XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 10:06, 06.04.2017
Mało jest marek które wogóle dobija do 200 tyś na fabrycznym zawiasie...jeszcze w PL
Honda wychodziła z założenia ,że wkłada się OEM i następne 200 tyś spokoju albo i więcej
#17
Napisano 18:10, 06.04.2017
Nie ma co demonizować
Mało jest marek które wogóle dobija do 200 tyś na fabrycznym zawiasie...jeszcze w PL
Honda wychodziła z założenia ,że wkłada się OEM i następne 200 tyś spokoju albo i więcej
ja miałem natłuczone 280 tysiecy i tylko luz był w prawym tylnym wahaczu reszta OEM sworznie wymieniłem przy 275 tysiącach bo zaczęły skrzypieć
#18
Napisano 18:27, 07.04.2017
Pozdrawiam serdecznie
#19
Napisano 19:01, 07.04.2017
nie przesadzaj 100km to nie wiele... bokiem nie bedziesz przeciez jechał jakie sworznie teraz?
Użytkownik Talar edytował ten post 19:02, 07.04.2017
#20
Napisano 20:12, 07.04.2017
#21
Napisano 22:48, 07.04.2017
Wiesz wolę spytać o te zbieżność aby nie narobić szkód tym bardziej, że opony maja miesiąc teraz wstawiłem CTR LP dół i PP góra zobaczymy jaka wytrzymałość! Zachwalane wiec się zdecydowałem na nie
bez przesady tak szybko ich nie zetnie ;D byś musiał tak z 4-5k zrobić
#22
Napisano 19:18, 09.04.2017
no ja też chyba kupiłbym teraz CTR jak by co ale odpukać 555 mi chodzą ok 20 tyś...
#23
Napisano 20:30, 09.04.2017
no ja też chyba kupiłbym teraz CTR jak by co ale odpukać 555 mi chodzą ok 20 tyś...
Wiesz tak jak wspomniałem parę postów wyżej, że u mnie przyczyną szybszego zużycia mógł być kiepski stan innych części zawieszenia dlatego ja nie chcę wieszać psów na 555 możliwe, że Tobie wytrzymają jeszcze np. 5x tyle co masz już najechane a życzę aby dłużej służyły
Pozdrawiam serdecznie
#24
Napisano 06:49, 19.04.2017
no to wykrakałem... dziś to samo co u Ciebie... sworzeć lewy 555 od haparts się wygwizdał. Teraz kupię CTR...
#25
Napisano 08:35, 19.04.2017
no to wykrakałem... dziś to samo co u Ciebie... sworzeć lewy 555 od haparts się wygwizdał. Teraz kupię CTR...
hmm to faktycznie wykrakałeś Xd dlatego ja się już nauczyłem jak ktoś mnie się pyta jak auto od razu zmieniam temat bo zazwyczaj jak mówię, że wszystko ok to za chwilę coś się dzieje a tak na marginesie to te 555 coś szwankują aczkolwiek nie możemy ich wrzucać do tego samego worka, ale spokojnie ja niestety mam duży negatyw na tyle i w dodatku śruby od zbieżności nie do ruszenia a więc czeka mnie kupno regulowanych wahaczy jak i tych co śruby zbieżności wchodzą no i oczywiście same śruby ale to na razie odkładam bo pieniążek nie mały Pozdrawiam
#26
Napisano 09:34, 19.04.2017
heh... no to grubo. Mnie czeka wymiana przegubów. Haparts wyliczyło na 2300zł dwie strony więc Cię rozumiem. nie sądze aby haparts handlował podróbkami?? Napisałem do haparts o nas i zobaczymy co odpowiedzą. Miało być tak pięknie...
Użytkownik Talar edytował ten post 10:51, 19.04.2017
#27
Napisano 11:08, 19.04.2017
heh... no to grubo. Mnie czeka wymiana przegubów. Haparts wyliczyło na 2300zł dwie strony więc Cię rozumiem. nie sądze aby haparts handlował podróbkami?? Napisałem do haparts o nas i zobaczymy co odpowiedzą. Miało być tak pięknie...
uuu to też widzę duże pieniądze wchodzą w grę. Zapewne posiadasz paragon do tych sworzni? Bo ja niestety jak to u mnie bywa gdzieś go zapodziałem i odpuściłem sobie pisanie do nich A powiedz mi jaki jest u Ciebie objaw, że przeguby masz do wymiany??
Przepraszam, nie doczytałem tego słowa o "Nas" czekam na informację oczywiście
Użytkownik Filip edytował ten post 11:09, 19.04.2017
#28
Napisano 11:12, 19.04.2017
przy dodawaniu gazu od 100kmh do 120kmh czuć wibracje na kierownicy. To są początki bo w pozniejszej fazie to już chce kierownice wyrwać z reki:D niektórzy zauwazają tez ten objaw od 40kmh do 60kmh.
#29
Napisano 12:59, 19.04.2017
przy dodawaniu gazu od 100kmh do 120kmh czuć wibracje na kierownicy. To są początki bo w pozniejszej fazie to już chce kierownice wyrwać z reki:D niektórzy zauwazają tez ten objaw od 40kmh do 60kmh.
wielkie dzięki za informację U mnie jest inny objaw mianowicie jak wjadę w jakąś mała koleinę bądź delikatny krawężnik czuję uskok na kierownicy jakby cofała się ale dosłownie delikatny, myślałem że po wymianie praktycznie całego zawieszenia ustąpi ale niestety jest dalej no nic pozostaje szukać dalej albo jeździć z tym Jak coś czekam na info od Haparts, aż jestem ciekaw co odpowiedzą
#30
Napisano 06:46, 20.04.2017
No to mnie koledzy pocieszyliście ja 3 tygodnie temu wymieniłem obydwa dolne sworznie na 555 a długo się zastanawiałem nad CTR - ami.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, piszczenie, koło
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych