Witam . niedawno zauwazylem ze w mojej hani Prawe tylne kolo odchodzi na zwenatrz , gora (chowa sie do srodka ) a doł opony wychodzi po za zderzak . w efekcie czego opona zaczyna sie zdzierac , dodam ze zostało wymienione na tyle , gorny wahacz( Febest) , laczniki stabilizatora i gumy stabilizatora , , ( przed wymianą tez tak kolo odchodziło) i teraz nie wiem co jest grane , jestem umowiony w serwisie na ustawinie geometri "" o ile sie da"" . a jesli nie to czy zakup takich oto Camberów http://www.ebay.com/itm/391586609313 . bylo by dobrym rozwiazaniem ? ( dodam ze auto nie bylo uderzone z tyłu ) . nie wiem co mam robic , autem jezdze okolo 40tys rocznie , jak to wy widzicie ? moze jakies wskazowki ?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Regulowany tylny Górnym TYŁ Accord VII (CL7) .Pomoc
#1
Napisano 12:51, 03.03.2017
#2
Napisano 14:35, 03.03.2017
#3
Napisano 15:08, 04.03.2017
Seria ? Czy obniżone. Odezwij się do użytkownika owsiakk on ma na miejscu cambery . Na gemometri ustawić ylko zbieżność kąty nie
Seria .nie obnizone , wiec tak bylem dzisiaj na ustawienie geometri i prawe kolo tyl jest 2stopnie pochylone w srodek auta a doł opony odchodzi . gosciu powiedzial ze byc moze pisata lub zwrotnica walnieta , no to ja dzisiaj przełożyłem z prawa na lewa i jest tak samo . wiec nie lezy problem w piastach , dzwonilem do goscia i powiedział mi ze jesli mam gdzies regulowane wahacze to zebym zamontował i wtedy kat sie ustawi . bo zbieznosc jest ok . w razie czego to zbieznosc sie ustawi bo sa sruby do regulacji na dolnym wahaczy po lewej stronie .
Seria ? Czy obniżone. Odezwij się do użytkownika owsiakk on ma na miejscu cambery . Na gemometri ustawić ylko zbieżność kąty nie
nie moze znalesc tego owsiakk dasz mi linka jakiegos?
#4
Napisano 18:03, 04.03.2017
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#5
Napisano 20:36, 04.03.2017
#6
Napisano 20:39, 04.03.2017
od tych piw i flaszek jak bym miał dostać to bym już dawno na bruku był
powodzonka
mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock tel 690886882 - zapraszam
#7
Napisano 22:01, 04.03.2017
#8
Napisano 22:04, 04.03.2017
#9
Napisano 19:02, 05.03.2017
A tak napisze jeszcze czy próbowałeś ruszyć sruby od zbieżności i ostatni raz ruszał je Japończyk =)
szczerze śruby są w idealnej pozycji w zbieżności i oznakowane fabrycznie . śruby sie normalnie obracają bez większych problemów można nimi ustawiać zbieżność
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, pomoc w wyborze
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych