Panowie mieliście też ślady / wody korozji na wewnętrznej części łożyska? (tej co wchodzi w mocowanie)
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 22:41, 10.03.2017
#17
Napisano 23:41, 10.03.2017
Rozsypało się przy ok 300 tyś km
#18
Napisano 23:51, 10.03.2017
U mnie po wyjęciu wewnętrzna część wygląda jak nówka. Podejrzewam że korozja się pojawia w momencie uszkodzenia tego cieniutkiego oringa. Może ktoś wcześniej tam coś grzebał i nie wymienił tego przy montażu? Albo dokręcił te 4 szpilki za mocno i rozcięło oring..
Ewentualnie woda mogłaby się tam dostać od nieszczelności przy czujniku prędkości koła.
Użytkownik ThinkeR edytował ten post 00:17, 11.03.2017
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#19
Napisano 10:35, 11.03.2017
może właśnie to ta dostająca się do środka woda uszkadza łożyska. Ja juz lewe wymieniłem, prawe jest ok, ale wymontuję piastę aby zobaczyć czy jest sucho. W lewym oring był ok, ale była woda do połowy wysokości łożyska,
#20
Napisano 11:26, 11.03.2017
Jak oring był OK, to woda musiała się dostać od strony czujnika - nie ma cudów, innego otworu tam nie ma Manual nie opisuje żadnego sposobu uszczelnienia tego miejsca ale myślę że jak delikatnie silikonem posmarujesz to powinno być ok.
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#21
Napisano 20:41, 11.03.2017
racja, będę musiał ten czujnik zasilikonować, aby nowe łożysko się nie uszkodziło.
#22
Napisano 10:35, 12.03.2017
No i pamiętaj o odpowiednim dokręceniu szpilek piasty (najlepiej klucz dynamometryczny), żeby nie przeciągnąć (zalecane jest 64Nm).
Volvo S40 1,9D --> Honda Prelude BB9 F20A4 --> Honda Accord CL9 K24A3 & CG4 F20B5
#23
Napisano 11:47, 12.03.2017
Ok, przyda się ta informacja. Pewnie mam przykręcone na dużo więcej - robił mi to znajomy mechanik, kawał chłopa..
#24
Napisano 18:41, 03.04.2017
#25
Napisano 23:49, 06.04.2017
Witam,
ostatnio przy zmianie kół robiłem przegląd zawieszenia i hamulców. Byłem ciekaw, bo coś stuka mi przy hamowaniu, czy cofaniu. Na początku myślałem, że to może ta plastikowa osłona pod wnęką koła zapasowego stuka o zderzak, bo wypadły spinki. Miałem już tak kiedyś, a już chciałem połowę zawieszenia wymieniać. Gdy czyściłem tarczę i piastę z rdzy zauważyłem, że przy kręceniu raz w jedną stronę, raz w drugą tylko o kilka cm, to słychać mocne stukanie. Nawet gdy przestanę kręcić tylko w jedną stronę, lub kręcę wolniej, to słychać stukanie. Czy to już łożyska siadają? Oba koła stukają jednakowo, co wydaje mi się dziwne, że gdyby łożyska siadały, to oba jednocześnie i to w takim samym stopniu. Podczas kręcenia kołem nie wydaje mi się, żeby było słychać szum inny niż od klocków hamulcowych.
#26
Napisano 15:00, 26.07.2021
#27
Napisano 15:33, 26.07.2021
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, łożysko
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych