Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Wymiana filtra VTEC Accord VII 2.0

VII vtec filtr wymiana filtra

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
43 odpowiedzi w tym temacie

#31 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:35, 24.07.2016

Filmik z czyszczenia Vtc i Vtec - https://m.youtube.co...h?v=PknGSpDsmiI
  • 0

Long May You Ran


#32 Vice

Vice
  • Forumowicz
  • 697 postów
  • Skąd:Lub
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Exe STAG-4, Q-BOX plus
  • KM:216+ Ile?, 237Nm
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Tourer
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 13:16, 28.08.2016

No to trzeba ręce zakasać i brać się za czyszczenie ;)

 

Dużo oleju pocieknie z tylnego filtra-tego na 3 śruby?

Jaki koszt uszczelek i czy konieczna jest wymiana na nowe?


  • 0

Ogrzewania postojowe Webasto - serwis, naprawa...


#33 grzechh

grzechh
  • Forumowicz
  • 537 postów
  • Skąd:Białystok
  • Silnik:2.0
  • Wersja:CRV ES
  • KM:150 147
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:RE5 CG9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 13:35, 28.08.2016

Bardzo mało poleci bez obaw ;) stare filterki czyścisz i zakladasz nie ma potrzeby wymiany na nowe. I trochę się po gimnastykujesz zanim Vtec odkrecisz słaby dostęp tam
  • 0

Long May You Ran


#34 automobilS

automobilS
  • Forumowicz
  • 328 postów
  • Skąd:Poznań, Ck
  • Silnik:2.0
  • Wersja:sport+
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CL
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 19:25, 12.10.2016


  • 0

#35 Przemek77

Przemek77
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 18:03, 10.06.2017

Witam, podepnę się do tematu. Niestety u mnie procedura czyszczenia zaworu Vtec + wymiana uszczelki nie pomogła. Błąd 22 wywala nadal a mechanik który go czyścił  sugeruje kupno nowego całego zaworu. (OEM kod 15810-RAA-A03) Koszt w ASO przekracza 1200 pln - czy jest sens to kupować? Czy lepiej kupić używaną część - może ktoś przerabiał ten temat?  


  • 0

#36 chrishonda

chrishonda
  • Forumowicz
  • 742 postów
  • Skąd:bialystok
  • Silnik:2,4
  • Wersja:Executive
  • KM:190
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:sedan
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 21:17, 11.06.2017

Kup uzywke, szanse ze kupisz sprawna sa duze, a i cena nie zabija. Pozatym poszperaj, bo pisalismy juz sporo o tym na forum.


  • 0

#37 Przemek77

Przemek77
  • Forumowicz
  • 8 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Comfort
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 17:45, 12.06.2017

Kup uzywke, szanse ze kupisz sprawna sa duze, a i cena nie zabija. Pozatym poszperaj, bo pisalismy juz sporo o tym na forum.

Tak zrobiłem ☺ Jak zostanie założony opiszę czy pomogło.


Wysłane z mojego SM-T525 przy użyciu Tapatalka
  • 0

#38 MinuzZz

MinuzZz
  • Forumowicz
  • 36 postów
  • Skąd:Wrocaw
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 11:51, 29.08.2017

Czy ktoś może mi pomóc z odpowiedzą na pytanie, co to za czujnik znajduje się pod zaworem VTEC, ten pod zielonym/niebieskim gumowym kondomem ?

 

Pozdro


  • 0

#39 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 18:58, 12.04.2021

Siema, mam wyciek z okolicy zaworu V-Tec i chciałem go odkręcić jednak mam problem z jedną z trzech śrub, z tą najbliżej kolektora wydechowego, ani drgnie, boję się, aby nie ukręcić jej, czy miał ktoś podobny problem i da jakąś złotą radę jak sobie z nią poradzić oraz czy są bardzo wytrzymałe te śruby?


  • 0

#40 Edson

Edson
  • Partner HAKP
  • 4485 postów
  • Skąd:Warszawa
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Specjals
  • KM:320+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:hot-hatch
Reputacja: 137
Wzorowa

Napisano 21:04, 12.04.2021

Wytrzymałe jak każde śruby 6tki, pewnie z 20nm wytrzyma... Dokręcamy na 12nm
  • 0

mechanika: regulacja luzu zaworowego, wymiana hebli, zawieszenia, płynów, sprzęgła, rozrządu, silników, naprawa silników, skrzyń MT, regeneracja zacisków, serwis klimatyzacji - etc - Warszawa/Otwock  tel 690886882 - zapraszam


#41 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 05:14, 13.04.2021

Wlasnie wiem z jaką siłą dokręcamy, ale widocznie ktoś wcześniej grzebał. A miałeś problem kiedykolwiek z którąś z tych śrub? Jeszcze słaby dostęp i należałoby odkręcić osłonę kolektora i kolektor aby na spokojnie do niej podejść.
  • 0

#42 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 05:57, 16.04.2021

Temat wymiany uszczelki został ogarnięty, co do jego stanu sami możecie zobaczyć na zdjęciach, popękała w miejscu sitka i się spłaszczyła, sitko samo w sobie nie było brudne. Dzięki za pomoc. ;) 

X6jl1V6.jpg
nR4d2Yq.jpg


  • 0

#43 pawlik118

pawlik118
  • Moderator
  • 1958 postów
  • Skąd:Skoczów
  • Silnik:2.0
  • Wersja:30th Sport GT
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 73
Wzorowa

Napisano 14:28, 16.04.2021

Śruba jednak wytrzymała?
  • 0

#44 rudi0018

rudi0018
  • Forumowicz
  • 311 postów
  • Skąd:Łódzkie
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Executive
  • KM:201
  • Paliwo:PB
  • Rok:2009
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 11
Dobra

Napisano 06:08, 17.04.2021

Tak, ale zdjąłem osłonę kolektora i było delikatnie lepsze wtedy dojście do tej śruby. ;)
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, vtec, filtr, wymiana filtra

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq