XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Bicie przy hamowaniu
#541
Napisano 20:04, 18.09.2012
#542
Napisano 22:06, 18.09.2012
Dzięki. Ale mnie się ręka trzęsie jak do samochodu za 6 tys. mam założyć komplet tarcz i klocków za 500 zł na jedną oś
no tak ja dałem na przód komplet - 508 zł Zimmerman klocki i tarcze i przelatało to 50 tys km, teraz zmieniłem klocki na Greeny i dalej lata już od 5 tys km - tarcze proste- a wierz mi nie oszczędzałem ich
Heble naprawdę lepiej kupić porządne, acco jest ciężkie, heble grzeją się strasznie
pegal niestety takie czasy, ze trzeba wszystkiego pilnować, a najlepiej samemu robić
#543
Napisano 23:51, 18.09.2012
Wcześniej jeździłem Focusem MK1-fajny samochód, mało awaryjny i tani w naprawach, ale śtraśnie nie lubił zamienników szczególnie tych marnej jakości. Momentalnie kaprysił... własciwie to -ła bo to Foczka była
Skończyły się Foczce tarcze i klocki z przodu - wymieniłem na Brembo. Po miesiącu bicie - w sklepie nawet nie protestowali kiedy zobaczyli jak je skrzywiło Normalne użytkowanie. Następne były Lucasy. Podobnie po miesiącu czuję, że nie mam hamulców - jadę do warsztatu - tarcze fioletowe klocki jak szkło gładkie. Reklamacja - uznana po wielkich bojach. Ktoś mi doradził EBC i Green Stuff. Przelatałem ok 60 tys. bez problemu. Nie żebym reklamował markę. Potem wziąłem oryginały Motocrafta - wytrzymały 30 tys. Końcówka już była z biciami. Wróciłem do EBC i po ok 30 tys. sprzedałem Fokę bez bić.
Potem dowiedziałem się. że konstrukcja przedniego zawieszenia i nadkola w Focusie sprzyja przegrzewaniu sie tarcz i ich krzywieniu.
Teraz też będę wymieniał u siebie albo na oryginał albo na EBC albo ATE.
#544
Napisano 15:01, 01.10.2012
Przejechać się autem pzed wykręceniem tego?(raczej nierealne albo auto w całości gdzieś daleko a jak już blisko to mają wykręcone)
Zaufać sprzedawcy że jezdził i nie biło?
Wymienić same tarcze na jakieś dobre nowe np zimermann? (ale po kiku tyś znowu ten sam problem tak?)
#545
Napisano 11:39, 07.10.2012
#546
Napisano 11:57, 07.10.2012
#547
Napisano 08:52, 08.10.2012
nie wiem dlaczego tak sie dzieje ale bardzo czesto i ja tak mialem ze przez kilka chwil po "remoncie" wszystko bylo ok
jednak sadze ze kolega po wymianie tarcz bedzie mial spokoj na kilkaset km
daje mu 2k km max i zaczenie odczowac pierwsze delikatne drgania
#548 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:15, 20.11.2012
Moja historia w skrócie:
07,2010r. kupno auta w którym były ładne przednie tarcze możliwe że świeżo przetoczone i po przejechaniu 2000km. zaczęły mieć bicie.
Więc kupiłem nowe tarcze TRW + klocki i to samo 2000km. i jest bicie.
Następnie przetoczyłem te tarcze o to samo ok.2000km. i jest bicie
Kupiłem używany zestaw oryginału 2-tarcze i klocki z tych tarcz i znów tylko może nawet 3000km. i znowu jest bicie.
Mam już dość po dwóch godzinach czytanie tego forum nic nie wiem (czytałem tylko 2007 i 2008r.) może ktoś już znalazł powód tej usterki i podesłał rozwiązanie bo już przez te bicie leci mi zawieszenie a jak kupię następne tarcze i będzie to samo to będę musiał spalić ten samochód.
#549
Napisano 20:42, 20.11.2012
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#550
Napisano 20:52, 20.11.2012
#551 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:54, 20.11.2012
Przy montażu było wszystko smarowane.
Pozdrawiam.
#552
Napisano 21:04, 20.11.2012
Błędne myślenie, twoje objawy wskazują w 99% na piastę - nawet do 5000km potrafi być dobrze na krzywej piaście a potem bicie powraca. Na piastę nie nakłada się żadnych smarów bo powodują one wypaczanie tarczy! Zamiast palić accorda zmień raz tarcze tak jak należy i mogę się założyc, że objawy ustanąPiasta nie ma żadnego bicia zaraz po zamontowaniu nowy tarcz wszystko jest ok.prowadzi się i hamuje świetnie. Gdybym miał krzywe piasty to od razu miał bym jakieś drgania lub coś innego.
Podaj maila to prześlę Ci instrukcję na co zwrócić uwagę i co należy zrobić.
[ Dodano: 2012-11-20, 21:07 ]
Nic nie da, bicie i tak powróci...Możesz ewentualnie spróbować przetoczyć na pojeździe.
[ Dodano: 2012-11-20, 21:08 ]
Da, tylko trzeba to poprawnie zrobić. Bo nie rozumiem co tutaj mają zwrotnice wspólnego...To że miał bicie piast jest niemal pewne to że wymiana piast i łożysk nic nie da jest też niemal pewne
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#553 Guest_Anonymous_*
Napisano 21:31, 20.11.2012
#554
Napisano 21:47, 20.11.2012
Poszłomój mail to autobit@wp.pl
Jeżeli długo nie odpisuję proszę pytania kierować na info@brakeparts.pl
#555
Napisano 21:50, 20.11.2012
Na logike wydaje się ze nie powinny nic mieć, ale jest gość na forum który wywalił kupe kasy na piasty nowe( z zamiennikami jest ciężko) i dalej biło dopiero wymiana zwrotnic mu pomogła. Wymiana piasty to przecież prosta sprawa dla kazdego mechanika mając prasę źle nie da się tego zrobić.Bo nie rozumiem co tutaj mają zwrotnice wspólnego...