XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
wymiana wtrysku
#1 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:09, 06.03.2010
#2
Napisano 16:33, 06.03.2010
Raczej to nie wtrysk,możesz żarówka sprawdzić czy sygnały dochodzą do wtrysku na kostce.
Komputer nie pokazuje błędów?Kompresja sprawdzana?
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#3 Guest_Anonymous_*
Napisano 16:37, 06.03.2010
#4
Napisano 17:39, 06.03.2010
Wtryskiwacz jest mocowany na wcisk na oringach.Wtrysk możesz sprawdzić omomierzem, na wtyczce - powinien mieć w granicach 10-15 Ohm, możesz także sprawdzić je na wyjętej lecz podłączonej listwie wtryskowej próbując odpalić samochód (obserwacja stożka paliwa jaki wypuszczają wtryskiwacze)
Trzeci sposób to zasilanie 12V, sprężone powietrze i np. wd40 psikasz trochę do wtryskiwacza następnie pulsujesz zasilaniem jednocześnie dmuchając w niego sprężonym powietrzem i obserwując równomierność i rozdrobnienie powstałego stożka. Przytarty/spalony wtrysk nie da żadnego efektu, zapchany będzie "sikał" jednostronnie.
#5 Guest_Anonymous_*
Napisano 17:46, 06.03.2010
#6
Napisano 18:11, 06.03.2010
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#7
Napisano 18:25, 06.03.2010
Więc odpisałem.wywnioskowalem ze wtrysk paliwa na 1 garze jest do wymiany
Oczywiście,że się da.Wtryski do listwy przymocowane są na zaczepach-odpiąć.Zobaczysz jak wyciągniesz.
#8
Napisano 16:31, 07.03.2010
#9 Guest_Anonymous_*
Napisano 18:11, 07.03.2010
Prawdopodobnie nie dochodzi napięcie do wtryskiwacza. Wtedy będzie tak samo na gazie i na benzynie. Miałem podobny problem, uszkodzony był przewód. Jak jest przebicie - podaje paliwo w nieodpowiednim momencie i wtedy pali na 3 garach.
jak sprawdzic ten przewod? czy moze odrazy wymieniac? dzis bylem na szrocie i mam wtryski ale jezeli to sprawka kabla to nie ma co grzebac glebiej. jak sobie poradziles z tym problemem?
[ Dodano: 2010-03-08, 17:43 ]
witam. wymienilem dzis wtrysk pb na 1 garze i autko chodzi troszke lepiej ale..... teraz a w momencie odpiecia kostki od wtrtsku silnik wyraznie spowalnia i gasnie. delikatne drgania wciaz sa i jeszcze jedno. zarowno na gazie i na pb jak odepne kabel od 1 gara silnik chodzi jak chodzil. iskra jest na 100% swieca tez jest dobra bo zamienialem ja z 4 garem. czy to miec jakis zwiazek z rozrzadem bo wydaje mi sie ze pasek jest za bardzo naprezony bo wyje i moze cos jest nie tak z zaplonem. prosze o pomoc
#10
Napisano 19:03, 08.03.2010
Tu byÅ‚ podobny problem http://www.accordklu...ghlight=g³owica
Tylko zastanawiam się czy głowica była przyczyną czy coś zupełnie innego,wiadomo że wymiana silnika pomogła.
Ale skoro u Ciebie zawory były robione wiec usterka może być nie mechaniczna.
Wiemy że na pewno iskra jest,kompresja też dobra jest.Niektórzy przekładają aparaty zapłonowe ale to i tak nic nie daje.
Trzeba szukać czegoś co steruje pracą silnika albo iskrą którą ma w odpowiednim momencie skoczyć.
Czy czujnik położenia wału ten podwójny może mieć wpływ na to?
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#11
Napisano 20:19, 08.03.2010
#12
Napisano 15:52, 09.03.2010
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#13 Guest_Anonymous_*
Napisano 03:00, 10.03.2010
#14
Napisano 16:40, 10.03.2010
Był Accord VI ES, był Fireblade 954...
Pomagam przy naprawach HTC
#15 Guest_Anonymous_*
Napisano 02:52, 11.03.2010
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych