Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Podkładki do wtryskiwaczy/Śruby wtrysków/ Frezowanie gniazd- Dlaczego tak ważne

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
71 odpowiedzi w tym temacie

#16 andref24

andref24
  • Forumowicz
  • 113 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140 KM
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:09, 16.04.2011

Może pompa wysokiego ciśnienia nawaliła, bo to ona utrzymuje wysokie ciśnienie na szynie CR, ewentualnie wtryski nieszczelne i paliwo wraca powrotem przez wtryski i tez ciśnienie nie może się utrzymać.
  • 0

andref


#17 n00ber

n00ber
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Flint uk
  • Silnik:2.2
  • Wersja:?
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:?
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 12.04.2013

Witam,

Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/
  • 0

#18 bartoszwrc

bartoszwrc
  • Forumowicz
  • 593 postów
  • Skąd:RRS/Lincolnshire
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive+
  • KM:174
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CN1
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:13, 13.04.2013

Witam,

Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/

Nie musisz sie stresowac, dostaniesz podkladki napewno. Nie beda mieli raczej na polce, ale na drugi dzien sciagna.
PS. Kilka miesiecy temu placile ponizej 2 funtow za sztuke :mrgreen:
  • 0

:shock:...jak dla mnie fura No.1 na UK

To szelma jest ------> http://www.accordklu...i-dirty-diesel/

www.typeaccord.co.uk


#19 damian18wdz

damian18wdz
  • Forumowicz
  • 1115 postów
  • Skąd:Anglia Swansea
  • Silnik:2,2
  • Wersja:sport
  • KM:183km/419nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan/tourer
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 01:10, 14.04.2013

Witam,

Ten sam problem u mnie. Od miesiaca zastanawialo mnie syczenie, myslalem ze to moze cos z rolkami przy pasku ale przy wymianie oleju zajrzalem profilaktycznie pod pokrywe i moim oczom ukazalo sie to co poprzednicy opisali;/ jutro wycieczka do serwisu, miejmy nadzieje ze dostane podkladki bo w UK jest z tym straszna bida;/

Nie musisz sie stresowac, dostaniesz podkladki napewno. Nie beda mieli raczej na polce, ale na drugi dzien sciagna.
PS. Kilka miesiecy temu placile ponizej 2 funtow za sztuke :mrgreen:

wymienialem w poniedZialek w serwisie dostanies na pewno za 2 zaplacilem 8 40 tylko ze jedna mialem a druga na drugi dzien

[ Dodano: 2013-04-14, 02:18 ]
i ja wymienialem bo z jednego wtrysku zaczelo tryskac olejem z paliwem i wtrysk byl walniety nowy 400 -500 f + vat ale za regenerazje zaplacilem 170 i pozniej wlasnie polalem woda i babelki szly wymienilem i wszystko hula na szczescie ;)

[ Dodano: 2013-04-14, 02:19 ]
wymienilem podkladki ...

[ Dodano: 2013-04-14, 02:27 ]

Witam,

ja tez wymienilem podkladki pod wtryskami u mnie i nie moge odpalic. Moze ktos pomóc? Wtryski maja slabe cisnienie jakby wogule nie dawaly paliwa

sproboj podpiac pod komputer mi tez mechanik mowil ze po wyciagnieciu wtrysku moze bedIe trzeba podpiac a moze zalapie
  • 0

#20 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:31, 14.04.2017

Witam.
W jakich normach mieści się normalna dawka korekcyjna wtrysk w silniku 2.2 I-ctdi.

U mnie wygląda to tak:
1. 0.0
2. -0.8
3. 0.8 - 1.0
4. 0.8 - 1.0
Auto po wymianie wtryskow bo poprzednie spieprzyli na warsztacie założył używki jednak auto nie mam mocy i dziwny metaliczny dźwięk dochodzi z silnika przy przyspieszaniu znika dopiero przy 3k obrotów. 1 wtrysk podejrzewam, że padł wogole skoro widnieje 0.0
Honda accord VII 2.2 i-ctdi
  • 0

#21 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 07:44, 14.04.2017

Korekty sa w normie, ale nie znaczy to ze wtryski sa sprawne. Ten dzwiek to albo cos z silnikiem ( skoro je wyciwgali i cos robili w silniku to moze tam) albo wtrysk leje i jest stukowe spalanie. A na wolnych rowno motor pracuje, nie trzesie nim lekko?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#22 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:30, 14.04.2017

Pracuje równo dopiero przy przyspieszaniu zaczyna strasznie stukac. Jedynie czasami jak wrzucę 5 bieg przy 60 mailach czyli tak mniej więcej 100km/h i zacznę przyspieszać to szarpie cała buda. Gdy gazuje auto w miejscu tego szukania nie ma pojawia się ono podczas jazdy. Wtryski były wyciąganie ponieważ były wymieniane podkładki pod nimi. Jeden wtrysk zaczął puszczać bokiem więc od razu wymienili 4 z tym że rozebrali wtryski na czesci (używali specjalnego przyrządu do wyciąganiawtryskow bo nie chciały wyjsc) i nie działały więc kupili używki. Jeden wtrysk byl padnięty więc podkładali jeden mój stary i go założyli.

Dlaczego 1 wtrysk ma 0.0
Pamięć błędów jest pusta komputer nic nie pokazuje.

Sorka ze tak byle jak sformułowane ale jestem po nocce i już padam na twarz :/

Użytkownik brT edytował ten post 11:39, 14.04.2017

  • 0

#23 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:39, 14.04.2017

Wskazanie na zero to wręcz idealna wartość, gorzej jak przekraczają +- 2


  • 0

#24 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 14.04.2017

Stuki mogą być spowodowane tym że jedna z śrub jest inna niż pozostałe? Zerwali gwint i zmienili śrubę na inną.
Gdyby przelewal musiałby kopcic z tego co się orientuję, a nie puszcza ani dymki.
  • 0

#25 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:45, 14.04.2017

Jeżeli już czepiamy się tych śrub to sprawdziłbym czy je w ogóle dobrze dokręcili, można nawet polać wodą obok wtrysków i pogazować, jak bąbelki zaczną podskakiwać do góry, to na bank jest nie dokręcony wtrysk.


  • 0

#26 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 14.04.2017

Tak sprawdzał w warsztacie bo się wróciłem, słyszałem że 1 puszcza więc sprawdził i do kręcił śrubę. Poczym polał ponownie woda i było dobrze, a jak wyjeżdżałem z warsztatu to stuki już były. Nie chciałem się wracać bo spartaczyli robotę i wolałem nie wracać już do nich autem. Mieli wymienić podkładki, jeśli pojda wtryski to 4 jeśli nie to tylko ta jedna która puszcza zaczęli robić 4 i wszystkie wtryski rozłożyli na Czesi uszkadzajac je.. oczywiście musiałem ponieść koszty wymiany wtryskow
.
  • 0

#27 dieselinside

dieselinside
  • Forumowicz
  • 201 postów
  • Skąd:Bydgoszcz
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:trumniak
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:11, 14.04.2017

Ja bym jeszcze raz mimo wszystko sprawdził dokręcenie wtryskiwaczy. 


  • 0

#28 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 14.04.2017

Oki, wrócę z pracy to sprawdzę. Mam rację z tym, że jeśli wtrysk by przelewal to auto musiałoby kopcic?
  • 0

#29 backdraft998

backdraft998
  • Forumowicz
  • 1280 postów
  • Skąd:Radom
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:g
Reputacja: 32
Super

Napisano 19:16, 14.04.2017

Na korekty ma wpływ wiele czynników.Między innymi ciśnienie sprężania i stan wtryskiwaczy.Co dokładnie robili z wtryskami?Masz protokoły po naprawie?Wprowadzili kody IMA przy montażu?Tak jak ktoś już wspomniał(dali nowe podkładki,śruby nie przeciągnięte?)Powiedzieli Ci co z nimi zrobili?
To układ BOSCH i z nimi nie ma problemu przy regeneracji.Tylko tego się nie zrobi w zwykłym warsztacie(nie słuchaj nikogo jak Ci powie że się da😂)Taki rzeczy robi się w wyspecjalizowanych warsztatach.Po takiej naprawie masz dostać wydruk .Co gdzie i na jakiej maszynie sprawdzane.Włożyli Ci używki niewiadomego pochodzenia.Każde wyjęcie wtrysków przy użyciu ściągacza kwalifikuje je do sprawdzenia(żeby wyjąć wtryski ściągaczem trzeba rozebrać głowicę wtryskiwacza.W tej głowiczce znajdują się precyzyjne elementy w postaci podkładek,sprężynki oraz malutkiej kuleczki)To tak w wielkim skrócie żeby zobrazować jak to wygląda.Jeśli ktoś to rozbiera bez pojęcia i wiedzy to zapomnij że auto odpali. .Jak chcesz mieć dobrze zrobione to nie da się inaczej.Wiąże się to oczywiście z kosztami.Jeśli przelewa pod obciążeniem to powinno być widać w trakcie próby drogowej z diagnoskopem .Wahania ciśnienia.Jeśli wstawił Ci używki to najpierw oddaj wtryski do sprawdzenia do odpowiedniego warsztatu.Pewności co do ich stanu nie masz.

Użytkownik backdraft998 edytował ten post 19:39, 14.04.2017

  • 0

#30 brT

brT
  • Forumowicz
  • 57 postów
  • Skąd:Rybnik
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Comfort
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:36, 15.04.2017

Niestety w Anglii nie spotkałem się z żadnym serwisem typu bosh, więc na regenerację itp nie ma co liczyć żaden warsztat tym się nie zajmuję:( chce przyjechać autem do polski i wtedy wtryski pojda do regeneracji pytanie tylko czy w połowie drogi nie będę potrzebował lawety. Przy 3 tysia obrotów tego stukania już nie ma, a auto wgl nie kopci więc chyba nie ma tu co mówić o przelewaniu.

Użytkownik brT edytował ten post 00:37, 15.04.2017

  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq