Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Brak mocy po włączeniu klimy

VII brak mocy

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
60 odpowiedzi w tym temacie

#31 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 09:08, 29.06.2016

A ja cały czas sie zastanawiam w jaki sposób większy aku daje mniej spadku na klimie. Przecież tam tylko cewka jest na prąd.

Też ?:-) ale nie chciało mi się tego poruszać .Wpływu to nie ma praktycznie żadnego
  • 0
                       

#32 Michal21071984

Michal21071984
  • Partner HAKP
  • 526 postów
  • Skąd:Opatów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive Custom
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CL7
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:16, 29.06.2016

Też ?:-) ale nie chciało mi się tego poruszać .Wpływu to nie ma praktycznie żadnego

Byc moze nie ma zadnego wplywu ale ja w poprzednim akordzie jadac latem w temp 30 stopni to ze skrzyrzowania ciezko nawet bylo ruszyc.
Jakos latem wlasnie kupilem Yuase i potem wyjazd w 4 osoby nad wode i test klimy i byla roznica kolosalna.
Akumulator ma rok czasu i do tej pory nie mam problemow zadnych ze spadkiem mocy

Użytkownik Michal21071984 edytował ten post 10:16, 29.06.2016

  • 0

#33 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 22:23, 18.07.2016

W lato to normalne ,że słabnie Jak sobie to łączysz  ? ....nowy akumulator ,a mocniejszy samochód ?


Użytkownik Wlodar edytował ten post 22:23, 18.07.2016

  • 0
                       

#34 tolakowy

tolakowy
  • Forumowicz
  • 236 postów
  • Skąd:Nowa Dęba
  • Silnik:2,4
  • Wersja:executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 06:23, 19.07.2016

Poza cewką są dwa wentylatory i dmuchawa jeszcze. Cewka cały czas pobiera jak jest załączona więc trochę odbiorników i poboru jest.
  • 0

pzdr


#35 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:05, 19.07.2016

Nie sądzę aby to dało się odczuć tyłkiem . Alternator daje już wystarczająco prądu i czy słabsze aku czy trochę mocniejsze to nie jest to różnica którą da się wyczuć przy przyspieszaniu samochodem.


  • 0
                       

#36 Maxell

Maxell
  • Forumowicz
  • 2652 postów
  • Skąd:szkielecczyzna
  • Silnik:2.2
  • Wersja:executive
  • KM:140
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V RE6
Reputacja: 29
Super

Napisano 19:16, 19.07.2016

najgorzej jest jak ktoś ma LPG, bo na benzynie jak włączy sie klimę to komputer automatycznie zwiększa dawkę paliwa i tak bardzo nie czuć róźnicy, natomiast na lpg komp tego nie robi i auto strasznie zamula tak że czasami przy wyprzedzaniu lepiej wyłączyć klime :)


  • 0
niektórych uważano za odważnych ponieważ bali się uciekać

#37 wiesiek.żurek

wiesiek.żurek
  • Forumowicz
  • 68 postów
  • Skąd:Kobyle Kąty
  • Silnik:2
  • Wersja:kabriolet
  • KM:dwa kunie
  • Paliwo:PB
  • Rok:1980
  • Nadwozie:zardzewiałe
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:29, 19.07.2016

najgorzej jest jak ktoś ma LPG, bo na benzynie jak włączy sie klimę to komputer automatycznie zwiększa dawkę paliwa i tak bardzo nie czuć róźnicy, natomiast na lpg komp tego nie robi i auto strasznie zamula tak że czasami przy wyprzedzaniu lepiej wyłączyć klime :)

Ty tak na poważnie czy sobie żartujesz?


  • 0

#38 marcoaccord

marcoaccord
  • Forumowicz
  • 620 postów
  • Skąd:Pisz
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GX
  • KM:125
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2002
  • Nadwozie:Kombi
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 22:18, 19.07.2016

Może miał na myśli LPG I albo II generacji :lol:


  • 0

#39 premier

premier
  • Forumowicz
  • 284 postów
  • Skąd:Wa - Wa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 08:45, 20.07.2016

No chyba tak.


  • 0

#40 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 16:59, 20.07.2016

Na LPG czuć bardziej spadek ,bo ogólnie LPG zabiera trochę koni ,a jeszcze więcej momentu
Tak wychodziło na hamowniach i wykresach wrzucanych na forum
  • 0
                       

#41 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 17:33, 20.07.2016

Na LPG czuć bardziej spadek ,bo ogólnie LPG zabiera trochę koni ,a jeszcze więcej momentu
Tak wychodziło na hamowniach i wykresach wrzucanych na forum

Wszystko zależy od instalacji. Popatrz na mój wykres i zobaczysz, że mocy jakoś zbytnio LPG nie zabrało..

http://www.tinypic.pl/ulerr9u66j2v

 

Niestety to gorące powietrze jest sprawcą braku mocy. Pamietam jak to było w moim f18 przy 35 C i klimą na full. Szybciej bym jechał na rowerze :-)


  • 0

#42 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:23, 20.07.2016

Oj panowie... Jak czytam wasze komentarze to mnie...

Ale mniejsza z tym ;) opowiem Wam moja historię;)

Miałem sobie starego Civica 5D 97r, 1140kg, porobione 1.5 na 140KM/NM
Zregenerowany kompresor Klimy, lekkie koło zamachowe i stara seryjna chłodnica oraz skraplacz/pochlaniacz wilgoci (odczynnik nabity do pełna)
Przy w/w ustawieniu samochód lubił gasnąć np. Na światłach, mocy nie miał - żeby wyprzedzać trzeba bylo wyłączyć klime...

Po wymianie chłodnicy i skraplacza/osuszacza na nowe jak reka odjal
Samochód nie przygasał, nie dusił sie i co najważniejsze nie było aż tak dużej różnicy czy jechałem na klimie czy nie

Wiem ze mamy nowsze "lepsze" samochody ale one tez maja swoje lata i np. Chlodnice Klimy nie mowie ze trzeba ale można by wymienić ;)
Nissens ~300zl + nabicie z odgrzybianiem/ozonowaniem na grouponie ~80zl
Ja w najbliższy czasie na pewno wymienię
  • 0

#43 kiniusz

kiniusz
  • Forumowicz
  • 615 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2,2
  • Wersja:type-r
  • KM:212
  • Paliwo:PB
  • Rok:2001
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 10
Dobra

Napisano 20:52, 20.07.2016

ważne jest aby skraplacz (chłodnica od klimy) był czysty i miał radiatory aby wymiana ciepła była prawidłowa. wzrost ciśnienia w układzie skutkuje wyższymi oporami a co za tym idzie mniejszą mocą użyteczną. nie ma sensu zmieniać skraplacza bo stary ale ma sens gdy ma pogięte radiatory lub częściowo ich brakuje


  • 0
<p>2,2 ATR www.ultracar.waw.pl</p>
<p> :dres: NOWY ADRES!!! ul. Modlińska 330b </p>
<p> </p>

#44 bono

bono
  • Forumowicz
  • 296 postów
  • Skąd:ZS
  • Silnik:2.2
  • Wersja:exe
  • KM:215 KM / 446 Nm
  • Paliwo:ON
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CR-V III
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:25, 20.07.2016

Popieram przedmówcę :)


  • 0

#45 lbx3046

lbx3046
  • Forumowicz
  • 369 postów
  • Skąd:Puławy
  • Silnik:K20
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM1
Reputacja: 7
Neutralna

Napisano 21:55, 20.07.2016

Ja mam nowy czynnik nowa sprężarkę i chłodnicę a auto jak nie jechało tak nie jedzie dalej..😊
  • 0

Accord II 85r ->Accord III 87r->Accord CB7 91->Accord CC7 94r->Accord CG8 99r ->Accord CM1 + Civic EP2 01r->CM1+ Civic IX 16r






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, brak mocy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq