Hej. Czy półosie od Accorda VIII w manualu pasują do wersji z automatem?
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Wibracje przy przyspieszaniu w zakresie 40-70km/h
#106
Napisano 16:40, 14.02.2019
#107
Napisano 19:48, 16.02.2019
Tu możesz sprawdzać takie rzeczy:
http://www.hondaworl...honda_spare.htm
Zakładając ten sam silnik, niektóre elementy półosi są wspólne (np. najczęściej padający ale w VII-kach prawy przegub wewnętrzny) ale jako całość lewa i prawa półoś oraz półoś pośrednia są inne - inne długości, inne wejścia w skrzynię itp.
Pomiędzy różnymi wersjami silnikowymi też nie są zamienne.
W VII tu było trochę lepiej bo przy tej samej skrzyni były zamienne pomiędzy 2.0 a 2.4.
Generalnie z podanego linku wszystkiego się można dowiedzieć porównując numery części. Dopuszczalne jest jedynie różnica na ostatniej cyfrze - oznacza kolejną ulepszoną wersję elementu lub pochodząca od innego dostawcy. Każda większa różnica to jednak jakaś faktyczna różnica między elementami.
Użytkownik klosz007 edytował ten post 19:54, 16.02.2019
Pozdrawiam,
Zbyszek
Infiniti Q50S 2.0t Sport Tech '17 <- HA VIII CU2 2.4 Executive '11 (polift) <- HA VII CL9 2.4 Executive '05 <- HA VI CG8 1.8i LS 4D '02 <- HA V CE8 2.0i ES '97 <- Fiat Tempra 1.6 i.e. S '95
#108
Napisano 11:28, 20.03.2019
Panowie u mnie wibracje podczas przyśpieszania przy 120 km/h, ustępuja po powrocie do jednostajnej jazdy(dalej 120km/h). Niedawno wpadłem w dziurę i musiałem wymienić 2 przednie opony w zakładzie z którego nigdy wcześniej nie korzystałem. Na początku wykluczyłem kwestie wyważenia i rozebrałem prawy przegub wewnętrzny bo tylko on mi podpadał, lecz okazało się że nie ma wżerów tylko kilka punktów takich wytartych na lustro ale palcem nie da się wyczuć czego kolwiek. Jest też duży luz na wieloklinie pomiędzy wałkiem pośrednim a przegubem wewnętrznym. Proszę doradźcie coś...
#109
Napisano 11:39, 12.05.2019
Panowie u mnie wibracje podczas przyśpieszania przy 120 km/h, ustępuja po powrocie do jednostajnej jazdy(dalej 120km/h). Niedawno wpadłem w dziurę i musiałem wymienić 2 przednie opony w zakładzie z którego nigdy wcześniej nie korzystałem. Na początku wykluczyłem kwestie wyważenia i rozebrałem prawy przegub wewnętrzny bo tylko on mi podpadał, lecz okazało się że nie ma wżerów tylko kilka punktów takich wytartych na lustro ale palcem nie da się wyczuć czego kolwiek. Jest też duży luz na wieloklinie pomiędzy wałkiem pośrednim a przegubem wewnętrznym. Proszę doradźcie coś...
Jeżeli masz u siebie wieloklin na podporze półosi w takim stanie to masz podporę do wymiany. Zdjęcie nr 1
Zdjęcie numer 2 - wieloklin w dobrym stanie.
Zdjęcie nr 3 - łożysko podpory jak ma luz to też do wymiany.
Jeżeli masz już nowe przeguby wewnętrzne OEM a problem nadal występuje to po wymianie podpory i łożyska problem zniknie.
#110
Napisano 10:12, 13.05.2019
Jeżeli masz u siebie wieloklin na podporze półosi w takim stanie to masz podporę do wymiany. Zdjęcie nr 1
Zdjęcie numer 2 - wieloklin w dobrym stanie.
Zdjęcie nr 3 - łożysko podpory jak ma luz to też do wymiany.
Jeżeli masz już nowe przeguby wewnętrzne OEM a problem nadal występuje to po wymianie podpory i łożyska problem zniknie.
Dziękuję bardzo za pomoc. Na łożysku podpory brak luzu. Na chwilę obecną składam silnik a ze względu na zdjętą większą ilość osłon robię też konserwację podwozia. W wolnej chwili sprawdzę ten wieloklin.
#111
Napisano 21:25, 27.05.2019
Zapraszam do zapoznania się z regulaminem.
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#112
Napisano 10:44, 31.05.2019
Jeżeli masz u siebie wieloklin na podporze półosi w takim stanie to masz podporę do wymiany. Zdjęcie nr 1
Zdjęcie numer 2 - wieloklin w dobrym stanie.
Zdjęcie nr 3 - łożysko podpory jak ma luz to też do wymiany.
Jeżeli masz już nowe przeguby wewnętrzne OEM a problem nadal występuje to po wymianie podpory i łożyska problem zniknie.
Dziękuję bardzo za pomoc. Na łożysku podpory brak luzu. Na chwilę obecną składam silnik a ze względu na zdjętą większą ilość osłon robię też konserwację podwozia. W wolnej chwili sprawdzę ten wieloklin.
Jednak po wymianie lewego przegubu wewnętrznego(auro driver shaft parts) drgania całkowicie ustały. Po prostu coś nie tak było z drogą ponieważ w civicu na tej drodze też budą trzęsło.
#113
Napisano 20:13, 21.12.2019
Napiszę to bardziej jako ciekawostkę - problem ten występuje również w CR-V. Najprostszy sposób, na sprawdzenie, czy są to przeguby czy nie, to znalezienie odpowiednio stromej góry. Jadąc z góry próbujemy rozpędzić samochód grawitacyjnie do prędkości w której drgania występują - jeśli drgania występują tylko podczas jazdy "z napędem" a na luzie z góry już nie, to znaczy, że zapewne jest to problem z przegubem....
W CR-V problem wibracji narasta dużo szybciej niż w Accordzie. Podczas gdy w Accordzie (nie tylko moim) można było chwile jeździć, to w CR-V poziom wibracji narasta dużo szybciej. Szybciej też spada prędkość progowa od której te wibracje się pojawiają...
Użytkownik skansen edytował ten post 20:15, 21.12.2019
#114
Napisano 11:10, 26.02.2020
Trochę już przejechałem więc wspomnę o przegubach wewnętrznych euro driver shaft parts przejechały już 20 tyś km i jest wszystko ok, nie strzelam ze sprzęgła ale jeżdżę dynamicznie, czasem nawet bardzo.
#115
Napisano 22:41, 10.03.2020
Tak sobie czytam i zastanawiam się, jako osoba borykająca się z tym problemem, czy można stworzyć coś na wzór "check listy" diagnostycznej ? Tak po prostu krok, po kroku co należy zrobić, co sprawdzić itp. Od niedawna jestem posiadaczem hondy accord, nie jestem ekspertem motoryzacyjnym i jest to dla mnie problem aby rozeznać się w problemie. Nie wiem może piszę bzdury ale wydaje mi się, że musi istnieć jakaś metodologia do poprawnej diagnozy problemu i jego skutecznego rozwiązania Jeśli to główny problem tego auta to chyba warto to przeanalizować i stworzyć "plan działania" ?
#116
Napisano 20:17, 27.04.2020
Na pewno komuś się przydadzą wszystkie numery przegubów wewnętrznych OEM, z którymi się spotkałem. Stosuje się je zamiennie:
Lewy:
44310-TZ8-H00
44310-SEA-E00
Prawy:
44310-TL1-306
44310-TY4-305
44310-TZ8-305
#117
Napisano 22:11, 27.04.2020
Hm, chyba nie pisalem akurat tutaj jak to sie u mnie rozwiazalo. Typowy rezonans/wibracje tylko i wylacznie budy - wpierw demontaz obu wewnetrznych i proba diagnozowania, wzery i takie tam.
Przerabialem oba przeguby i jedyne spostrzezenia, co do trafienia odpowiedniego to:
1. Dluga polos, przegub wew., wibracje przy 30-50, mialem wstawionego chinola na chybil trafil, wiec wiem, ze nie trafilem Efekty wibracji budy pojawily po niepelnym roku we wspomnianym zakresie predkosci. Na podnosniku czuc, ze dluga polos lata.
2. Krotka polos, winowajca od samego poczatku. Pod samochodem brak luzow i sztywna. Wymienione w calosci, ale obstawiam wewnetrzny. Nigdy nie bylo czuc wibracji ponizej 80, ogolnie przyspieszanie 90 do 110, im gorzej, zakres sie rozszerza.
Gdybym od razu wlozyl dwa chinole zapewne naprawilbym problem na rok, bylaby to tez jakas forma diagnostyki, bo 300zl to nie 1k :P Dopuszczam ryzyko, ze moze to byla sama polos, wciaz je mam, jak przyjdzie mi je przywrocic do zycia to pewnie sie zaktualizuje
#118
Napisano 06:07, 28.04.2020
Gdybym od razu wlozyl dwa chinole zapewne naprawilbym problem na rok, bylaby to tez jakas forma diagnostyki, bo 300zl to nie 1k :P Dopuszczam ryzyko, ze moze to byla sama polos, wciaz je mam, jak przyjdzie mi je przywrocic do zycia to pewnie sie zaktualizuje
Ja mam lewy wewnętrzny euro driver shaft parts od 1,5 roku i nie narzekam, a stopę mam ciężką..
#119
Napisano 21:29, 06.05.2020
Accorda mam świeżo po wymianie wewnętrznego przegubu od strony pasażera. Niestety drgania jak były tak dalej są. Na dodatek pojawił się hałas w postaci świstu przy prędkościach co samochód wpada w drgania 100-120 km/h. Miał ktoś po wymianie przegubu problem ze świszczeniem? Skąd się mogło to wziąć? Jeśli po wymianie przegubu od pasażera, który miał większy luz niż ten od kierowcy strony, wibracje praktycznie są takie same, warto brać się za przegub od kierowcy, czy szukać przyczyny dalej od strony pasażera? Przegub oczywiście OEM .
#120
Napisano 02:02, 07.05.2020
Accorda mam świeżo po wymianie wewnętrznego przegubu od strony pasażera. Niestety drgania jak były tak dalej są. Na dodatek pojawił się hałas w postaci świstu przy prędkościach co samochód wpada w drgania 100-120 km/h. Miał ktoś po wymianie przegubu problem ze świszczeniem? Skąd się mogło to wziąć? Jeśli po wymianie przegubu od pasażera, który miał większy luz niż ten od kierowcy strony, wibracje praktycznie są takie same, warto brać się za przegub od kierowcy, czy szukać przyczyny dalej od strony pasażera? Przegub oczywiście OEM .
Poki co masz podobna trajektorie jak ja kiedys Luzy opisalem powyzej. Kwestia tylko, czy objawy identyczne. No to jeszcze raz, w pigulce, to bylo tak (troche czasu minelo):
"najlepiej, 3 i 4 bieg, predkosc 90/100+, gaz do dechy - od razu karoseria wpada w wibracje, na kierownicy nie bardzo to czuc, moze wrazenie zajaczka przod-tyl, czuje to kazdy w aucie. Puszczasz gaz - spokoj, przyspieszasz delikatniej - troche mniej telepie i mniej irytuje."
No i u mnie byly zmieniane cale polosie z przegubami u wolka, stad pozostaje margines niepewnosci czy to na 100% przeguby. Ja zaczalem tez od pasazera i nic, potem olalem drugi, bo myslalem, ze moze nadal prawa polos, moze podpora Dlatego teraz bym ryzykowal i wkladal drugi, niekoniecznie oem Na dana chwile chyba najtansza opcja, chyba ze znajdziesz kogos blisko na podmianke calych polosi.
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VIII, wibracje, przyspieszenie, przyspieszanie, przyspieszaniu
|
VIII
Mechanik →
Układ elektryczny →
Jakie żarówki HB3 do świateł długich (jako dzienne) ?Napisany przez michal750 , 18 kwi 2024 VIII, hb3 żarówki dzienne |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
2.2 pływanie autaNapisany przez ksiądz wikary , 15 kwi 2024 VIII, zawieszenie |
|
|
||
VIII
Mechanik →
Nadwozie →
Demontaż nadkolaNapisany przez Accord2.4 , 14 kwi 2024 VIII |
|
|
||
|
VIII
Mechanik →
Zawieszenie →
Ścięte opinyNapisany przez kirsa , 13 kwi 2024 VIII |
|
|
|
VIII
Mechanik →
Opony / Felgi →
VIII generacja - felgi - opony →
Jaka dojazdówka 17 cali ?Napisany przez michal750 , 07 kwi 2024 VIII, zapas, dojazdówka |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych