To wtedy się leje oleje 0W czy 5W 40/50 czy 10w50/10w60, ale to nie do silnika 2.0... Tyle OT olejowego.
Skoro masz "ciężką" nogę i lejesz taki olej to faktycznie warto zajrzeć do napinacza, za chwilę i same ślizgi będą miały wżery coraz większe i łańcuch będzie coraz luźniejszy, który i tak sam z siebie też się potrafi rozciągnąć, możliwe też że napinacz jest "zablokowany" co się często zdarza, to do uszkodzenia silnika wiele nie trzeba.
Cena rozrządu? Około 1000/1200 pln jak dobrze poszukasz, oczywiście tylko OEM.
Wymiana np samego napinacza to też zły pomysł.
Numery części:
- 14401-R40-A01,
- 14510-R40-A01,
- 14520-RAH-H01,
- 14530-PPA-003,
- 14540-RWC-A02
Honda Accord 2009 - 2012 Silnik K24Z1, K24Z2, K24Z3, K24Z4, K25Z6
Honda CR-V 2006 - 2014 Silnik K24Z1, K24Z2, K24Z3, K24Z4, K25Z6
Jest to tylko sama góra silnika....
Do tego należy dokupić jeszcze łańcuch i dwa ślizgi od pompy oleju(jeden ze wbudowanym napinaczem!).
- 13441-R40-A01
- 13450-R40-A01 lub 13450-REZ-A01
- 13460-PNA-004
Cały rozrząd:
Temat połączyłem z innym istniejącym o rozrządzie do K24 w VIII gen.