Witam.
Ostatni czasy w rodzinie pojawił sie kolejny Rover 620Si .
No i problem z nim jest taki:
Jak jest zimno (możliwe, że po prostu wilgotno) to nie odpala - kreci ale nie odpala .. Lub po prostu odpala do puki sie nie nagrzeje.. I teraz tak - objawy (bo to chore jest):
Auto kreci - iskra na cylindrach jest.. Paliwo jest.. Powietrze też ^^
I teraz tak.. Czasami odpala na pół strzała.. czasami trzeba chwile pokrecic i odpala a czasami mozna krecic do usranej i nic..
Dużo lepiej odpala jak aku jest naładowany - ale to róznie bo czasami i naładowany po prostu kreci i nic i to co najśmieszniejsze a zauważyła to moja kobieta która ma go od dłuższego czasu - jak ma malo paliwa ~10L ? - wskazówka kilka mm nad rezerwą to auto stojąc na płaskim średnio odpala.. stojąc przechylone drzwiami pasażera w dół nie odpala a skolei jak jest przechylony na lewo to odpala - przekonałem sie na własnej skorze.. Co najlepsze - problemy występują tylko w okresie zimowym..
Dalej co - auto jak odpali - chodzi równo fajnie.. Ale w momencie gdy sie nagrzeje.. Tak pi razy oko po wskazówce 40*C+ powoli zaczynaja wypadać zapłony.. auto chodzi na 3 gary .. aż w koncu gaśnie i tyle z niego.. nie odpali sie go za chiny ludowe nawet na lince..
Co zrobione:
- wyczyszczone krokowe i ssania
- wyregulowane zawory
- wymieniony olej
- wymieniony filtr oleju
- wymieniony filtr powietrza
- wymieniony filtr paliwa
- wyregulowany zapłon
- Nowe świece zapłonowe
- sprawdzone kable zapłonowe na mokro - nic nie przebija
- kopułka wygląda jak nowa - mimo to przeczyszczona
- palec od zapłonu przejechałem drobnym papierem ściernym bo nie wygladał za pięknie ale juz jest git
Pewnie coś jeszcze zrobiłem ale w tym momencie juz nie pamiętam :P Auto nie posiada instalacji LPG.
Wczoraj późnym wieczorem wpadłem na pomysł, że może to czujnik położenia wału korbowego lub czujnik stukowy...
Z takich ciekawszych rzeczy - jak juz odpalał na zimnym - mimo, ze sie nie powinno wstawiłem mu kilka razy w palnik to zachowuje sie normalnie.. ma moc itd... ale gdy zacznie sie nagrzewać to zaczyna sie caly ten cyrk.. No i np. jak chodzi jeszcze na 4 gary na wolnych powoli dodając gazu (bardzo delikatnie) wszystko jest okej.. ale gdy doda sie gazu normalnie to zapłony wypadaja... Przestają mniej wiecej na wysokosci 3k rpm - ale to moze przypadek..
Jak macie jakieś pomysły co jeszcze sprawdzić to mówcie bo zalezy mi aby kobiecie to auto uruchomić
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 15:56, 09.01.2017
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#2
Napisano 17:15, 09.01.2017
ja kiedyś miałem takie jaja z f20z1 że jak auto się rozgrzało to gasło, winny był półroczny moduł zapłonowy kupiony na allegro (taki ok 100zł, jakaś chińszczyzna) , dopiero mechanik wstawił mi używkę oryginał i auto odżyło jak nowe, a najlepsze było jak mechanik pojechał się autem przejechać i auto mu w szczerych polach zgasło i musiał czekać z 30 minut aż auto ostygnie aby mógł wrócić, w każdym razie z poczatku było tak że auto źle jeździło i gasło czasami a później było coraz to gorzej, to może przypomnij sobie czy czasami nie wymieniałeś niedawno modułu zapłonowego na to chińskie badziewie z allegro.
#3
Napisano 21:32, 09.01.2017
Tzn. za czasów mojej nie było to robione z tego co wiem ale nie wykluczone, ze kiedys ktoś coś grzebał.. Ja aparat otwierałem to wygladał jak ori ale wezme to jak najbardziej pod uwage szukajac problemu
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#4
Napisano 02:09, 10.01.2017
Trzeba wymienić aparat zapłonowy
Artur
#5
Napisano 08:25, 10.01.2017
To z tym poziomem paliwa jest akurat typowe. Często wystarczy wymiana zaworu zwrotnego. Aczkolwiek niepotrzebna praca bo wystarczy trzymać poziom bliżej połowy i ten problem się zamyka.
#6
Napisano 10:35, 10.01.2017
Wysłane z mojego C1905 przy użyciu Tapatalka
#7
Napisano 17:01, 10.01.2017
Kurde no ten aparat niby fakt.. nie głupie ale dlaczego działoby sie tak tylko w okresie zimowym ?
Wezme to pod uwage tylko musze rozkminić skąd wziąc aparat zapłonowy do F20 na kilka godzin haha
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#8
Napisano 20:32, 16.01.2017
No to tak:
Co prawda nie udało mi sie jeszcze skołowac aparatu ale juz jestem blisko a jak dowiedziałem sie gdzie jest czujnik polozenia wału to mi rece opadly ale takie dodatkowe info które chyba potwierdza ze to cos z cewką itd :P
Po regulacji zapłonu + wymiana na sprawdzone aku z innego auta i efekt jest taki, ze auto nie szarpało duuużo dłużej .. Ogólnie wszystko jakby sie lepiej działo :P Dalej mnie zastanawia co do tego wszystkiego ma pogoda no ale wilgoć + temperatura (fazy gdy auto zacznie sie nagrzewać) dają mi do myślenia z tym aparatem :P
Chciałem nagrać jak sie zachowuje przy delikatnym wcisnieciu gazu i normalnym.. ale wyszło tyle:
https://www.youtube....h?v=u1L-HiFceow
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#9
Napisano 22:45, 16.01.2017
no czujnik polozenia walu i tak masz w aparacie wiec na co czekasz
#10
Napisano 23:00, 16.01.2017
no czujnik polozenia walu i tak masz w aparacie wiec na co czekasz
Na aparat 1 kumpel sie zgłosił, ze ma ale po napisaniu tego zamilkł i czekam aż odpowie kiedy moge po niego przyjechaći podmienić :P
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#11
Napisano 09:46, 17.01.2017
sprawdz jeszcze dla pewnosci punkt masowy na skrzyni biegów
jak nie uda ci sie znalezc aparatu to rozloz swoj caly na czesci pierwsze i wszystko poprzegladaj
po 20 latach potrafia byc w aparacie poparciałe przewody od czujników, każdy czujnik zreszta możesz przemierzyć multimetrem zgodnie z serwisowka
wiem że to wiecej roboty bo latwiej podmienić aparat, ale jak masz czekać w nieskończoność...
tylko zanim bedziesz rozkrecać środek aparatu pierw dobierz bit który siedzi tak na zicher i na małą grzechotkę go a aparat w imadło bo jak objedziesz śrubki to bede kłopot
#12
Napisano 13:15, 17.01.2017
zwłaszcza delikatnie podchodź do śrubki na palcu.
#13
Napisano 22:26, 17.01.2017
Aparat dzisiaj załatwiłem od kumpla :P W czwartek jade po aparat i w weekend podmianka i mam nadzieje, że to bedzie to
Użytkownik grynio edytował ten post 22:40, 17.01.2017
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
#14
Napisano 15:22, 18.01.2017
trzymamy kciuki
#15
Napisano 18:58, 26.01.2017
Nie wiem co dokladnie bylo ale po wymianie aparatu zapłonowego auto nagle odżyło
1x Honda Accord CL7 1x Honda Accord CE7 2x Rover 620Si CC7 2x Rover 620Ti CC7 Turbo
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: V
V
Mechanik →
Silniki →
Schemat instalacji elektrycznej do Accord VNapisany przez Monster96 , 03 lut 2024 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ wydechowy →
Wydech Accord V CC7Napisany przez RestomodAccord , 12 wrz 2023 V |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
dziwne odgłosy F22B5Napisany przez Rzymeg , 04 sie 2023 V, f22b5, accord, panewki |
|
|
||
V
Mechanik →
Silniki →
Wałek rozrządu do F22Z2 - z czego pasuje?Napisany przez Dave8888 , 25 lip 2023 V, wałek rozrządu, f22z2, f20b6 i 1 więcej |
|
|
||
V
Mechanik →
Układ elektryczny →
Accord V Aerodeck - dolozenie centralki zamka centralnego na pilotNapisany przez gti69 , 19 lip 2023 V, centralny zamek pilot |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych