XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
automat vs manual
#61
Napisano 19:52, 15.06.2010
#63
Napisano 09:42, 16.06.2010
muzzy33, ja akurat czytałem gdzieś że nie należy nadużywać blokad biegów a w szczególności nie powinno używać się ich do wymuszonej redukcji. Zresztą faceci od automatów też o tym mówią, że przez to szybciej pada sprzęgło. Nawet "sekwencji" powino się używać z rozumem tzn. podobnie jak w ręcznej skrzyni czyli dodać gazu podczas redukcji i lekko odpuścić przy zmianie w górę.
no wiec tu chodzi tylko o przyspieszanie a nie redukcje. Podczas blokowania tych biegów "moment obrotowy przekazany z silnika w zblokowanej pozycji pierwszego biegu w stosunku do pozostałych pozycji do jazdy w przód mniej obciąża elementy wykonawcze pracujące na pierwszym biegu." (cytat z www.automat.pl).
Ja to rozumiem tak ze wieksza moc (moment obrotowy) jest przekazywana na kola a nie "marnuje sie w skrzyni" a co za tym idzie auto lepiej przyspiesza.
pozdro
Proste są dla szybkich samochodów, a zakręty dla szybkich kierowców...
#64
Napisano 13:59, 16.06.2010
#65
Napisano 21:38, 16.06.2010
mi się zawsze wydawało, że w automacie nie ma sprzęgła.... przynajmniej nie jest to określane mianem klasycznego sprzęgła"marnuje sie w skrzyni"
#66
Napisano 22:46, 20.10.2010
#67
Napisano 00:00, 21.10.2010
mi się zawsze wydawało, że w automacie nie ma sprzęgła.... przynajmniej nie jest to określane mianem klasycznego sprzęgła"marnuje sie w skrzyni"
Zalezy o jakim automacie mowisz. W DSG np. jest zwykle "suche" sprzeglo, takie jak w manualu, sterowane przez komputer. W tradycyjnych automatach tez jest sprzeglo, tyle, ze hydrokinetyczne.
#68
Napisano 00:30, 21.10.2010
W ostatecznosci to tradycyjnie pozostaje ze ktos Cie pchnie.
#69
Napisano 11:38, 23.10.2010
#70 Guest_Anonymous_*
Napisano 10:35, 25.10.2010
#71
Napisano 08:02, 27.10.2010
#72
Napisano 18:56, 22.03.2011
Pozdrawiam
#73 Guest_Anonymous_*
Napisano 20:12, 19.06.2011
Jak szukalem coupe VI to troche mialem okazje przerobic... skonczylo sie na automacie 3.0 (3.0 bylo seryjnie tylko z automatem) Powiem tak... 2.0 w automacie to porazka, wolno sie zbiera, naprawde wolno... jezeli chcesz 2.0 to manual. Jest opcja przerobienia 3.0 na manual ale to sporo zachodu i dosc kosztowne.
pozdrawiam i oby zakup sie udal
no dobrze, to może byś się podzielił wiedzą na temat wymiany skrzyni w 3.0 z automatu na manual, bo bardzo mnie ta operacja interesuje
#74
Napisano 20:19, 19.06.2011
Możliwe ale raczej nie opłacalne http://www.v6perform...swap-j30a1.htmlno dobrze, to może byś się podzielił wiedzą na temat wymiany skrzyni w 3.0 z automatu na manual, bo bardzo mnie ta operacja interesuje
#75
Napisano 16:28, 28.02.2023
Witajcie
Mam na imię Piotr ,chciałbym się stać posiadaczem zadbanej hondy AC 7 w najbliższym czasie.Generalnie jestem człowiekiem który jeździ raczej spokojnie,ale nie chcę się bać jak trzeba będzie dynamicznie wyprzedzić.Zastwnawiam się nad modelem tego samochodu że skrzynią automatyczną,czy ktoś z forumowiczów ma porównanie automat vs manuał jaka jest różnica. Mój tato ma taką hondę i bardzo sobie chwali także jak to jeździ w manuału wiem,ale jak bardzo kastruje moc automat,nie chciałbym mieć wrażenia ,że moc samochodu jest zdławiona ( tzn automat zawsze coś ogranicza ale bywa ,że jeździć można tylko jak emeryt niedowidzący ),wkręca się wysoko na obroty kiedy trzeba ? W niektórych skrzyniach do takich akcji jest fajna opcja "sport" która trzyma silnik na wysokich obrotach i wysoko go kręci Dziękuje wszystkim za odpowiedź i pozdrawiam właścicieli tego wspaniałego samochodu
Pozdrawiam Piot
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych