XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 10:54, 05.07.2017
#17
Napisano 11:57, 05.07.2017
by HUAWEI 😎
Użytkownik Waldi. edytował ten post 11:58, 05.07.2017
#18
Napisano 13:49, 05.07.2017
nie opony sa dobrze zalozone outside na zewnatrz maja
#19
Napisano 15:03, 05.07.2017
Zamieniaj przód z tyłem i zobaczysz co będzie się działo.Przecież to max.30min.roboty.
#20
Napisano 10:33, 17.07.2017
wiec tak zamienilem i dalej zjezdza na lewo
napewno lewa tylna felga ma krzywy rant od strony wewnetrznej chyba od kraweznika
czy taka naprawiana pozniej nie jest slabsza? bardziej podatna na pekniecie?
#21
Napisano 11:04, 17.07.2017
A mi to wygląda na źle ustawioną kierownice na zbieżności.... i tyle. jak już pisałem
#22
Napisano 17:12, 17.07.2017
Ale czy na źle ustawionej kierownicy auto ściągałoby na którąś stronę? Nie wiem, mogę się mylić, ale wydaje mi się, że jak kierownica jest lekko skręcona, a zbieżność ustawiona prawidłowo to auto jedzie prosto, tyle że kiera lekko skręcona w którąś stronę. Miałem kiedyś taki przypadek w swojej starej Avensis. Później przestawili mi to na zbieżności.
Użytkownik Łapa6 edytował ten post 17:13, 17.07.2017
#23
Napisano 18:54, 17.07.2017
#24
Napisano 20:35, 17.07.2017
Ja od siebie napiszę tak: jeżdżę po UK delikatnie ściąga w lewo ( bo i w tą stronę są drogi pochylone) .
Jeżdżę w PL tak samo delikatnie ściąga w prawo ( bo drogi także mają spad na pobocze) Dlatego trudno oczekiwać niepochylonych jezdni,aby zrobić jakiś miarodajny test.
Fakt że kierownica jest w pozycji prostej,ale jak puszczę to delikatnie zjeżdża.
Geometria sprawdzana regularnie raz w roku,zero luzów itp.
#25
Napisano 21:06, 17.07.2017
#26
Napisano 21:21, 17.07.2017
#27
Napisano 19:25, 18.07.2017
Nie wiem czy tego nie widzą co niektórzy ja po pierwszym poście wywnioskowałem zle ustawiona kiere i typowe dla auta ściąganie w prawo. Auto jedzie prosta z kiera lekko w lewo i auto jedzie w prawo z kiera na wprost i co tu trudnego do ogarnięcia? Ustaw kiere na zbieżności albo sam w 5min na parkingu za pomocą dwóch kluczy jak juz pisałem.
Przecież autor najpierw napisał, że jedzie prosto z skrzywiona lekko kierownicą w lewo, czyli po puszczeniu kierownicy wraca na srodek i samochod jedzie lekko w prawo, później napisał, że zamienił przednie opony stronami i sytuacja się odwróciła, czyli musi mieć teraz kierownice skręconą lekko w prawo, żeby jechać prosto. Co tutaj ma kierownica do tego? Przecież tutaj ewidentnie wszystko wskazuje na opony albo felgi.
#28
Napisano 20:52, 18.07.2017
No nie jest to wina opon,bo cały czas zjeżdża w lewo ,a opony zamieniał tył z przodem. A czy lewa prawa,to nie wiem.
Skoro nie opony,to trzeba sprawdzić wszystkie ewentualne luzy oraz zrobić pełną geometrię.
Wtedy może wyjdzie gdzie jest przyczyna. Złotego środka na to nie ma.
Kiedyś w terrano zakupiłem 4 nowe opony MT i po przekładce okazało się że ciągnie w lewo. Na starych było dobrze więc żonglowałem kołami na wszystkie strony i zawsze ściągało w lewo.
Do tej pory nie wiem co za przypadek,bo na innych kołach było ok. W zawieszeniu żadnych luzów,geometria sprawdzana wielokrotnie.
Mam dostęp do przyrządów więc nie musiałem za to płacić,a to zmienia troszkę sprawę ,bo wiem że każdy wjazd na stanowisko badawcze kosztuje nie mało.
#29
Napisano 11:13, 21.07.2017
nie bede robil 3 raz geometrii bo jest wszystko ok wina sa opony tylne ktore sa slabej jakosci oraz krzywy rant w jeden feldze ! temat do zamkniecia dzieki za podpowiedzi
#30
Napisano 13:52, 21.07.2017
Nie wiem czy odróżniasz geometrię od ustawienia kierownicy...
Tylna opona nie ma szans by miała wpływ na ściąganie, dawno temu juz to sprawdzałem, rozwaloną fizycznie oponę i felge która potwornie znosiło na przedniej osi dałem na tył i auto jechało jak po sznurku.
Użytkownik lukasrz edytował ten post 13:52, 21.07.2017
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych