Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

Jakie instalacje


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
635 odpowiedzi w tym temacie

#586 artek0903

artek0903
  • Forumowicz
  • 329 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,3
  • Wersja:ES
  • KM:154
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CL3
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 10:54, 22.09.2015

ja bym wybrał bramkę numer 1 z wtryskami Barracuda o zwiększonej wydajności (jak zdecydujesz się na Hana, to zapewne niebieskie, które lubią się psuć - nie mam i nie miałem, takie opinie w internetach krążą)

 

Co do drugiego zestawu to marna szansa, aby ten reduktor podołał przy K24, nie mówiąc już o K24 po reflashu


  • 0

#587 lv10

lv10
  • Klubowicz
  • 61 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive aut.
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:27, 22.09.2015

KME Silver powinien podołać w K24, bo przeznaczenie ich zaczyna się od silników o mocy 204 KM wzwyż. Dla wersji po reflashu można wziąć lepszy Silver, albo można wziąć KME Gold do silników 300 KM. Pytanie jakiej jakości jest sterownik i wtryskiwacze (kolor) w opcji nr 2. Opcja nr 1 na Barracudach na pewno bezpieczniejsza.


  • 0

#588 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 17:39, 22.09.2015

lv10 Silver nie pociągnie tego silnika na 100 %,jeżeli już to AC R-01 czerwony lub Gold tylko ten drógi przy cut-offie potrafi pompować ciśnienie ponad 3 bary ...
  • 0

#589 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 09:51, 04.10.2015

Witam ponownie, mam takie pytanko, zalozylem instalacje Elektronika Stag 4Qbox Plus, wtryski Barracuda, reduktor KME TUR oczywiscie u Piotrka F. i wtryski gazowe dosc mocno klepia, po przelaczeniu na benzyne cisza, pytam czy to normalnie bo nie wiem czy fatygowac sie i jechac do Piotrka zawracac mu gitare? w innych autach rowniez hondach nie slysze tego efektu..
  • 0

#590 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 10:01, 04.10.2015

U mnie też słuchać pracę wtryskiwaczy gazowych, a też mam Baracudy . Wydaje mi się że to normalne. Na benzynie jest cisza, bo wtryskiwacze gazowe nie pracują. Proste


Użytkownik piotrekk6 edytował ten post 10:04, 04.10.2015

  • 0

#591 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 14:18, 05.10.2015

Witam ponownie, mam takie pytanko, zalozylem instalacje Elektronika Stag 4Qbox Plus, wtryski Barracuda, reduktor KME TUR oczywiscie u Piotrka F. i wtryski gazowe dosc mocno klepia, po przelaczeniu na benzyne cisza, pytam czy to normalnie bo nie wiem czy fatygowac sie i jechac do Piotrka zawracac mu gitare? w innych autach rowniez hondach nie slysze tego efektu..

Pewnie dotykają osłonki plastikowej i dla tego je słyszysz że tłuka,zdejmij ją na próbę a się przekonasz...


  • 0

#592 blow

blow
  • Forumowicz
  • 1733 postów
  • Skąd:KRK
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exec
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 23
Super

Napisano 14:26, 05.10.2015

Pewnie dotykają osłonki plastikowej i dla tego je słyszysz że tłuka,zdejmij ją na próbę a się przekonasz...

 

przecież dokładnie to samo doradzałem na żywo. po dociśnięciu plastikowej osłony na kolektorze klekot ustawał...


  • 0

#593 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 15:48, 05.10.2015

Panowie, nie napisałem bym tego postu bez sprawdzenia, ale tak jak mówi Blow, ze tak mogło byc ze osłona tłucze, sprawdzałem bez osłony tłukło, a i teraz pod osłoną mam specjanlną piankę termiczną i dalej jest to samo, klekoczą ewidetnie wtryski, albo pod wpływem ich pracy jest spalanie stukowe, nie wiem dlatego pytam;) ale osłona nic a nic nie stuka, nawet je trzymałem w łapie i czuć pod cze klepie tam jakis elektromagnes ale ze tak głosno...


Użytkownik mickry edytował ten post 15:51, 05.10.2015

  • 0

#594 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 20:33, 05.10.2015

Panowie, nie napisałem bym tego postu bez sprawdzenia, ale tak jak mówi Blow, ze tak mogło byc ze osłona tłucze, sprawdzałem bez osłony tłukło, a i teraz pod osłoną mam specjanlną piankę termiczną i dalej jest to samo, klekoczą ewidetnie wtryski, albo pod wpływem ich pracy jest spalanie stukowe, nie wiem dlatego pytam;) ale osłona nic a nic nie stuka, nawet je trzymałem w łapie i czuć pod cze klepie tam jakis elektromagnes ale ze tak głosno...

 

Z tym spalaniem stukowym to poleciales po bandzie  :om: Ze niby wtryskiwacze gazu zwiekszyly stopien sprezania Twojego silnika czy kat wyprzedzenia zaplonu? :P Z tego co Blow pisze wyzej po docisnieciu oslony bylo klekot ustawal. 


  • 0

#595 mickry

mickry
  • Forumowicz
  • 990 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 9
Neutralna

Napisano 07:09, 06.10.2015

chodzilo mi o to ze jak czujnik juz jest na koncu zywota moze sie wzmagac objaw zwiazany ze spalaniem, gaz ma wyzsza temp. spalania, i gdy czujnik zle odczyta parametry moze wyprzedzac za bardzo zaplon. Ale jak po zdjeciu oslony klepie rownie glosno jak nie mocniej to po docisnieciu moglo to byc ewentualnie stlumione, nic pojade do piotrka zeby zajrzal, moze taki urok wtrysków

Użytkownik mickry edytował ten post 07:10, 06.10.2015

  • 0

#596 viper505

viper505
  • Forumowicz
  • 251 postów
  • Skąd:Zagórowa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 4
Neutralna

Napisano 13:07, 06.10.2015

Czujnik stuku albo dziala albo nie. Nie jest to element eksploatacyjny. Jezeli jest uszkodzony to zobaczysz check engine na blacie. Poza tym jezeli wystapi zjawisko spalania stukowego to samochod wyraznie gorzej pojedzie o ile to bedzie mozna jazda nazwac...
  • 0

#597 piotrekk6

piotrekk6
  • Forumowicz
  • 373 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:???
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 15:20, 06.10.2015

Czy to stukanie jeżeli wtrysk opiera się o osłonę ma jakieś negatywne skutki? Czy tylko średnio ciekawy dźwięk?


  • 0

#598 Adam Rogowski

Adam Rogowski
  • Forumowicz
  • 385 postów
  • Skąd:Lublin-Snopków
  • Silnik:1,8
  • Wersja:limuzyna
  • KM:140
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:kombi
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 15:48, 06.10.2015

Czy to stukanie jeżeli wtrysk opiera się o osłonę ma jakieś negatywne skutki? Czy tylko średnio ciekawy dźwięk?

W żadnym wypadku nie wpływa to na pracę silnika i nie ma żadnych negatywnych konsekwencji.


  • 0

#599 Srebrny

Srebrny
  • Forumowicz
  • 694 postów
  • Skąd:Polska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:LS
  • KM:147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG9 sedan
Reputacja: 13
Dobra

Napisano 16:31, 06.10.2015

Liczba oktanowa dla LPG wynosi ponad 100, zwykle 106. Spalanie stukowe na tym paliwie praktycznie nie występuje.

Wysłane z mojego LT30p przy użyciu Tapatalka
  • 0

#600 Ranczo

Ranczo
  • Forumowicz
  • 81 postów
  • Skąd:Puławy i okolice
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:chyba 190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:48, 06.10.2015

Jeżeli sie myle to mnie poprawcie. Rozmawiałem z gaziarzem i niebieskie hana są głośne ponieważ mają duży skok tłoczka czy coś takiego i głośno pracują w porównaniu do np zielonych który ten skok mają mniejszy i są ciche.

A czy to prawda jeżeli założy sie zielone to ciśnienie zwieksza sie na reduktorze i dadzą rade tak samo jak niebieskie???

 

Adam coś powiesz na ten temat czy to prawda???


  • 0
Jest: Accord VII TypeS Był: Civic V 1,5 90KM; Accord VI ES 2,0 147KM; Civic IV 1,5 90KM
Moje auto: http://www.accordklu...i-types-ranczo/




Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq