może napinacz skunk-a byłby lepszy niż oem ale i cena b.wysoka http://www.sklep.car...ord-p-6914.html
dobry film wyjaśniający wszystko
http://eu.skunk2.com...s-The-Solution/
Użytkownik automobilS edytował ten post 22:11, 04.07.2015
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Napisano 18:10, 04.07.2015
może napinacz skunk-a byłby lepszy niż oem ale i cena b.wysoka http://www.sklep.car...ord-p-6914.html
dobry film wyjaśniający wszystko
http://eu.skunk2.com...s-The-Solution/
Użytkownik automobilS edytował ten post 22:11, 04.07.2015
Napisano 09:37, 05.07.2015
Kolega - mechanik sciagnal glowice i mowi ze nie ma zadnych oznak ze w tym motorze pekl lancuch, wg niego wszystko ladnie chodzi, nic nie jest odbite czy wygiete, moze jeszcze zawory sprawdzimy na plyn czy puszczaja, a napewno zawioze głowice do splanowania to moze tam jeszcze ja jakos sprawdza, dzwonilem po serwisach hondy czy te silniki sa kolizyjne czy nie, w kazdym mowili ze niestety sa, wiec wychodzi na to ze mialem duzo szczescia, natomiast z kolei rozmiawialem z kolega to mowi ze oznaczenie dohc mowi ze jest motor bezkolizyjny? jego brat mial taki motor w aucie i tez nic sie nie stalo przy awarii, wiec nie wiem ile w tym prawdy, moze cos w tym jest skoro u mnie po zaswieceniu sie kontrolek motor prawie umarl, nie wiem czy nawet bylo tyle obrotow co na "luzie", zgasilem i juz nie odpalil, he.. ale teraz juz wiem ze motor na lancuchu nie znaczy wieczny i pierwsza rzecza przy kolejnym zakupie hondy bedzie lancuch. Juz czesci rozrzad uszczelka w drodze, plan glowicy i mam nadzieje ze bedzie hulac jak wczesniej bede pisac jaki jest rozwoj sytuacji.
Napisano 12:05, 05.07.2015
Oznaczenie dohc mow, ze sa dwa walki rozrzadu w glowicy. Silnik jest jak najbardziej kolizyjny, ale czasem widac ma sie szczescie, w zaleznosci jak zawory sie ustawia. W dodatku gdy vtec sie jeszcze nie zalaczyl, otwieraja sie mniej (mniejsza krzywka), wiec teoretycznie wieksze szanse przetrwania glowicy. Tylko nie wiem na ile, ale mniejsza z tym. Wazne ze k24 odzyje i ma nowym rozrzadzie znowu moze zrobic smialo 200 tys km. A powiedz w jakim stanie byl napinacz?
Napisano 13:56, 05.07.2015
Jutro bede wiezc glowice to zobacze jak to wszystko wyglada, wiec napisze jutro w jakim stanie to wszystko bylo. V-tec nie zdarzyl sie zalaczyc bo jechalem bardzo spokojnie...
Napisano 13:01, 06.07.2015
Sprawdzilismy zawory i nic z nimi sie nie stalo, Å‚adnie trzymaja, pozniej cisnienie sie sprawdzi jakie maja jak bedzie wszystko zlozone, tloki tez ladnie chodza, takze miejmy nadzieje ze wszystko do kupy i pojedzie, co do stanu lancucha to porwany zywcem, czy rozciagniety nie wiadomo, napewno skrecajac konce w przeciwne strony to sie skrecal, w ten sposob mial luz, reszta jeszcze nie rozmontowana, czekam na nowe czesci takze w czwartek juz moze pojedzie.
Napisano 20:57, 06.07.2015
No to miales szczescie z ta glowica. Przed montazem sprawdzcie wszystkie slizgi, o ile nie bedziesz ich wymienial, a takze naped pompy oleju.
Napisano 10:26, 03.08.2015
Davidos i jak się zakończyła operacja tzn. co finalnie zrobiłeś i czy silnik ożył?
PS: Jak możesz to powiedz też ile taka "zabawa" cię kosztowała, bo sam przymierzam się do zakupu VII gena z K24 i chciałbym wiedzieć ile może mnie wynieść ewentualna profilaktyka, żeby takiej przygody uniknąć.
Mój stary ACCO ... nowy in progress
Napisano 09:53, 06.08.2015
Kolego Davidos sprawdz ustawienie rozrzadu, czy nie przeskoczyl przypadkiem. Niestety blad czujnika oznacza czesto awarie napedu rozrzadu. Ale to tylko taka sugestia. Jakby co to taki czujnik pasuje takze od 2.0.
u mnie rozrząd przeskoczył łańcuch rozciągnięty...wywalało mi błąd czujnika położenia walka rozrządu także sprawdź łańcuch kolego
Napisano 21:13, 09.08.2015
Witam. Auto jeździ, nowy kompletny rozrząd i śmiga, koszt 850zł ponieważ zamawiany byl na miejscu i na drugi dzien byl, dla pewnosci sciagnieta glowica i uszczelka 200zł, takze nieszczescie i szczescie, bo porwal sie lancuch ale nic wiecej sie nie stalo, odpukac w niemalowane aby wiecej przygod nie bylo. Acordy 2.4 to fajne autka, mozna pojechac w trase spokojnie a jak trzeba to pokaze na co stac, ale niestety jak widac lancuchy trzeba wymieniac pomimo tego ze u mnie nic nie bylo slychac i zadnych oznak a jednak.
Napisano 17:25, 30.06.2016
Użytkownik Kolos edytował ten post 08:46, 01.07.2016
Napisano 17:59, 30.06.2016
Lub problem z kostka stacyjki
Napisano 18:41, 30.06.2016
I od tego mi zgasł? Nie wydaje mi się.
Napisano 19:29, 30.06.2016 Najlepsza odpowiedź
Napisano 20:45, 30.06.2016
Po pierwsze poczytaj o padających kostkach stacyjek w VI gen. Może to też twój problem.
Jak to nie to, to takie objawy może dawać czasem moduł zapłonowy. Generalnie aparat do sprawdzenia. Moduł i cewkę można normalnie miernikiem sprawdzić.
Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
Jeśli chodzi o moduł zapłonowy i cewkę to było niedawno wymieniane ale jutro sprawdzę.
Użytkownik Kolos edytował ten post 22:01, 30.06.2016
Napisano 06:13, 01.07.2016
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZÄ„D HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
UkÅ‚ad elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych