Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

reflektory przednie parownie - O tym jak Honda załatwia parujące reflektory!

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
669 odpowiedzi w tym temacie

#571 NEO NFS

NEO NFS
  • Forumowicz
  • 476 postów
  • Skąd:Wawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 8
Neutralna

Napisano 20:35, 01.03.2018

Przy wymianie woreczków trzeba zdjąć zderzak aby dostać się do lamp starych pochłaniaczy ?


Nie…a po co??
Zdejmujesz dekiel od mijania i spokojnie to zrobisz!! Tylko delikatnie by się nie rozsypało!!
  • 0

#572 szoru

szoru
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 21:46, 01.03.2018

Tak, a co ty chcesz pomarańcze do polifta wsadzić? Jak chcesz zamienić się na białe to ja jestem chętny!!, daj na Pw… ;-)
Pzd.

Nie źle się wyraziłem zostawiam ten i sam klosz przełoże 😁 pzdr
  • 0

#573 luki37

luki37
  • Forumowicz
  • 98 postów
  • Skąd:Polanica Zdrój
  • Silnik:2.0
  • Wersja:COMFORT
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:35, 02.03.2018

B. Słusznie. (Polerki nie polecam)
 

Myślałem żeby ręcznie spolerowac


  • 0

#574 Maestro

Maestro
  • Forumowicz
  • 41 postów
  • Skąd:W-wa
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:2xx +
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:13, 02.03.2018

Nie…a po co??
Zdejmujesz dekiel od mijania i spokojnie to zrobisz!! Tylko delikatnie by się nie rozsypało!!


Zrobi sie cieplej to wezmę się za to. Dzięki.
  • 0

#575 wojciechowski.a

wojciechowski.a
  • Forumowicz
  • 23 postów
  • Skąd:Wrocław
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:49, 06.03.2018

Te 100g. woreczki działają. Wieczorem założone, rano śladu rosy w lampie nie ma i tak się utrzymuje pomimo mrozu  (-14`C ) - wjeżdżam do ciepłego garażu  zmrożonym samochodem  a w lampie suchutko   :cwaniak:

one nie są łatwopalne?

przyklejone za pomocą zwykłej taśmy dwustronnej? czy jakaś specjalna?

bo właśnie zastanawiałem się nad zakupem tych - http://allegro.pl/wo...19.html#thumb/1


  • 0

#576 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 12:13, 07.03.2018

Dwustronna tych co ja kupiłem nie chce w ogóle się trzymać. Stare, tak jak włożone rok wcześniej-tak się trzymały do wyjęcia-bez taśmy. A czy łatwopalne, tego nie sprawdzałem ;) 


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#577 dandix

dandix
  • Forumowicz
  • 90 postów
  • Skąd:Mińsk Mazowiecki
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 15:23, 07.03.2018

No właśnie cały czas się zastanawiam co z tym fantem zrobic czy kupic zamiennik a jak to jaki Tyc czy Depo?Może ktoś wymienił na zamiennik i może coś powiedziec jak to jest z tymi zamiennikami?Jak się zdecyduje na zamienniki to dam znac za ile bede chciał pogonic orginały na Pw

Zamienniki TYC też parują...


  • 0

#578 wolfmat

wolfmat
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Poznań
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:03, 07.03.2018

Ja założyłem tylko dwa dodatkowe odpowietrzniki z lamp z przedlifta oryginalne i jak narazie z parowaniem nie ma problemu .
  • 0

#579 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:43, 26.09.2018

Przeczytałem cały wątek, u mnie problem dotyczył prawej lampy. Pierwszym pomysłem było włożenie woreczka z silikażelem, pochłaniacza wilgoci, jakkolwiek nie mam na tyle miejsca pod maską w 2.2 i-ctdi, aby odkręcać zaślepki xenonu i mieć dojście na wrzucenie woreczków. Demontaż całej lampy wydawał mi się przerostem formy nad treścią ... chciałem zrobić to jakoś prościej. Ściągając gumową osłonę drogowych H1, i wyciągając H1 nadal jest za mało miejsca żeby wsunąć pochłaniacz.

Przeczytałem tu komentarz jednego z Klubowiczów odnośnie porządnego osuszenia lampy w sposób najprostszy z możliwych i u mnie też się to sprawdziło. Zdemontowałem zaślepkę świateł drogowych i jeździłem bez niej przez tydzień czasu - gorący, upalny tydzień. Zaślepka już założona, auto jeździło i w deszczu i było myte, lampa nie paruje ;)

Moje podejrzenia są takie, że większość z nas pewnie już ma te pochłaniacze wsadzone, one działają w obie strony, przyjmują i oddają wilgoć, jak przekroczą punkt krytyczny lampa zaczyna parować, długotrwałe, porządne osuszenie, w moim przypadku jak i w przypadku Klubowicza, o którym wspomniałem - przyczynić się musiało do regeneracji pochłaniacza i po zamknięciu lampy działa on dalej prawidłowo. Zobaczymy jak długo utrzyma się ten efekt, na razie 2 tygodnie i klosz nie zaparował ani razu.


  • 0

#580 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:00, 26.09.2018

Gdy jest zimno to włączone ksenony nagrzewają wnętrze lampy (ta nie jest szczelna, u Ciebie bardziej prawa)
i ciepłe powietrze skrapla się na zimnym kloszu (chłodzonym podczas jazdy) - tylko całkowita szczelność by temu zapobiegła.

Obejrzyj lewą gdy będzie zimno po przejechaniu kilku kilometrów z zapalonymi ksenonami.
Oczywiście wysuszone wnętrze lampy zmniejsza parowanie - tak zrobiłeś i można to powtarzać.

Jak rozwiązali to w innych samochodach, gdzie nie paruje - nie wiem (może bardziej izolacyjne ,,szkło").

Co zrobię jak bardzo będzie u mnie parować ?
Teraz mam dzienne to problem będzie mniejszy.
Spróbuję dołożyć pochłaniacz wilgoci (po wcześniejszym wysuszeniu lampy na słońcu), ale nie do wnętrza, a do podpiętego
do niej (oczywiście szczelnie) pojemnika.
  • 0

#581 Ronin78

Ronin78
  • Forumowicz
  • 131 postów
  • Skąd:Łańcut
  • Silnik:2.2
  • Wersja:CN1
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 09:33, 27.09.2018

Jeżdżę codziennie, żeby było ciekawiej wyjeżdżam z ciepłego garażu o 6:00, jest już zimno i reflektory nie parują, jadę dobre 30 minut.

Natomiast podoba mi się pomysł szczelnego podpięcia dodatkowego pojemnika z osuszaczem. Masz jakiś pomysł na taki pojemnik? Łatwo byłoby go umieścić zamiast gumowej uszczelki na H1 (drogowych).


Użytkownik Ronin78 edytował ten post 09:34, 27.09.2018

  • 0

#582 Hurricane

Hurricane
  • Forumowicz
  • 9 postów
  • Skąd:Szczecin
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:37, 27.09.2018

Używał ktoś może kryształków Hearthfelda? Pytanie może dziwne, ale tego samego używa się do utrzymania konkretnej wilgotności w humidorach (pudła na cygara). Kuleczki są z góry "zaprogramowane" na utrzymanie konkretnej wilgotności. Pobierają jak i oddają wilgotność bez potrzeby np. wygrzewania w piekarniku by znowu wyschły. Może to by pomogło.
  • 0

#583 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:00, 27.09.2018

Pomysł na pojemnik - plastikowa, przezroczysta butelka ok.0,5litra
połączona z lampą za pomocą wężyka (średnica zależna od efektów).

Jak się ktoś uprze to zwykły osuszacz, który zmienia się w półpłynny żel też można zastosować.
Oczywiście odpowiednio umieszczając butelkę.
Robiąc szczelne połączenie wężyk nakrętka butelki można tę ostatnią wyrzucać i dokręcać nową.

Tak jak pisałem - u siebie na razie nie robię, samochód będę miał drugą zimę i pierwszą ze światłami dziennymi.
Jak parowanie nie będzie wkurzające to odpuszczę.
  • 0

#584 Noe

Noe
  • Forumowicz
  • 24 postów
  • Skąd:Sosnowiec
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 27.09.2018

Parowanie będzie wkurzające..
Ja olewałem temat i spaliłem dwie przetwornice.. Aż w końcu najpierw założyłem woreczki, a w zeszłym roku udrożniłem oryginalne odpowietrzniki i dodałem po jednym wg. Tematu z forum.

Teraz nie parują.

Wysłane z mojego BND-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#585 piasek101

piasek101
  • Forumowicz
  • 784 postów
  • Skąd:piaski
  • Silnik:2.0
  • Wersja:lifestile
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2012
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 39
Super

Napisano 20:44, 27.09.2018

Mam (raczej) inną konstrukcję lamp (poliftowe bixenony)- nawet nie wiem czy są odpowietrzniki
(oglądałem takie na zdjęciach i ich nie zauważyłem). A jak są gdzieś na dole to nawet nie zamierzam (na razie)
się do nich dostawać - prędzej tę butelkę dołożę.

Jedną zimę przejeździłem i tylko drobne kropelki w ,,rogu" widywałem.
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq