Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VI

drazek reakcyjny acco VI

VI drazek zawieszenie

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 dafit93

dafit93
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Chojnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:138
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:no
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:29, 07.12.2016

witam panowie, mam dosc nietypowy niby problem, urwal sie drazek reakcujny, kupuje juz 2 czy 3 na allegro/olx i zaden nie pasuje, mianowicie prawy drazek u mnie w aucie zamontowany jest wygiety w bok, tak jak lewy, a kazdy ktory zamawiam jako prawy wygladem jest wygiety do dolu, gdzie szukac problemu? Lub w jaki sposob odnalezc odpowiedni drazek? Pomooooocyyy prosze
  • 0

#2 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4966 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:37, 07.12.2016

pisałeś do mnie smsa,  wysyłałem ci zdjęcia i tłumaczyłem przez telefon że jakiś łom założył ci lewy na prawa stronę a mechanika masz na tyle rozgarniętego że nie potrafi oznaczeń odczytać

oferowałem ci OEM drążek za 45 zł z EUROPY, pokazywałem drażek wyjęty jak i na sankach założony...

mówiłem przez tel i napiszę tutaj

ORYGINAŁ jest wygiety do dołu a lewy jest wygięty w BOK.


  • 1

#3 dafit93

dafit93
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Chojnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:138
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:no
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:40, 07.12.2016

tak, ori wygiety do dolu, a mechanik zaparcie twierdzi ze tego nie zalozy bo wg niego ori jest wygiety w strone silnika i sie naczytal ze i w jednej wersji rovera i jednej wersji acco jest inaczej, tak samo jak i wahacz z hurtowni ma za maly rozstaw srub mocujacych ten drazek, mozliwe ? Czy zabierac do innego mechanika?
  • 0

#4 wolek

wolek

    Partner HAKP

  • Partner HAKP
  • 4966 postów
  • Skąd:Wawa i Nowy Dwor Maz
  • Silnik:2.4
  • Wersja:TypeS
  • KM:190+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 94
Wzorowa

Napisano 14:41, 07.12.2016

sam sobie juz odpowiedziałeś na pytanie


  • 0

#5 dafit93

dafit93
  • Nowy
  • 5 postów
  • Skąd:Chojnów
  • Silnik:1.8
  • Wersja:nie wiem
  • KM:138
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:no
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 12.12.2016

i widzisz, jednak wyszlo na moje, drazek prawy przod nie pasuje, kazdy zamawiany, wygiety w dol, jest za dlugi o dobre 2cm, mechanik takze mial racjr :) co pomozesz w tym temacie?
  • 0

#6 Kosa1994

Kosa1994
  • Nowy
  • 13 postów
  • Skąd:Psary
  • Silnik:1.8
  • Wersja:S
  • KM:142
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:42, 08.02.2025

Panowie a jak te gumy maja być założone? Stożkiem do środka sanek czy odwrotnie??
  • 0

#7 rafisz

rafisz
  • Moderator
  • 1678 postów
  • Skąd:WPR
  • Silnik:2.4
  • Wersja:exe MT
  • KM:201
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW2
Reputacja: 70
Wzorowa

Napisano 16:29, 08.02.2025

tak mają być https://japancars.ru...&nplblk=B__2710


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VI, drazek zawieszenie

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq