panowie sprawa wygląda następująco kiedy sprzęgło się ślizga wystarczy odkręcić odpowietrznik , wtedy wysprzęglik się cofnie i znowu mam normalne sprzęgło , czyli coś jakoś sie zapowietrza przewody wyglądają ok, podejrzenia teraz kierują się na sam odpowietrznik w poniedziałek będę działał wymienie przewód z wysprzęglika i spróbuje dorwać elastyczny i wymienić , i sam odpowietrznik wymienię dam znać , ale jestem już bliziutko !
W ktoryms temacie pisalem ze wysprzeglik sie nagrzewa podczas jazdy i pedal bierze coraz wyrzej, az do uslizgu.
Podaj mi link do tematu jeśli znajdziesz chętnie się zapoznam
Co do tego problemu, że po rozgdzaniu silnika sprzęgło się ślizga to kumpel miał podobnie.
Tylko u niego problemem było, że postanowił sobie wyregulować wysokość pedału sprzęgła i ustawił za głębokie położenie tłoczka w pompie przez co płyn nie miał gdzie odpłynąć (zatkał otwór od zbiorniczka).
Gdy płyn się rozgrzewał to się rozszeżał i stopniowo wciskał sprzęgło i się ślizgało :P
Także ten trzpień wchodzący do pompy sprzęgła powinien być ustawiony na styk!
hm a ktoś może mi cyknąć fotke ze swojej pompy jak wygląda ta śróba do regulacji , w sęsie jak jest wkręcona? czy jest na równi z korpusem pompy ?
Użytkownik Hojeczka edytował ten post 22:02, 01.04.2017