To powinno być ok....
Teraz zostaje Ci reklamować albo przetaczać najlepiej na aucie.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 07:19, 23.08.2017
To powinno być ok....
Teraz zostaje Ci reklamować albo przetaczać najlepiej na aucie.
Napisano 08:23, 25.08.2017
A jechaliscie na stacje diagnostyczna? Przeciez na rolkach wyjdzie wiele rzeczy dotyczacych hamulcow. Czy hamuja rowno, czy ktorys hamuje mimo ze nie jest wcisniety... Plus oczywiscie zbadanie zawieszenia na szarpakach.
Ja mialem tarcze od zakupu samochodu rok temu co byly 2mm poza wymiarem minimalnym bo dopiero niedawno sprawdzilem (na co jestem na siebie zly). Tak czy inaczej bicie na tych żyletkach pojawilo sie dopiero gdy zrobil sie luz na gornym sworzniu. Po wymianie sworznia bicie sie lekko zmniejszylo, a po wymianie tarcz zniknelo. Jak bedzie dalej to czas pokaze, bo zrobilem dopiero ok 1k km na nowych tarczach.
Użytkownik verul edytował ten post 08:25, 25.08.2017
Napisano 09:04, 07.09.2017
Witam, mam ten sam problem. Przy prędkości ok. 120 km/h zaczyna drżeć kierownica, przy hamowaniu drżenie staje się bardziej wyczuwalne. Tarcze nowe ATE z uwagi na pojawienie się drgań przetoczyłem je ale efekt pozostał. Wczoraj podniosłem lewą stronę auta, wrzuciłem "5" i rozpędziłem koło do prawie maxa, przy piaście zaczęło coś rzęzić (jakby łożysko, ale luzu góra dół nie wyczuwam poruszając kołem), a cała buda bardzo drżała, wydaje mi się, że może to być problem jednak nie samych tarcz, a łożyska lub któregoś przegubu. Po podniesieniu prawej strony dzieje się to samo jednak znacznie mniejsze są drgania i samo rzężenie, może to objaw padających łożysk jednak. Co o tym myślicie?
Użytkownik KRAKrad edytował ten post 09:07, 07.09.2017
Napisano 09:22, 07.09.2017
A kolo jest dobrze wywazone? Bo skoro buda drzala to od tego by nalezalo zaczac.
Napisano 09:27, 07.09.2017
Tak. Koło sprawdzone chwile wcześniej.
Napisano 09:28, 07.09.2017
Użytkownik Wlodar edytował ten post 18:01, 07.09.2017
Napisano 09:32, 07.09.2017
Gdzieś tu pisali wcześniej o krzywych piastach i pomiarach czujnikiem zegarowym, ale w sumie krzywa piasta jest efektem zużytego łożyska czy się myle?
Napisano 09:46, 07.09.2017
Ale tak wlasciwie to te tarcze masz krzywe, czy proste? Sprawdzales ich bicie czujnikiem zaraz po montazu i teraz gdy czujesz drzenie na kierownicy? Sprawdzales bicie samej piasty? Sam zakladales nowe tarcze, czy robil to mechanik?
Sprawdzales sworznie gorne i dolne? Gorne sprawdzisz na szarpakach na SKP, a dolne przy podniesionej budzie jak kolo wisi w powietrzu.
Napisano 10:40, 07.09.2017
Wygląda na to, że tarcze są proste podczas hamowania na podniesionym kole nie ma bicia. Samej piasty nie sprawdzałem, a sworznie mam wymienione. Tarcze zakładałem sam zrobiłem na nich jakieś 10k km. Drżenie kierownicy jak już pisałem występuje głównie przy prędkości ponad 120 km/h.
Użytkownik KRAKrad edytował ten post 10:42, 07.09.2017
Napisano 11:10, 07.09.2017
Użytkownik verul edytował ten post 11:14, 07.09.2017
Napisano 12:53, 07.09.2017
Napisano 18:36, 07.09.2017
Napisano 09:20, 08.09.2017
Użytkownik KRAKrad edytował ten post 09:20, 08.09.2017
Napisano 11:44, 08.09.2017
Napisano 18:41, 09.09.2017
Serwis Hond i nie tylko, zawory, płyny, hamulce, diagnostyka HDS itp
Opinie o mnie : KLIK
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych