Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie instalacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
635 odpowiedzi w tym temacie

#616 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:17, 27.10.2015

No niestety Adam nie u Ciebie robiłem bo troszke cena mnie Twoja z butów wyrwała:P


powiem że jeżeli niczego nie dotykają wtryski to jest cicho i nikt nie wie że na gazie chodzi dopiero jak maske otworze to znający temat ludzie sie czają, a że wszystko pochowane to nic nie widać:D


  • 0
Jest: Accord VII TypeS Był: Civic V 1,5 90KM; Accord VI ES 2,0 147KM; Civic IV 1,5 90KM
Moje auto: http://www.accordklu...i-types-ranczo/

#617 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 11:29, 27.10.2015

no to u mnie slychac kiedy na gazie chodzi ale nie mam czasu podjechac do piotrka;)
  • 0

#618 MAcieja87

MAcieja87
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:12, 29.10.2015

No i stało się, nikt nic nie napisał na temat KME i po naradzie z moim gazownikiem wsadziliśmy to do mojej Hanki na próbę.

Pierwsze wrażenia pozytywne, po kalibracji świetnie się wystroiła, mało co trzeba było zmieniać, zdziwiło mnie, że lepiej czuć i słychać załączanie się v-teca, płynniej przełącza się na gaz i odwrotnie. Program do łączenia się zupełnie inny, mało domyślny, dość ciężki w obsłudze. 

Po kupnie musiałem trochę popracować, aby na Stagu 4 płynnie chodziła na wyższych obrotach, mimo to miałem wrażenie lekkiej straty do pb.


  • 0

#619 PrzemoWWL

PrzemoWWL
  • Forumowicz
  • 22 postów
  • Skąd:Wołomin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 00:06, 03.11.2015

Ostatnio pytałem w tym temacie jaką instalację wybrać, lecz dostałem jeszcze jedną ofertę i zastanawiam się która będzie lepsza do Accord K24A3 + Raflash :)

 

1. Sterownik Stag 4Qbox, wtryskiwacze Hana, lub Barracuda, reduktor ACR01 250 - Koszt takiej instalacji 2900 zł, gwarancja 24 miesiące bez limitu kilometrów.

 

Montaż :

Auto-Gaz Piotr Nowotczyński ul Gdyńska 25 06-500 Mława

 

 

2. Instalacja Stag 4 plus z reduktorem KME Gold i wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 10000 km przebiegu. 

 

Montaż :

Migaz-S ul. Modlińska 264a 03-152 Warszawa


  • 0

#620 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 03.11.2015

Migaz podobno bardzo podupadl. W Warszawie sa lepsi specjaliscu niz oni:-)
A Nowotczynski jak najbardziej mozna jechac:-)

Użytkownik mlun edytował ten post 09:38, 03.11.2015

  • 0

#621 MAcieja87

MAcieja87
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Olsztyn
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:00, 03.11.2015

Ostatnio pytałem w tym temacie jaką instalację wybrać, lecz dostałem jeszcze jedną ofertę i zastanawiam się która będzie lepsza do Accord K24A3 + Raflash :)

 

1. Sterownik Stag 4Qbox, wtryskiwacze Hana, lub Barracuda, reduktor ACR01 250 - Koszt takiej instalacji 2900 zł, gwarancja 24 miesiące bez limitu kilometrów.

 

Montaż :

Auto-Gaz Piotr Nowotczyński ul Gdyńska 25 06-500 Mława

 

 

2. Instalacja Stag 4 plus z reduktorem KME Gold i wtryskiwaczami Hana w cenie 3000 zł. Gwarancja na instalację wynosi 24 miesiące bez limitu przebiegu, a przeglądy instalacji wyznaczone są co 10000 km przebiegu. 

 

Montaż :

Migaz-S ul. Modlińska 264a 03-152 Warszawa

 

Bierz zestaw nr 1, ze względu na sterownik. Stag 4 trochę stary już jest i qbox jest dużo lepszym rozwiązaniem 


  • 0

#622 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 18:04, 03.11.2015

Migaz podobno bardzo podupadl. W Warszawie sa lepsi specjaliscu niz oni:-)
A Nowotczynski jak najbardziej mozna jechac:-)

potwierdzam to co pisze mlun - dużo o tym słyszałem

 

tylko jak już brać zestaw nr 1 to bierz baraccudy 


  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#623 slaslu

slaslu
  • Validating
  • 119 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:CU2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 20:52, 03.11.2015

Panowie a jesteście w Stańkę kogoś polecić z Warszawy? Znajomy, który korzystał z usług migas zawiódł sie dosyć mocno, a zastanawiam sie nad instalacja do swojego auta.

#624 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:30, 03.11.2015

mam gościa pod Wawą (Nowa Iwiczna) robi tylko Landi Renzo i Lovato - zakładałem u niego Omegasa, ponad 60tys km za mną i jest ok ;) ale raczej bym go nie polecał..

 

drugi jest w Celestynowie, poprawiał instalację teściowej i furka fajnie chodzi - u niego teraz serwisuje samochód jeżeli chodzi o LPG, robi na Stagu...

 

z Wawy to jeden z kolegów montował na Świderskiej, drugi na Burakowskiej i nie narzekają - robili tam CR-V i Acco VII gen

 

edit: poszukaj na forum lpg - coś na pewno wybierzesz ;)


Użytkownik Ed$on edytował ten post 21:32, 03.11.2015

  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#625 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:26, 03.11.2015

Klinika LPG na Czardasza

Autowojownicy na Zapomnianej 

i jeszcze na marywilskiej ale nie pamiętam nazwy, gs-auto czy jakoś tak.


  • 0

#626 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 19:40, 05.11.2015

Panowie a jesteście w Stańkę kogoś polecić z Warszawy? Znajomy, który korzystał z usług migas zawiódł sie dosyć mocno, a zastanawiam sie nad instalacja do swojego auta.

Łot fajne chłopaki i widzą co robią......

banner_nik.png


  • 0

#627 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:11, 06.11.2015

Panowie a jesteście w Stańkę kogoś polecić z Warszawy? Znajomy, który korzystał z usług migas zawiódł sie dosyć mocno, a zastanawiam sie nad instalacja do swojego auta.

Ja montowałem w Migazie. Największą ich wadą jest ich zarobienie. Na przegląd umawiać się trzeba z 2 tyg wcześniej, na montaz pewnie z miesiąc. Ale gdy raz zapalił sie check kazali przyjechać i rozwiązali problem od ręki.  Zrobiłem ponad 70 tys. na LPG. przez ten czas ponadplanowo byłem może ze 2 razy u nich. Najlepiej na przeglądach sugerować jazde samochodem i ustawianie na drodze bo  nie zawsze to robią. Poza tym ok. Jestem na tak.


  • 0

#628 marioskr

marioskr
  • Nowy
  • 18 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 23:06, 07.11.2015

Cześć, chcę założyć instalację gazową do mojej Hondy. Jestem już wstępnie nawet umówiony na zabieg. W zaproponowanym zestawie jest reduktor KME Silver i wtryski Hana Gold. Mam pytanie odnośnie wyboru sterownika, bo mogę wybrać pomiędzy Stag 300 ISA 2 i Stag Qbox Plus. No i stąd pytanie – który sterownik wybrać?

W zakładzie z tego co widzę bardziej „skłaniają się” ku Stag 300 ISA2, bo mają z nim największe doświadczenie i raczej nie sprawia im problemów.

 

Z drugiej jednak strony jest opcja założenia tego Stag Qbox Plus, który przynajmniej teoretycznie jak twierdzi producent zawiera w sobie funkcjonalności sterowników serii 300 i 4 i jeszcze nieco więcej, np. wbudowaną funkcjonalność emulatora paliwa. Wydaje się też być bardziej rozwojową platformą, więc prawdopodobnie w przyszłości będzie łatwiej z aktualizacjami oprogramowania. Sama wiązka przewodów też jest bodajże inna, wiec w razie czego wydaje się to być nieco bardziej przyszłościowe. Aaa, i jeszcze oczywiście jest aplikacja na Androida ;-) No i AC daje na Qbox Plus dłuższą gwarancję 5 lat, a nie 2 jak dla 300 ISA2.

Pytanie też dlaczego teoretycznie nowszy Qbox Plus jest tańszy niż 300 ISA2? Chociaż w moim przypadku zmienia to cenę instalacji jedynie o 50 zł, więc praktycznie nie robi różnicy.

W zakładzie ponoć nie montują zbyt często Qboxów - czy zatem istnieje ryzyko, że nie będzie to tak dobrze zestrojone?

 

Po długich poszukiwaniach tutaj i na forach gazowniczych nie udało mi się znaleźć konkretnej odpowiedzi na moje pytania. Nie chciałbym oczywiście rozpoczynać kolejnego tematu o wyższości jednego rozwiązania nad drugim… I rozumiem, że w obu przypadkach powinno być w porządku i instalacja będzie działać. Do tej pory jeździłem dieslem, więc w tematyce gazowniczej nie orientuję się jeszcze zbyt dobrze. Będę wdzięczny za wszelkie uwagi i podpowiedzi.


  • 0

icon4.png


#629 dzinksgarage

dzinksgarage
  • Forumowicz
  • 30 postów
  • Skąd:Zgierz
  • Silnik:2,3
  • Wersja:v70
  • KM:320
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 11.11.2015

Silver zmień na Tur, jest w nim regulacja klapkowa i nic się nie zacina. Cenowo to samo.

Hane odpuść, to już nie ta sama jakość. Lepiej założyć barracude pojedynczą, na listwie zawsze dłuższe wężyki.

Qbox to nowszy sterownik i lepiej taki założyć. Masz jeszcze Tech i Nevo. Poszukaj dobrego warsztatu w swojej okolicy.


  • 0

#630 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 16:13, 15.11.2015

mam jeszcze takie pytanko do tych co maja emulator poziomu paliwa, mam emulator najprawdopodobnie fle-fc i mam wrażenie ze nie działa on poprawnie gdyż nieraz po uruchomieniu nocnym auta niezaskakuje, tj. włącze zapłon, odczekam chwilkę wskaźnik paliwa wskoczy na górę jest ok, uruchamiam silnik i emulator się resetuje i jest rezerwa, pojezdze trochę zgasze zapale i jest ok, utrzymuje się lecz problem w tym że np pojezdze chwilę i nagle wskaznik paliwa zaczyna powoli lecieć w dół i nagle znów rezerwa, po uruchomieniu auta ponownie jest ok, irytuje mnie to strasznie bo wolałbym chyba zeby go nie było a nie ciagle rezerwe mi wywala.


  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq