XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#16
Napisano 21:42, 22.06.2016
PS. Panowie ta nakrętka na jaki klucz jest? Jest gdzieś jakiś Manual jak się za to zabrać? Do jakiego momentu kręcić ta sruba regulacyjną?
Dostęp jest prze za rąbiście kiepski...
#17
Napisano 23:44, 22.06.2016
Ja bym spróbował na początek zaznaczyć sobie pozycję tej śruby i ruszyć w sensie dokręcić o powiedzmy 10-15* tą śrubę ,zakontrować i sprawdzić czy nadal kierownica chodzi dość swobodnie lub nawet pojeździć jak coś to ruszyś o kolejne kilka stopni...itd.
Lub wersja druga zrobić jak manual ,a więc dokręcić do końca i cofnąć o ileś tam stopni chyba 40? Trzeba sprawdzić.Zastanawiam się też czy np.nie kupić nowej z ASO tej sprężyny ,a także czy nie nasmarować dodatkowo w środku tego docisku ,.Nie wiem jak to tam wygląda w rozebraniu tego ,bo nigdy tego nie robiłem
Jedynie w IV genie kiedyś w ASO kazałem to ruszyć bo nie chcieli się za to za bardzo zabierać ,bo twierdzili ,że to nic nie pomoże...ale poleciłem i juch Po pierwszym dociągnięciu i przejażdżce było dość za ciasno i kiera słabo wracała i czuć było opory ...popuścili trochę i zaczęlą chodzić lżej ale ciaśniej niż przed regulacją i minimalnie nie chciała kiera wracać ale kazałem tak zostawić .po jakimś czasie w sumie nie długim zaczęło się układać i wracała już normalnie ,a i stuki były dużo mniejsze niż przed regulacją .
Użytkownik Wlodar edytował ten post 23:47, 22.06.2016
#18
Napisano 13:08, 23.06.2016
#19
Napisano 20:20, 23.06.2016
#20
Napisano 20:55, 23.06.2016
Ps.
Co miałoby znaczyć "Wszystko"?
Użytkownik Wlodar edytował ten post 20:56, 23.06.2016
#21
Napisano 07:25, 24.06.2016
#22
Napisano 07:28, 24.06.2016
Czekam ,że jednak spróbujesz lekko dociągnąć i dasz znać o efektach
#23
Napisano 19:06, 24.06.2016
#24
Napisano 07:29, 28.06.2016
Siema. Mam pytanie czy ktos juz cos zamawial z tej ruskiej strony japancar.ru. Dzwonilem tam dzisiaj zeby dowiedziec sie o cene listwy do przekladni i Pani powiedziala ze mozna to sprawdzic tylko na stronie, tylko ze tam nie ma podanych cen. Chyba trzeba do nich napisac i dopiero podadza cene. W ASO ta listwa kosztuje 1500 zl. Dzwonilem wczoraj...
#25
Napisano 09:26, 28.06.2016
#26
Napisano 05:45, 29.06.2016
A do Haparts albo jarusnet. Tam masz najtaniej .
Z ciekawosci zadzwonilem do Hapartsu. Oczywiscie sa w stanie sprowadzic taka listwe z Japoni. Czas oczekiwania 2 miesiace i cena troszke mniejsza niz w PL, jedyne 1100 zl. Jednak postanowilem szukac przekladni uzywanej nie regenerowanej, poniewaz moim zdaniem przy wymianie listwy powinno sie rowniez wymienic wałek ( rozdzielacz ).... Takze poszukiwania trwaja. Regeneracja to jest bardzo krotka meta tym barziej ze napawanie zabkow to jest desperacki krok. Spaw juz nie jest taki mocny jak oryginalny material . Zobaczymy co uda mi sie wykminic, bede informowal na biezaco......
Mam jeszcze pytanie. Czy magiel z polifta bedzie pasowal do przedlifta - chyba sie niczym nie roznia?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych