Skocz do zawartości


RODO w HAKP

wymiana wtrysku


  • Zaloguj siÄ™, aby dodać odpowiedź
30 odpowiedzi w tym temacie

#16 przemkowal

przemkowal
  • Administrator
  • 8881 postów
  • SkÄ…d:WrocÅ‚aw
  • Silnik:2,2
  • Wersja:Tourer
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CN2
Reputacja: 111
Wzorowa

Napisano 08:27, 11.03.2010

Wygląda to na zapieczony wtrysk. Próbowałeś go wyciągnąć i sprawdzić czy w ogóle rozpyla paliwo?
  • 0

#17 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 12:31, 11.03.2010

jak go wymienialem to na miejsce starego wlozylem dzialajacy z 4 gara a ten "nowy" wlozylem na 4 gar. 4 gar chodzi bez problemu. dziwi mnie tylko czemu jak silnik chodzi na paliwie i odepne 1 wtrysk to nie ma reakcji a na gazie jest?? a znow 1 wtrysk gazu nie chodzi. moze to cos z modulem sterujacym?? sam juz nie wiem

[ Dodano: 2010-03-11, 17:46 ]
dzisiaj przeprowadzilem mala zamiane. zamienilem 1 wtrysk gazu z 4 wtryskiem, i 1 wtrysk paliwa z 4 wtryskiem. czwarty gar chodzi bez problemu natomiast 1 wciaz kuleje. czy to moze byc problem z elektrykÄ…?
  • 0

#18 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 18:27, 11.03.2010

Mi się wydaje że to wina elektryki ale na pewno nie wina samej iskry bo iskra wiemy że jest.
Może silniczek krokowy?może czujnik położenia wału ten podwójny?Daje on podstawowe informacje do kompa.
Na pewno komp nie pokazuje błędu?Przy przekręcaniu kluczyka zapala się kontrolka silnika i gaśnie?
  • 0

#19 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:59, 11.03.2010

Tylko czy iskra jest w odpowiednim momencie :?: Tu jest problem, że raczej ciężko to określić.

[ Dodano: 2010-03-11, 19:03 ]

jak go wymienialem to na miejsce starego wlozylem dzialajacy z 4 gara a ten "nowy" wlozylem na 4 gar. 4 gar chodzi bez problemu. dziwi mnie tylko czemu jak silnik chodzi na paliwie i odepne 1 wtrysk to nie ma reakcji a na gazie jest?? a znow 1 wtrysk gazu nie chodzi. moze to cos z modulem sterujacym?? sam juz nie wiem

[ Dodano: 2010-03-11, 17:46 ]
dzisiaj przeprowadzilem mala zamiane. zamienilem 1 wtrysk gazu z 4 wtryskiem, i 1 wtrysk paliwa z 4 wtryskiem. czwarty gar chodzi bez problemu natomiast 1 wciaz kuleje. czy to moze byc problem z elektrykÄ…?


Może być moduł, podaje zły czas wtrysku.
Może być uszkodzona wiązka opóźnia czas wtrysku (tak było u mnie)
Może być zapłon, iskra w nieodpowiednim momencie.
Może być zawór dolotowy, zbyt mało otwarty lub uchylony.
  • 0

#20 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:06, 12.03.2010

dzis zamieniłem jednostke sterujaca gazem brc ( kolega ma ta sama instalke w tym samym aucie) i niestety nic to nie dalo. juz nie mam pomysłów :cry:
  • 0

#21 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 22:14, 13.03.2010

Jedź do elektryka niech sprawdzi napięcie na wtryskach, czy kable nie mają przebicia. Wtedy będzie tak samo na gazie i na benzynie. Sprawdź czy masz suchy rozdzielacz zapłonu.
  • 0

#22 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:58, 14.03.2010

podjade na diagnostyke, moze cos pokaze. gadalem z gaziarzem ktory mi zalozyl instalke i powiedzial ze skoro zamienilem jednostki sterujace gazem z innego auta i moj chodzil u kolegi bez problemu to problem nie tkwi w gazie. powiedzial ze dopoki auto na benzynie nie bedzie chodzic rowno to na gazie tez nie bedzie ok. wylaczony gaz to tak jak by go nie bylo wiec problem mosi tkwic w benzynie.

[ Dodano: 2010-03-15, 14:42 ]
czy wie ktos moze gdzie znajduje sie komputer sterujacy wtryskami paliwa?? pge czy jakos tak?
  • 0

#23 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 14:54, 15.03.2010

Komputer znajduje się w tunelu środkowym na samym przodzie za popielniczką.
Odrazu Ci powiem że to nie komp.Samego kompa nie wymienisz dochodzi też immo.
Sprawdź najpierw wiązkę silnika do wtrysków
  • 0

#24 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:26, 15.03.2010

to samo mi powiedzial mechanik z Lodzi. poradzil zebym zobaczyl jak wyglada kostka od wtryskow w PGM-FI, czy wszystko styka. potem bede szukal przebicia na kablach
  • 0

#25 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 11:50, 18.03.2010

I jak problem się rozwiązał?
  • 0

#26 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 05:35, 20.03.2010

niestety nie. auto wciaz nie pali na 1 gar :( ....
  • 0

#27 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 14:08, 20.03.2010

witam mialem tak samo autko mialo missfire czyli wypadanie zaplonu i kulalo , pierwsze co wyeliminowalem swiece, aparat zaplonowy , kable, moja diagnoza padla na wtryskiwacz paliwa , sprawdzilem ze jak sciagam kabel na 3 garze autko nie reaguje , wiec wymienilem wtryskiwacz na 3 garze trwalo to 20 minut jak rekÄ… odjÄ…l, autko smiga ze az milo , zaznacze ze nie ma inst gazowej
  • 0

#28 michael79

michael79
  • Forumowicz
  • 158 postów
  • SkÄ…d:TST/WOT/WT
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Lancer Sport/Intense + T z EVO
  • KM:136 do ok. 180
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Wagon
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 14:59, 20.03.2010

witam mialem tak samo autko mialo missfire czyli wypadanie zaplonu i kulalo , pierwsze co wyeliminowalem swiece, aparat zaplonowy , kable, moja diagnoza padla na wtryskiwacz paliwa , sprawdzilem ze jak sciagam kabel na 3 garze autko nie reaguje , wiec wymienilem wtryskiwacz na 3 garze trwalo to 20 minut jak rekÄ… odjÄ…l, autko smiga ze az milo , zaznacze ze nie ma inst gazowej


Jeśli u niego jest tak na gazie to na 99% nie wtryskiwacz. Obstawiam wiązkę, jest przebicie i podaje w nieodpowiednim momencie impuls do wtryskiwacza.

norwekk : załatw nową wiązkę i podmień od kostki do wtryskiwaczy.
  • 0

#29 Guest_Anonymous_*

Guest_Anonymous_*
  • Guests

Napisano 15:47, 21.03.2010

tak zrobie. tylko czy moge wymienic okablowanie wtryskow paliwa od kompa do wtryskow? gdzie jest wpieta instalacja gazu? czy nie bede musial podpinac okablowania gazu do nowych kabli paliwa? jak to wyglada?
  • 0

#30 nikor11

nikor11
  • Forumowicz
  • 62 postów
  • SkÄ…d:wpi
  • Silnik:2.0
  • Wersja:ES
  • KM:147
  • Paliwo:PB
  • Rok:2000
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:59, 27.03.2010

Samego okablowania wtrysków nie zmienisz bo idzie ona w całej wiązce silnika.Okablowanie od lpg idzie właśnie na kable od wtrysków,sprawdź gdzie są łączone.Możesz też rozpiąć kable od lpg i podłączyć na chwile tak jak fabrycznie wychodziła i sprawdzisz czy to ta usterka czy nie
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq