Najlepsza odpowiedź kslavek , 10:55, 02.08.2017
Sprawdzanie odbywa się pośrednio, poprzez monitorowanie przyspieszenia wału korbowego w momencie zapłonu mieszanki. Zwykle częściej wina jest po stronie układu zapłonowego.
Przejdź do postuXIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź kslavek , 10:55, 02.08.2017
Sprawdzanie odbywa się pośrednio, poprzez monitorowanie przyspieszenia wału korbowego w momencie zapłonu mieszanki. Zwykle częściej wina jest po stronie układu zapłonowego.
Przejdź do postuNapisano 10:48, 02.08.2017
W HDS widze, że wypadają zapłony na wszystkich cylindrach. Pytanie brzmi, jak komputer to sprawdza? Konkretnie chodzi mi o to, czy sprawdza tylko czy świeca wygenerowała iskrę, czy też czy doszło do zapłonu. Jest to dla mnie kluczowe bo chciałbym wiedzieć czy problem jest tylko w układzie zapłonowym, czy może też być w paliwowym lub powietrznym.
Użytkownik Trigger edytował ten post 07:52, 07.08.2017
Napisano 10:55, 02.08.2017 Najlepsza odpowiedź
Sprawdzanie odbywa się pośrednio, poprzez monitorowanie przyspieszenia wału korbowego w momencie zapłonu mieszanki. Zwykle częściej wina jest po stronie układu zapłonowego.
Napisano 10:56, 02.08.2017
Czyli mierzy to czujnik położenia wału?
Napisano 11:13, 02.08.2017
Tzn. mierzy ECU za pomocą tego właśnie czujnika
Napisano 11:57, 02.08.2017
Ale to pewne? Bo wynika z tego że przyczynami wypadania zapłonu to jak zwykle może być wszystko.
Napisano 12:32, 02.08.2017
Ciśnienie na cylindrach
Świece
Cewki
Ciśnienie paliwa
Wtryskiwacze
Układ wydechowy (drożność)
Czyli jak kolega wyżej -wszystko może być
trzeba sprawdzać po kolei i wykluczyć mechanikę
Użytkownik backdraft998 edytował ten post 12:37, 02.08.2017
Napisano 12:33, 02.08.2017
No niestety, komputer ci nie zdiagnozuje wszystkiego sam.
Napisano 10:27, 03.08.2017
Zapłony wypadają na PB i LPG czy tylko LPG?
Napisano 10:36, 03.08.2017
Problemy nie są w moim Accordzie. Auto nie ma LPG.
Napisano 10:56, 03.08.2017
To wypadanie zapłonów jest odczuwalne podczas jazdy w postaci szarpnięć, czy tylko na komputerze widać?
Napisano 11:05, 03.08.2017
Szarpnięcia, dość solidne.
Napisano 11:19, 03.08.2017
No tak, czyli, może być wszystko, ale skoro wypadają na wszystkich cylindrach to raczej powinno to być coś wspólnego, więc świece, cewki, wtryskiwacze raczej bym odrzucił, chociaż kto wie.
Napisano 20:56, 06.08.2017
Zarówno gorący i zimny odpala bez najmniejszych problemów. Na wolnych obrotach pracuje równo i stabilnie.
W przypadku problemu z ciśnieniem, problem nasilałby się jak myślę, przy wyższych obrotach a tu przy pełnym obciążeniu idzie normalnie.
Użytkownik Trigger edytował ten post 20:57, 06.08.2017
Napisano 22:32, 06.08.2017
Czy sprawdziłeś cokolwiek z listy którą napisałem?
Jak widzę nic nie sprawdziłeś i nic nie wyeliminowałeś.Więc jak chcesz rozwiązać problem?
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Brak prądu w niektórych podzespołachNapisany przez Krejzol , 14 May 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Nadwozie →
Dokładka type sNapisany przez Karol321 , 12 May 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Grzałki sond lambda grzeją cały czas?Napisany przez szymek152 , 10 May 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Wymiana tylnego lewego kierunkowskazu/stopu w błotniku sedanaNapisany przez PanJan , 08 May 2024 VII, kierunkowskaz, stop wymiana |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 Apr 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych