Najlepsza odpowiedź kslavek , 10:55, 02.08.2017
Sprawdzanie odbywa się pośrednio, poprzez monitorowanie przyspieszenia wału korbowego w momencie zapłonu mieszanki. Zwykle częściej wina jest po stronie układu zapłonowego.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź kslavek , 10:55, 02.08.2017
Sprawdzanie odbywa się pośrednio, poprzez monitorowanie przyspieszenia wału korbowego w momencie zapłonu mieszanki. Zwykle częściej wina jest po stronie układu zapłonowego.
Przejdź do postuNapisano 07:51, 07.08.2017
Czy sprawdziłeś cokolwiek z listy którą napisałem?
Jak widzę nic nie sprawdziłeś i nic nie wyeliminowałeś.Więc jak chcesz rozwiązać problem?
Wypisać sobie listę pierdyliarda rzeczy które mogą być przyczyną to sobie sam mogę i uwierz że sprawdziłem wiele rzeczy zanim tu napisałem.
Napisano 18:01, 07.08.2017
Gdybać sobie możesz.Na wypadanie zapłonu masz ,,procedurę,, co po kolei sprawdzać i eliminować.Ale twoja sprawa.Twoje auto..Ale skoro już wszystko wiesz to po co zamieszczasz temat? Czego oczekujesz ?To nie portal wróżek z fusów.Piszesz że już sprawdzałeś .Tylko jakoś tego nie przedstawiłeś w formie wartości.
Bez urazy ale to dziwne zachowanie.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 18:07, 07.08.2017
Napisano 19:24, 07.08.2017
Wróć do pierwszego posta i przeczytaj o co pytam. Odpowiedź otrzymałem od kslavek. Nie sztuka w tym żeby napierd....ać posty dla samego pisania.
Dzięki kslavek, jest dokładnie tak jak piszesz, sprawdzanie odbywa się metodą CSF.
Użytkownik Trigger edytował ten post 19:32, 07.08.2017
Napisano 20:04, 07.08.2017
No i co Ci z tego przyszło?
Leczenie zęba rozpoczynasz od jego wyrwania?
To pisanie według Ciebie to,, postępowanie,, ale przecież Ty już wszystko wiesz i auto masz naprawione. Bez sprawdzenia. Mimo wszystko powodzenia życzę i trochę dystansu bo po to są wypowiedzi żeby naprowadzać i pomagać .A nie jak według Ciebie żeby napier... posty bo komuś się nudzi i chciałby potrenować palce.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 20:12, 07.08.2017
Napisano 07:30, 10.08.2017
Co mi z tego przyszło? Że nie musiałem po omacku szukać i sprawdzać wszystkiego co tylko można sprawdzić. Auto już naprawione.
Napisano 07:51, 10.08.2017
A co było winne?
Użytkownik h1tman edytował ten post 07:51, 10.08.2017
Napisano 07:55, 10.08.2017
A co było winne?
Wyciągnięty łańcuch rozrządu.
Napisano 09:47, 10.08.2017
Po omacku to się szuka niczego nie mając i niczego nie wiedząc.Swoją drogą skoro wyciągnięty aż tak dużo to czemu nie pokazywał braku synchronizacji? Szybko jak na wymianę całego zestawu rozrządu.
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 09:49, 10.08.2017
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 maj 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 maj 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 maj 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 maj 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych