Przeczytałem od deski do deski już chyba wszystkie wątki odnośnie problemów z katalizatorem i co za tym idzie błędów silnika i nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na nurtujące mnie pytanie, stąd też nowy wątek. Mam nadzieję, że żaden z adminów mnie nie zabije
Od długiego czasu zapala i gaśnie mi się kontrolka silnika, byłem w ASO Hondy i powiedzieli mi, że kończy się życie katalizatora. I teraz pytanie czy ktoś może polecić jakiś sensowny zamiennik? Taki który będzie spełniał funkcję katalizatora (czyli nie będzie syfu z wydechu i problemów na przeglądach), nie będzie mulił auta, hałasował itd.? Przeczytałem milion porad odnośnie tłumików przelotowych, emulatorów, strumienic, natomiast prawie nikt nie pisze o zamiennikach, a podobne pytania w innych wątkach zazwyczaj pozostawały bez odpowiedzi...
Dzisiaj szukając w googlach informacji na ten temat natrafiłem na stronę serwisu z mojego miasta który specjalizuje się w autach japońskich i mieli całą podstronę odnośnie tego, że wymieniają katalizatory tanio na zamiennikach i w ogóle są super. Zadzwoniłem tam i gość powiedział, że już tak nie robią bo to się nie sprawdza i zaproponował wycięcie kata i emulator...
Czy ktoś może rzeczowo i najlepiej z doświadczenia powiedzieć jak wygląda kwestia zamienników? Czy może da radę kupić jakiś który będzie działał jak należy? A może używka z allegro ma sens? Taka jak tu http://allegro.pl/ka...6717386648.html ? Czy może te zamienniki i uniwersalne katy nie mają faktycznie sensu? I jeżeli tak to dlaczego?
O przelotach, emulatorach i strumienicach chyba już wszystko na tym forum zostało napisane po 10 razy, więc będę wdzięczny za wypowiedzi konkretnie w temacie zamienników wszelkiej maści, czyli rozwiązań spełniających funkcję katalizatora.
Pozdrawiam