XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 20:48, 17.11.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
#17
Napisano 20:24, 18.11.2019
#18
Napisano 14:55, 21.11.2019
Udało mi się kupić na alledrogo OEM używki z accorda z 2006 roku i o połowę mniejszym przebiegiem niż moje. Ogólnie stan kupionych poduszek bardzo dobry - tylko lekkie miejscowe naloty rdzy. Na sobotę jestem umówiony na wymianę. Potem się odezwę i dam znać czy drgania budy ustały.I jak kolego z poduszką zamówiłeś gdzieś?
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
#19
Napisano 15:31, 21.11.2019
#20
Napisano 16:23, 21.11.2019
Udało mi się kupić na alledrogo OEM używki z accorda z 2006 roku i o połowę mniejszym przebiegiem niż moje. Ogólnie stan kupionych poduszek bardzo dobry - tylko lekkie miejscowe naloty rdzy. Na sobotę jestem umówiony na wymianę. Potem się odezwę i dam znać czy drgania budy ustały.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Uszanowanie,
Taka tylko rada - jeżeli wśród zakupionych używek jest poduszka przednia, to zanim ją założysz, sprawdź działanie układu podciśnieniowego - rozbierałem już 3 używki (bo są rozbieralne) i jeszcze w żadnej nie zdarzyło się, żeby membrana była cała. No chyba, że miałem takiego pecha. Do sprawdzenia możesz wykorzystać auto (podłączyć na zewnątrz w miejsce starej) i wakuometr, obserwując wskazania przy przechodzeniu granicy 1000obr./min. Uprzedzam, że "dmuchanie" w poduszkę, w celu stwierdzenia stanu membrany, bywa zwodnicze.
Użytkownik FullChess edytował ten post 16:24, 21.11.2019
FullChess
#21
Napisano 16:42, 21.11.2019
Dzięki wielkie. Tylko w tym miejscu muszę prosić jeszcze o radę jak się dostać do wnętrza poduszki by sprawdzić membranę?Uszanowanie,
Taka tylko rada - jeżeli wśród zakupionych używek jest poduszka przednia, to zanim ją założysz, sprawdź działanie układu podciśnieniowego - rozbierałem już 3 używki (bo są rozbieralne) i jeszcze w żadnej nie zdarzyło się, żeby membrana była cała. No chyba, że miałem takiego pecha. Do sprawdzenia możesz wykorzystać auto (podłączyć na zewnątrz w miejsce starej) i wakuometr, obserwując wskazania przy przechodzeniu granicy 1000obr./min. Uprzedzam, że "dmuchanie" w poduszkę, w celu stwierdzenia stanu membrany, bywa zwodnicze.
I czy po operacji rozbierania poduszki da się ją złożyć zpowrotem, bo mam wrażenie, iż jest to czynność tylko w jedną stronę.
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik otf82 edytował ten post 16:56, 21.11.2019
#22
Napisano 17:01, 21.11.2019
Wakuometr pozwoliłby sprawdzić stan membrany bez rozkładania przedniej poduszki. Jeśli jednak chcesz zajrzeć do wnętrza, to może pomogą Ci zrobione przeze mnie zdjęcia.
Obracasz poduszę spodem do góry i mozolnie odginasz 6 widocznych na poniższym zdjęciu zaczepów:
Następnie wyciągasz niżej pokazany wkład i oceniasz jego stan (na zdjęciu widoczna dziura w membranie):
Dodam, że dziurę taką można zakleić, np. kawałkiem dętki. Tak też zrobiłem i całość działa już od 2 lat.
Zasada działania jest taka, że po zaaplikowaniu podciśnienia (na aucie dzieje się tak poniżej 1000obr./min) widoczny na zdjęciu trzpień wkładu (zamocowany na membranie), wędruje w dół i przestaje dodatkowo "podpierać" stałą część poduszki. Staje się ona jakby bardziej miękka, co ma zapewne dawać efekt lepszego tłumienia drgań.
Tak, poduszkę można potem złożyć bez szkody dla niej - jak widzisz układ podciśnieniowy nie ulega rozszczelnieniu, bo jest niezależną całością.
Użytkownik FullChess edytował ten post 17:02, 21.11.2019
FullChess
#23
Napisano 17:11, 21.11.2019
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
#24
Napisano 17:13, 21.11.2019
#25
Napisano 19:09, 21.11.2019
#26
Napisano 19:16, 21.11.2019
FullChess
#27
Napisano 08:28, 22.11.2019
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
Użytkownik otf82 edytował ten post 12:53, 22.11.2019
#28
Napisano 14:49, 22.11.2019
Czołem,
Należy się nastawić, że niestety tak wygląda w środku większość używek. Pokazywałem ten element w zaprzyjaźnionej firmie produkującej elementy gumowe, usłyszałem "bardzo ładne, nie do naprawienia" .
Wiem, że to trochę trąca druciarstwem, ale możesz spróbować z paskami wyciętymi np. z dętki rowerowej. Nie mam zdjęcia, ale sam to zrobiłem już w 2 sztukach, w moim aucie działa to już ze 2 lata. Pasek dotnij odpowiednio większy, aby zachodził na tą ukrytą w szczelinie płaszczyznę prostopadłą do ściany membrany. Dobrze byłoby użyć jakiegoś kleju zachowującego elastyczność. Ja nie miałem nic pod ręką i pociągnąłem cyjanopanem. Po takiej operacji, jak się zaaplikuje podciśnienie (no i zakładając, że całość jest szczelna) widać, że klejona strona zapada się nieco wolniej, ale generalnie jakoś to działa. Tak w ogóle to przed złożeniem warto zrobić taki test z podciśnieniem - źródłem może być kolektor pracującego silnika (wykorzystaj przewód sprzed elektrozaworu lub ten podłączany do poduszki, jeżeli obroty masz już poniżej 1000) lub jakaś duża strzykawa.
Na koniec nutka dekadencji - jeżeli spodziewasz się jakiejś diametralnej zmiany w wibracjach pochodzących z silnika na wolnych obrotach to... na zbyt wiele się nie nastawiaj.
FullChess
#29
Napisano 15:53, 22.11.2019
Wysłane z mojego SM-N975F przy użyciu Tapatalka
#30
Napisano 21:28, 22.11.2019
VI QP F23
VI QP J30
VII N22
IX FK2 Tourer R18Z4
Ślepego "Białas" FK2 Tourer
http://www.accordklu...le-biała-perła/
Katalog doboru OEM części :
http://www.accordklu...i-innych-marek/
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych