Hmm, być może i napinacze pasów, ale na początku listy jest napisane "2003-2011 EXCEPT MDX, TL & TSX " czyli z wyjątkiem TSX
jeśli chodzi o sterownik i czujniki
Kolega z forum kiedyś opisywał przygodę z wymianą sterownika SRS i dopasowywaniem czujników. Jak wyminił przednie, to pojawiły się błędy bocznych czy na odwrót. Generalnie powinieneś zamontować taki sam sterownik jaki miałeś w swoim aucie - masz stary? ?Jakie miał numery? Zapewne 77960-SEF-G81...
SEF - sedan diesel
SEG lub SED - diesel, jedno kombi drugi sedan.
SEA - sedan benzyna
G8.. - oznacza EU, E8.. oznacza UK.
numer 818, 821 to kolejne wykonania sterownika, im wyższy tym nowszy sterownik.
Wiem że na potęgę montują całe zestawy (sterownik + czujniki z tego samego modelu 6szt) z anglików, ale mnie to nie przekonuje, bo przecież tam jest kierownica po drugiej stronie. nie wiadomo jak są ułożone wiązki i czy np. kurtyna wystrzeli z dobrej strony.
Zakup używanego sterownika to też loteria, bo zawsze może być z bitego auta tylko poddany kasowaniu błędów (tak aby kontrolka zgasła) - to można sprawdzić po jego rozkręceniu, niekiedy pamięć jest przylutowana bardzo niechlujnie
Najlepiej rozbierz boczki koło pedału gazu, wyjmij rurę od ogrzewania i telefonem zrób zdjęcie numerów obecnego sterownika i porównaj z tym jaki był tam oryginalnie, wszystko będzie wiadome. A czujniki przednie też były wymienione?
Użytkownik pawlik118 edytował ten post 20:19, 07.02.2017