Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Czujnik położenia wału

VII 2.2 icdti Czujnik położenia wału

  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
94 odpowiedzi w tym temacie

#31 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • SkÄ…d:PoznaÅ„, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:10, 04.07.2015

może napinacz   skunk-a  byÅ‚by lepszy niż oem  ale i cena  b.wysoka http://www.sklep.car...ord-p-6914.html

 

dobry film wyjaśniający wszystko

http://eu.skunk2.com...s-The-Solution/


Użytkownik automobilS edytował ten post 22:11, 04.07.2015

  • 0

#32 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:37, 05.07.2015

Kolega - mechanik sciagnal glowice i mowi ze nie ma zadnych oznak ze w tym motorze pekl lancuch, wg niego wszystko ladnie chodzi, nic nie jest odbite czy wygiete, moze jeszcze zawory sprawdzimy na plyn czy puszczaja, a napewno zawioze gÅ‚owice do splanowania to moze tam jeszcze ja jakos sprawdza, dzwonilem po serwisach hondy czy te silniki sa kolizyjne czy nie, w kazdym mowili ze niestety sa, wiec wychodzi na to ze mialem duzo szczescia, natomiast z kolei rozmiawialem z kolega to mowi ze oznaczenie dohc mowi ze jest motor bezkolizyjny? jego brat mial taki motor w aucie i tez nic sie nie stalo przy awarii, wiec nie wiem ile w tym prawdy, moze cos w tym jest skoro u mnie po zaswieceniu sie kontrolek motor prawie umarl,  nie wiem czy nawet bylo tyle obrotow co na "luzie", zgasilem i juz nie odpalil, he.. ale teraz juz wiem ze motor na lancuchu nie znaczy wieczny i pierwsza rzecza przy kolejnym zakupie hondy bedzie lancuch. Juz czesci rozrzad uszczelka w drodze, plan glowicy i mam nadzieje ze bedzie hulac jak wczesniej ;) bede pisac jaki jest rozwoj sytuacji.


  • 0

#33 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 12:05, 05.07.2015

Oznaczenie dohc mow, ze sa dwa walki rozrzadu w glowicy. Silnik jest jak najbardziej kolizyjny, ale czasem widac ma sie szczescie, w zaleznosci jak zawory sie ustawia. W dodatku gdy vtec sie jeszcze nie zalaczyl, otwieraja sie mniej (mniejsza krzywka), wiec teoretycznie wieksze szanse przetrwania glowicy. Tylko nie wiem na ile, ale mniejsza z tym. Wazne ze k24 odzyje i ma nowym rozrzadzie znowu moze zrobic smialo 200 tys km. A powiedz w jakim stanie byl napinacz?


  • 0

#34 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:56, 05.07.2015

Jutro bede wiezc glowice to zobacze jak to wszystko wyglada, wiec napisze jutro w jakim stanie to wszystko bylo. V-tec nie zdarzyl sie zalaczyc bo jechalem bardzo spokojnie...


  • 0

#35 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:01, 06.07.2015

Sprawdzilismy zawory i nic z nimi sie nie stalo, Å‚adnie trzymaja, pozniej cisnienie sie sprawdzi jakie maja jak bedzie wszystko zlozone, tloki tez ladnie chodza, takze miejmy nadzieje ze wszystko do kupy i pojedzie, co do stanu lancucha to porwany zywcem, czy rozciagniety nie wiadomo, napewno skrecajac konce w przeciwne strony to sie skrecal, w ten sposob mial luz, reszta jeszcze nie rozmontowana, czekam na nowe czesci takze w czwartek juz moze pojedzie.


  • 0

#36 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • SkÄ…d:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 20:57, 06.07.2015

No to miales szczescie z ta glowica. Przed montazem sprawdzcie wszystkie slizgi, o ile nie bedziesz ich wymienial, a takze naped pompy oleju.


  • 0

#37 Radoslav

Radoslav
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • SkÄ…d:JabÅ‚onna / WuWuA
  • Silnik:K24
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:26, 03.08.2015

Davidos i jak się zakończyła operacja tzn. co finalnie zrobiłeś i czy silnik ożył?

PS: Jak możesz to powiedz też ile taka "zabawa" cię kosztowała, bo sam przymierzam się do zakupu VII gena z K24 i chciałbym wiedzieć ile może mnie wynieść ewentualna profilaktyka, żeby takiej przygody uniknąć.


  • 0

Mój stary ACCO ... nowy in progress :D


#38 harybebik

harybebik
  • Nowy
  • 9 postów
  • SkÄ…d:Åšwidnik
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:53, 06.08.2015

Kolego Davidos sprawdz ustawienie rozrzadu, czy nie przeskoczyl przypadkiem. Niestety blad czujnika oznacza czesto awarie napedu rozrzadu. Ale to tylko taka sugestia. Jakby co to taki czujnik pasuje takze od 2.0.

u mnie rozrzÄ…d przeskoczyÅ‚ Å‚aÅ„cuch rozciÄ…gniÄ™ty...wywalaÅ‚o mi bÅ‚Ä…d czujnika poÅ‚ożenia walka rozrzÄ…du także sprawdź Å‚aÅ„cuch   kolego


  • 0

#39 Davidos

Davidos
  • Nowy
  • 12 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-s
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2005
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:13, 09.08.2015

Witam. Auto jeździ, nowy kompletny rozrząd i śmiga, koszt 850zł ponieważ zamawiany byl na miejscu i na drugi dzien byl, dla pewnosci sciagnieta glowica i uszczelka 200zł, takze nieszczescie i szczescie, bo porwal sie lancuch ale nic wiecej sie nie stalo, odpukac w niemalowane aby wiecej przygod nie bylo. Acordy 2.4 to fajne autka, mozna pojechac w trase spokojnie a jak trzeba to pokaze na co stac, ale niestety jak widac lancuchy trzeba wymieniac pomimo tego ze u mnie nic nie bylo slychac i zadnych oznak a jednak.


  • 0

#40 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:25, 30.06.2016

Witam,
Otóz dzisiejszy dzień połowicznie udany :/ bo z jednej strony zaliczyłem sesje i mam już wakacje a z drugiej moje Accordini odmowiło posłuszeństwa. A więc zaczeło się od tego że musiałem pojechać GG mojej uczelni i w tym czasie na światłach auto poprostu zgasło, obroty nie falowały czy coś w tym stylu tylko poprostu odcina, próbowałem odpali(słychać ze kreci ale nie odpala). Jako że śpieszyłem się na egzamin musiałem ją zostawił w zatoczce. Wróciłem po godzinie, odpala bez problemu początkowo myślałem że to wina aku więc poczekałem chwile aż się naładuje i po 10minutach znowu zgasł i nie mógł odpalić. Niestety auto musiałem zostawić, po drodze skoczyłem do mechanika który wspomniał że może to być problem z Czujnikiem położenia wału, więc dlatego temat dodałem do tego działu i proszę o jakąkolwiek pomoc, może miał już ktoś z tym problem?

Użytkownik Kolos edytował ten post 08:46, 01.07.2016

  • 0

#41 kolo_32

kolo_32
  • Forumowicz
  • 103 postów
  • SkÄ…d:Polska
  • Silnik:1.8
  • Wersja:s
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:1999
  • Nadwozie:cg8
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:59, 30.06.2016

Lub problem z kostka stacyjki 


  • 0
kolo

#42 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:41, 30.06.2016

I od tego mi zgasł? Nie wydaje mi się.


  • 0

#43 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 19:29, 30.06.2016   Najlepsza odpowiedź

Po pierwsze poczytaj o padających kostkach stacyjek w VI gen. Może to też twój problem.

Jak to nie to, to takie objawy może dawać czasem moduł zapłonowy. Generalnie aparat do sprawdzenia. Moduł i cewkę można normalnie miernikiem sprawdzić.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#44 Kolos

Kolos
  • Forumowicz
  • 45 postów
  • SkÄ…d:Lublin
  • Silnik:1.8
  • Wersja:ES
  • KM:136
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2000
  • Nadwozie:CG8
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:45, 30.06.2016

Po pierwsze poczytaj o padających kostkach stacyjek w VI gen. Może to też twój problem.

Jak to nie to, to takie objawy może dawać czasem moduł zapłonowy. Generalnie aparat do sprawdzenia. Moduł i cewkę można normalnie miernikiem sprawdzić.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka

JeÅ›li chodzi o moduÅ‚ zapÅ‚onowy i cewkÄ™ to byÅ‚o niedawno wymieniane ale jutro sprawdzÄ™.


Użytkownik Kolos edytował ten post 22:01, 30.06.2016

  • 0

#45 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8879 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 06:13, 01.07.2016

To sprawdź, czy kabelki dobrze się trzymają.

Wysłane z mojego ALE-L21 przy użyciu Tapatalka
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, 2.2 icdti, Czujnik położenia wału

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq