Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

2.2 ictdi n22a1 brak napiecia na 2 wtryskach po remoncie

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
33 odpowiedzi w tym temacie

#31 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:03, 27.09.2017

Tak.mysle ze trzeba ustawic dobra przerwe na czujniku .bo przed ciezko palila ale wkrecala sie
  • 0

#32 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:17, 27.09.2017

Problem calkowicie rozwiazany koledzy.uwazajcie jaki wal kupujecie na zamiane dla silnika!!!pozdrawiam
  • 0

#33 ralfi2000

ralfi2000
  • Partner HAKP
  • 236 postów
  • Skąd:Torun / Wwa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:2xx
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:41, 27.09.2017

A byly jakies rozne rodzaje czy gdzie tkwi problem?

Wysłane z mojego SM-A300FU przy użyciu Tapatalka
  • 0

Reflashe/custom remapy, K24/K20, strojenia, EMU,Hondata,Crome, chiptuning i inne cuda: https://www.facebook...77707015783366/

Reflash  K24A3, K24Z3, K20A6, R18, N22A1 i wiele innych

  Zapraszam PW


#34 Artur2105

Artur2105
  • Forumowicz
  • 20 postów
  • Skąd:Wronki
  • Silnik:2.2
  • Wersja:S
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:05, 27.09.2017

Trzeba uwazac przy zakupie walu na stan zebow tarczy z ktnrej czujnik czyta gmp i obroty.bledy nawet 0.2 mm i odchyleniu i odgieciu juz mam daje bledna prace silnika a my szukamy bog wie co sprawdzamy.temat uznaje za zamkniety ale w razie co na pytania odpowiem .
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq