Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Popadanie w serie szarpnięć

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
44 odpowiedzi w tym temacie

#16 masza22

masza22
  • Forumowicz
  • 43 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.0
  • Wersja:exe
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2010
  • Nadwozie:seden
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:24, 24.09.2016

czyli tak jak myslalem temat zagadka od dlugiego czasu nierozwiazany tu masz link poczytaj http://www.accordklu...eszenia/page-25


  • 0

#17 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 19:17, 24.09.2016

Co raz bardziej zaczynam wierzyc, ze to lancuch. Tym bardziej, ze od jakiegos czasu cos mi cyklicznie w silniku brzeczy i to na pewno nie alternator bo 2 tygodnie temu go robilem. Polecacie kupic orginalny lancuch (zestaw) za 1900 zl czy lepiej jakis zamiennik?
Panowie mam jeszcze pytanie, po czym poznac, ze lancuch jest do wymiany po zdjeciu pokrywy? Szukalem na forum i nic nie wyszukalem.
  • 0

#18 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:20, 24.09.2016

Generalnie wg service manul jeśli trzpień (tłoczek) napinacza jest wysunięty więcej niż 13.5mm to wówczas łańcuch jest do wymiany.


  • 0

#19 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:13, 24.09.2016

Jest w stanie ktos mi powiedzieć jakie elementy trzeba przy okazji sprawdzic czy nie podlegaja rowniez wymianie?
  • 0

#20 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 21:44, 24.09.2016

Łańcuszek pompy oleju, ślizgi, zębatki, napinacz, uszczelnienie w pokrywie rozrządu.


  • 0

#21 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 10:59, 25.09.2016

Mechanik bedzie widzial zuzycie lancucha pompy oleju po zdjeciu pokrywy? Sory, ze zadaje takie banalne pytania, ale chce wiedzieć, bo moj mechanik nic nie mowil o tym lancuchu, najlepiej to by juz zamawial lancuch od rozrzadu i go wymienil.
  • 0

#22 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:45, 25.09.2016

Panowie, niech ktos sie wypowie, czy samochod moze szarpac od zuzytego lancucha rozrzadu?
  • 0

#23 demonobiker

demonobiker
  • Forumowicz
  • 111 postów
  • Skąd:Sheffield
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:ciagnie jak Sasha Grey ;)
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:saloon
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 22:13, 25.09.2016

Wieel osob ma problem z tym szarpaniem .w temacie ktory masz podany w poscie 16 jest mowa o czujniku pedalu sprzegla ktory moze byc uszkodzony. sprobuj odpiac od niego wtyczke i przejedz sie . Jesli bedzie lepiej to chyba masz odpowiedz.


  • 0

#24 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:36, 28.09.2016

Szarpanie wygląda następująco: 

 

Na filmie widać jak szarpie na pierwszym biegu podczas przyśpieszania. Zdarza się tak również na drugim biegu, na wyższych biegach już raczej nie. 

Mechanik twierdzi, że to wina łańcucha rozrządu. We wtorek jestem umówiony na wymianę, dam znać czy coś się poprawiło. 


  • 0

#25 bryniol

bryniol
  • Nowy
  • 15 postów
  • Skąd:Ruda Śląska
  • Silnik:2.0
  • Wersja:comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:45, 29.09.2016

I co?
  • 0

#26 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:08, 29.09.2016

Dam znac we wtorek.:-)
  • 0

#27 kristof

kristof
  • Forumowicz
  • 246 postów
  • Skąd:Kln
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:limuzyna
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:56, 01.10.2016

Szarpanie wygląda następująco: 

 

Na filmie widać jak szarpie na pierwszym biegu podczas przyśpieszania. Zdarza się tak również na drugim biegu, na wyższych biegach już raczej nie. 

Mechanik twierdzi, że to wina łańcucha rozrządu. We wtorek jestem umówiony na wymianę, dam znać czy coś się poprawiło. 

o żesz kur..a masakra to u mnie przy odpuszczaniu gazu jest o wiele łagodniej...a przy przyspieszaniu jest delikatnie ale to tylko raz. U ciebie to ewidentnie coś nie tak jest może coś z tym czujnikiem od położenia przepustnicy co koledzy psikają go kontaktem do styków tylko trzeba rozciąć obudowę. A przy odpuszczaniu gazu też tak szarpie?

 

Aha a gazu dodajesz delikatnie czy na full pedał wciśnięty na filmiku jest?


Użytkownik kristof edytował ten post 12:57, 01.10.2016

  • 0

VTEC PIJE VTEC ŻYJE


#28 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:59, 01.10.2016

Wlasnie przy odpuszczeniu gazu nie szarpie. Moze nie na full, ale jest tak mocniej wcisniety. Wlasnie to jest dziwne, bo czasami to wystepuje a czasami nie. Niby czujnik dziala prawidlowo, musze sie dowiedziec czy jest mozliwosc przelozenia tego czujnika z innej hondy to spróbuję..
  • 0

#29 krzys993

krzys993
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Kaszuby
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Exe
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Hatchback
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:26, 13.10.2016

Jestem po wymianie całego rozrządu, poprawa jest znaczna. Praca silnika w dużym stopniu się poprawiła, samochód lepiej przyśpiesza, równomiernie przyśpiesza bez żadnych szarpnięć, bardzo dobrze ciągnie od niskich obrotów. Jednak wymiana rozrządu nie wyeliminowała tych szarpnięć tzw. przy jeździe na pierwszym biegu podczas np. podjeżdżania w korku. ( jade w korku na 1 biegu, odpuszczam pedał gazu i po chwili go wciskam, aby przyśpieszyć to w tym momencie zaczynają się szarpnięcia). W następnym tygodniu oddaje do innego mechanika, idzie z tym jeździć, trzeba się nauczyć odpowiednio operować samochodem jednak chciałbym, aby w moim samochodzie było wszystko idealnie. Pozdrawiam, dam znać w następnym tygodniu. 


  • 0

#30 pawel84j

pawel84j
  • Forumowicz
  • 721 postów
  • Skąd:Wyżne/Rzeszów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 18:47, 13.10.2016

Co zostało wymienione i jaki koszt ? Wymieniałeś na OEM czy zamienniki ?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq