Prawdopodobnie temat już był, ale nie mogłem nigdzie znaleźć odpowiedzi. Od ponad półtora roku jeżdżę z zapaloną kontrolką check engine. Auto kilkakrotnie zostawiałem u znajomego mechanika, każdorazowo podłączał pod komputer i wychodził mu błąd sondy lambda. Problem polega na tym, że nie wiadomo co dokładnie a nawet która to sonda (jak doskonale wiecie są dwie). Nie mogę sobie z tym poradzić. Za każdym razem błąd mi kasuje a ten po ok. 40 km jazdy z powrotem wraca. Auto nie szarpie, nie pali więcej benzyny, nie straciło na mocy, a jednak kontrolka cały czas się pali. Poradźcie co robić. Najprościej by było wywalić 2 razy po 900 PLN za każdą nową oryginalną sondę w ASO, ale może jest jakiś inny sposób żeby sobie z tym poradzić? Chciał bym to ogarnąć bez nadmiernego uszczuplania portfela.
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#2
Napisano 16:10, 14.04.2017
cos masz nie chalo z komunikatorem ale weź do mnie napisz albo zadzwon pomogę ci w temacie
Angole na graty << -- Klick
tel. 603 36 sześć sześć 46
#3
Napisano 20:28, 13.05.2017
witam. czy jest ktos w stanie powiedziec mi w ktorym miejscu jest wtyczka sondy lambda w acco vii 2.0 ? mowie o tej blizej katalizatora. i jak sprawdzic ja za pomoca miernika ? czy w ogole sie da ? jesli tak to ktore przewody i jakie powinne byc parametry ?
#4
Napisano 21:11, 13.05.2017
Wtyczka jest po przednim fotelem pasażera, najlepiej podłączyć się pod obd II i sczytywać jakie napięcie daje.
#5
Napisano 21:47, 13.05.2017
Wtyczka jest po przednim fotelem pasażera, najlepiej podłączyć się pod obd II i sczytywać jakie napięcie daje.
dziekuje bardzo. a wiesz moze jaki jest prawidlowy zakres napiecia ? silnik ma byc rozgrzany ? a cos takiego jak sprawdzenie samej grzalki ?
#6
Napisano 22:17, 13.05.2017
napięcie 0-1V, gdy jest rozgrzany wówczas powinno się utrzymywać powyżej 0.5V. Testuj na jałowych i na np 2000 obr/min.
#7
Napisano 16:28, 30.03.2021
cos masz nie chalo z komunikatorem ale weź do mnie napisz albo zadzwon pomogę ci w temacie
Witam, również mam problem z sondą 1. Wiesz może jak usunąć ten check z deski nie wymieniając sondy?
#8
Napisano 16:46, 03.01.2024
#9
Napisano 18:38, 03.01.2024
#10
Napisano 21:48, 13.02.2024
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych