręcz idealna wartość, gorzej jak przekraczają +- 2
#24
Napisano 11:42, 14.04.2017
Gdyby przelewal musiałby kopcic z tego co się orientuję, a nie puszcza ani dymki.
#25
Napisano 11:45, 14.04.2017
Jeżeli już czepiamy się tych śrub to sprawdziłbym czy je w ogóle dobrze dokręcili, można nawet polać wodą obok wtrysków i pogazować, jak bąbelki zaczną podskakiwać do góry, to na bank jest nie dokręcony wtrysk.
#26
Napisano 11:51, 14.04.2017
.
#27
Napisano 14:11, 14.04.2017
Ja bym jeszcze raz mimo wszystko sprawdził dokręcenie wtryskiwaczy.
#28
Napisano 18:45, 14.04.2017
#29
Napisano 19:16, 14.04.2017
To układ BOSCH i z nimi nie ma problemu przy regeneracji.Tylko tego się nie zrobi w zwykłym warsztacie(nie słuchaj nikogo jak Ci powie że się da😂)Taki rzeczy robi się w wyspecjalizowanych warsztatach.Po takiej naprawie masz dostać wydruk .Co gdzie i na jakiej maszynie sprawdzane.Włożyli Ci używki niewiadomego pochodzenia.Każde wyjęcie wtrysków przy użyciu ściągacza kwalifikuje je do sprawdzenia(żeby wyjąć wtryski ściągaczem trzeba rozebrać głowicę wtryskiwacza.W tej głowiczce znajdują się precyzyjne elementy w postaci podkładek,sprężynki oraz malutkiej kuleczki)To tak w wielkim skrócie żeby zobrazować jak to wygląda.Jeśli ktoś to rozbiera bez pojęcia i wiedzy to zapomnij że auto odpali. .Jak chcesz mieć dobrze zrobione to nie da się inaczej.Wiąże się to oczywiście z kosztami.Jeśli przelewa pod obciążeniem to powinno być widać w trakcie próby drogowej z diagnoskopem .Wahania ciśnienia.Jeśli wstawił Ci używki to najpierw oddaj wtryski do sprawdzenia do odpowiedniego warsztatu.Pewności co do ich stanu nie masz.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 19:39, 14.04.2017
#30
Napisano 00:36, 15.04.2017
Użytkownik brT edytował ten post 00:37, 15.04.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych