Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Accord CL9 stuki uklad kierowniczy/magiel

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
25 odpowiedzi w tym temacie

#16 kuster

kuster
  • Forumowicz
  • 100 postów
  • Skąd:Katowice
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:42, 22.06.2016

Siwalec ja Ci nie pomogę bo temat dopiero przede mną;)

PS. Panowie ta nakrętka na jaki klucz jest? Jest gdzieś jakiś Manual jak się za to zabrać? Do jakiego momentu kręcić ta sruba regulacyjną?
Dostęp jest prze za rąbiście kiepski...
  • 0

#17 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 23:44, 22.06.2016

Nie wiem na jaki ale pewnie ASO ma specjalny klucz ...cienki i wyprofilowany na tą nakrętkę.
Ja bym spróbował na początek zaznaczyć sobie pozycję tej śruby i ruszyć w sensie dokręcić o powiedzmy 10-15* tą śrubę ,zakontrować i sprawdzić czy nadal kierownica chodzi dość swobodnie lub nawet pojeździć jak coś to ruszyś o kolejne kilka stopni...itd.
Lub wersja druga zrobić jak manual ,a więc dokręcić do końca i cofnąć o ileś tam stopni chyba 40? Trzeba sprawdzić.Zastanawiam się też czy np.nie kupić nowej z ASO tej sprężyny ,a także czy nie nasmarować dodatkowo w środku tego docisku ,.Nie wiem jak to tam wygląda w rozebraniu tego ,bo nigdy tego nie robiłem
Jedynie w IV genie kiedyś w ASO kazałem to ruszyć bo nie chcieli się za to za bardzo zabierać ,bo twierdzili ,że to nic nie pomoże...ale poleciłem i juch :-) Po pierwszym dociągnięciu i przejażdżce było dość za ciasno i kiera słabo wracała i czuć było opory ...popuścili trochę i zaczęlą chodzić lżej ale ciaśniej niż przed regulacją i minimalnie nie chciała kiera wracać ale kazałem tak zostawić .po jakimś czasie w sumie nie długim zaczęło się układać i wracała już normalnie ,a i stuki były dużo mniejsze niż przed regulacją .

Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:47, 22.06.2016

  • 0
                       

#18 siwalec

siwalec
  • Nowy
  • 19 postów
  • Skąd:podkarpacie
  • Silnik:2,2
  • Wersja:EX
  • KM:138/176
  • Paliwo:ON
  • Rok:2006
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 13:08, 23.06.2016

Spoko jak narazie nie spieszy mi się strasznie jakoś idzie z tym jeździć tylko trochę mnie drażni ten stuk. No ale poczekam jeszcze zanim się zabiorę za to a między czasie może się ktoś znajdzie kto już sam wyciągał magla i coś podpowie. Pozdrawiam
  • 0

#19 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 20:20, 23.06.2016

Podobno ta sruba nic nie daje . A walka ze stukaniem w mqglu to jak walka z wiatrakami . Chciałem kiedyś żeby mi wycenili części w Haparts to Pan mi powiedział albo wszystko wymienić albo nic bo w każdym accordzie stuka .
  • 0

#20 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 20:55, 23.06.2016

Podobno .... parę postów wyżej pisałem .Nie wiadomo jak w VII gen i dlatego fajnie byłoby jakby ktoś spróbował .Wiadomo każdy może mieć różny luz ale było i tak chyba warto spróbował
Ps.
Co miałoby znaczyć "Wszystko"?

Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:56, 23.06.2016

  • 0
                       

#21 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:25, 24.06.2016

Ja najprawdopodobniej oddam magla w najbliższych dniach do regeneracji. Dam wam znać co i jak...;-)
  • 0

#22 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 07:28, 24.06.2016

kuster
Czekam ,że jednak spróbujesz lekko dociągnąć i dasz znać o efektach :-)
  • 0
                       

#23 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 19:06, 24.06.2016

Wszystkie te czary co są tam w środku tulejki podkładki uczelki.
  • 0

#24 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 07:29, 28.06.2016

Siema. Mam pytanie czy ktos juz cos zamawial z tej ruskiej strony japancar.ru. Dzwonilem tam dzisiaj zeby dowiedziec sie o cene listwy do przekladni i Pani powiedziala ze mozna to sprawdzic tylko na stronie, tylko ze tam nie ma podanych cen. Chyba trzeba do nich napisac i dopiero podadza cene. W ASO ta listwa kosztuje 1500 zl. Dzwonilem wczoraj...


  • 0

#25 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 09:26, 28.06.2016

A do Haparts albo jarusnet. Tam masz najtaniej .
  • 0

#26 Andrew1130

Andrew1130
  • Forumowicz
  • 151 postów
  • Skąd:LDZ
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2005
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 05:45, 29.06.2016

A do Haparts albo jarusnet. Tam masz najtaniej .

 

Z ciekawosci zadzwonilem do Hapartsu. Oczywiscie sa w stanie sprowadzic taka listwe z Japoni. Czas oczekiwania 2 miesiace i cena troszke mniejsza niz w PL, jedyne 1100 zl. Jednak postanowilem szukac przekladni uzywanej nie regenerowanej, poniewaz moim zdaniem przy wymianie listwy powinno sie rowniez wymienic wałek ( rozdzielacz ).... Takze poszukiwania trwaja. Regeneracja to jest bardzo krotka meta tym barziej ze napawanie zabkow to jest desperacki krok. Spaw juz nie jest taki mocny jak oryginalny material . Zobaczymy co uda mi sie wykminic, bede informowal na biezaco...... :)


Mam jeszcze pytanie. Czy magiel z polifta bedzie pasowal do przedlifta - chyba sie niczym nie roznia?


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq