Najlepsza odpowiedź Statom , 08:32, 07.09.2016
Hej
Jak nie ma, jak jest?nie znalazłem odpowiedzi na forum oraz nie znalazłem żadnych wartości w manualu serwisowym.
Pozdrawiam
Tomek Przejdź do postu
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
Najlepsza odpowiedź Statom , 08:32, 07.09.2016
Hej
Jak nie ma, jak jest?nie znalazłem odpowiedzi na forum oraz nie znalazłem żadnych wartości w manualu serwisowym.
Napisano 15:29, 14.09.2016
Dokładnie to od strony zewnętrznej jest wciśnięta piasta w wewnętrzny pierścień łożyska i obraca się razem z nim. Przegub zewnętrzny jest wciśnięty w piastę. Jest on dociśnięty od strony wewnętrznej do wewnętrznego pierścienia łożyska i obraca się razem z nim, a od strony zewnętrznej jest wszystko ściśnięte nakrętką.
Naturalnie że siła z jaką została dociśnięta nakrętka ma istotny wpływ na pracę łożyska, bo jakby nie było wszystkie elementy jak przegub zewnętrzny + wewnętrzny pierścień łożyska + piasta muszą być dociśnięte do siebie tak aby nie miały żadnego luzu. Nie wolno dokręcać nakrętki łożyska ani za mocno ani za słabo. Z jednej strony można zniszczyć wewnętrzny pierścień łożyska który składa się z dwóch części, a z drugiej strony za słabe dokręcenie powoduje powstanie luzów pomiędzy tymi częściami w czasie jazdy i tym samym ich zużycie tam gdzie nie należy i hałas.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 16:11, 14.09.2016
I właśnie dlatego tak mi zależało, żeby docisnąć współpracujące ze sobą elementy z odpowiednią siłą
Mój accord --> http://www.accordklu...-s-by-grzes508/
Napisano 20:00, 14.09.2016
Tak to jest, wszystkie części i śrubki Accorda posiadają w manualu dane z jaką siłą mają być dokręcone.
Tylko ignoranci przykręcają wszystko jak im się żywnie podoba z pewnymi konsekwencjami …o których nikt nic nie wie, bo się do tego nikt nie przyzna.
Z tego względu każdy hobbysta potrzebuje przynajmniej na te wysokie siły dokręcania specjalny klucz dynamometryczny który np. na Ebay nie jest drogi.
Mniejsze śrubki jak ktoś przykręca je z wyczuciem to można i bez takiego klucza ale tylko jak ktoś ma doświadczenie.
Już widziałem niestety na forum jak ktoś pourywał przy dokręcaniu te małe śrubki (10) np. przy wymianie termostatu.
Wszystko potem naprawić to jest kupa roboty.
I-I O N D A – Nie chcę nic innego!
Napisano 18:03, 13.10.2019
W Maździe miałem od kierowcy do wymiany. Klekotało jak walnięty przegób. Nakrędkę odkręciłem palcami. Była zakontrowana przed odkręcaniem. Łożysko rdzą podeszło.
od strony pasażera musiałem się powiecić na 2 metrowej przedłużce żeby odkręcić. Łożysko bez rdzy ale miało trochę luz.
można by stwierdzić że słabo dokręcone i padło. Ale przecież cała póloś chodzi na przegubach luźno przód tył.
**************************************************
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych