Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie

automat vs manual


  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
82 odpowiedzi w tym temacie

#31 alu

alu
  • Forumowicz
  • 191 postów
  • Skąd:WK
  • Silnik:3.0
  • Wersja:zwykła ;)
  • KM:218
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:E61
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 16:07, 24.05.2010

Śmiecimy temat, ale miałem paliwa gdzieś tyle, co Ty. Fotelik i druga baza pod fotelik, w bagażniku graty na tenisa, nic wielkiego w sumie. No i z 10-15 kg cięższy jestem od ciebie :-P
  • 0

#32 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:04, 24.05.2010

A Ja ta calkiem na temat jeszcze sie zapytam w acco skrzynia manual i automat maja komputer ktory nimi steruje W automacie rozumiem zmienia biegi itd itp ale jakie zadanie pelni przy skrzyni manualnej gdzie to my odpowiadamy za zmiane moze mnie oswieci??:) a jeszcze takie laickie pytanie zadam czy w acco coupe VI automat jest mozliwe hamowanie silnikiem ??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#33 bacanahali

bacanahali
  • Forumowicz
  • 70 postów
  • Skąd:WJ
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:12, 24.05.2010

Zdaje sie ze w coupe nie masz możliwości zmiany biegów ręcznie (trip tronic czy jakos tak). U mnie hamowanie silnikiem odbywa sie na D3. Hamuje mocniej niz na D4 ale do manuala mu daleko.
  • 0

#34 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 18:18, 24.05.2010

jakie zadanie pelni przy skrzyni manualnej


w zakresie sterowania skrzynią raczej żadne, jeśli już to jedynie ECU czyta informacje na którym biegu jedziesz, czy jest wciśnięte sprzęgło oraz o prędkości. Oczywiście pomijam nieprzydatne rozwiązania jakie są w VIII w postaci zapalających się kontrolek, że należy zmienić bieg na wyższy lub niższy.

---

A nie, jest pewien zakres sterowania - przypomniałem sobie. Otóż ECU steruje blokadą wrzucenia wstecznego biegu, nie wiem jak w skrzynia 5-cio biegowych, ale w 6-cio biegowych ma taką funkcję.
  • 0

#35 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 18:21, 24.05.2010

czy w acco coupe VI automat jest mozliwe hamowanie silnikiem ?


Jak napisał bacanahali, przerzucasz z D4 na D3 i wytraca się prędkość. Ale w zasadzie po co? Jak lekko przyciśniesz hamulec, to automat sam zrzuci bieg na niższy.
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#36 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:52, 24.05.2010

pytam bo automatem to raz w zyciu jechalem :) a zwiekasza sie prawdopodobienstwo bycia posiadaczem v6 cg2 i wole wiedziec wszystko co by skrzyni przez niewiedze nie wykonczyc A w manualu caly czas hamuje silnikiem i biegami oszczedzam hample :D
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#37 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 18:55, 24.05.2010

Ja zrzucam z D4 na D3 bo z nudów umieram :-P
  • 0

#38 logicsys

logicsys

    CNC Majsta

  • Forumowicz
  • 542 postów
  • Skąd:Lyngdal Norway
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GIT
  • KM:125
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:SUV
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:02, 24.05.2010

wedle ksiazki z tego co pamietam automat v6 na d3 do 180 idzie sprawdzal ktos??
  • 0

Hunda poszla w świat z SUburburu za Pan brat

8il5.jpg


#39 Trojan

Trojan
  • Forumowicz
  • 1426 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S3
  • KM:322KM/406Nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:1999
  • Nadwozie:HTB
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 19:13, 24.05.2010

160 na bank kojarzę na D3 ale czy dużo więcej jeszcze da radę pociągnąć już nie pamiętam.
  • 0

#40 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:20, 24.05.2010

v6 na d3 do 180 idzie sprawdzal ktos??


Si, ja... wczoraj :mrgreen: a dokładnie 186 i odcinka :-P
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001


#41 gabrys000

gabrys000
  • Forumowicz
  • 243 postów
  • Skąd:Żory
  • Silnik:2.2
  • Wersja:Executive
  • KM:180
  • Paliwo:ON
  • Rok:2014
  • Nadwozie:Re6
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 10.06.2010

mam tiptronic aco 2.0 brc,jak na ok.1500 kg to radzi sobie niezle
mam jeszcze civic 97. 1.5 vtec-e i do setki biore aco, no ale aco sie rozbuja to i tdi odpadaja
generalnie powiem tak.nastepny automat minimum 5-cio biegowy .
jechalem galantem 2.5 v6 156km 4-biegowy automat w poruwnaniu do strzyni hondy rakieta
wiadomo tam bylo ok.220nm.ale szybkosc zmiany biegow jakbym jechal dsg :mrgreen:
  • 0

moje :gd1-l13a1 cvt

Re6-N22b4 At


#42 mlun

mlun
  • Forumowicz
  • 1811 postów
  • Skąd:Otwock
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport GT
  • KM:159
  • Paliwo:PB
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:10, 11.06.2010

No te skrzynie w mitsu są bardzo fajne. Ludzie naprawdę je chwalą. I mała poprawka gal ma 163 w serii:P( a w dużej części fabryka dawała mały bonus:P)
  • 0

#43 lobuz52

lobuz52
  • Forumowicz
  • 433 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:22, 11.06.2010

Jak lekko przyciśniesz hamulec, to automat sam zrzuci bieg na niższy.

Tak macie w tych coupetach? To fajnie na miasto. Mi redukuje z czwórki dopiero przy 20-30 km/h jak zwalniam a jak hamuje to dopiero w okolicy 0 km/h (zero)

[ Dodano: 2010-06-11, 16:23 ]
chociaż z drugiej strony to lipa jak się jedzie 100km/h i lekko przychamuje a on na 3... :-/
  • 0

#44 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:42, 11.06.2010

Heh, bo coupeta zawsze gotowa do wyprzedzania musi byc :) Hebel i redukcja od razu :)
  • 0

#45 QuicksilveR

QuicksilveR
  • Forumowicz
  • 660 postów
  • Skąd:Pruszków WPR
  • Silnik:3.0
  • Wersja:Coupe V6
  • KM:200
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2001
  • Nadwozie:CG2
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 16:44, 11.06.2010

Ja i tak najczęściej korzystam z D3 przy ostrej jeździe, a jak już jadę na D4, to po prostu dodaję gazu i ziuuuu... tylko trzeba się trzymać kierownicy ;-)
  • 0

Były:   Honda Accord Coupe 2.0 (CG4) 1998  |   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001 | Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 1999
Jest:   Honda Accord Coupe 3.0 V6 (CG2) 2001





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq