XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 12:53, 24.04.2016
#2
Napisano 17:49, 24.04.2016
na allegro są oferty regeneracji - kupujesz, placisz + zastaw, wysylaja Ci swój zregenerowany, wymieniasz, odsyłasz stary, oddają Ci zastaw
#3
Napisano 22:11, 24.04.2016
Coś w tym jest. Po wymianie tarcz i klocków z tyłu nagle zaczęły mi się strasznie grzać tarcze. Rozwaliłem tak trzy łożyska w piastach. Wymieniłem całe zblocze z prawej strony i do dziś jest ok. Zacisk chodzi w porządku. Zaraz jak to ogarnąłem zapiekła mi się prowadnica w lewym zbloczu. Przeczyściłem i wszystko było ok. To teraz nagle hamulec ręczny na lewym zbloczu nie odbija do końca. Przeczyściłem trochę rozruszałem i jest na razie ok. Faktycznie coś jest z tymi hamulcami.
Ciekawe jak jest z tymi regenerowanymi hamulcami z Allegro. Żeby nie było tak, że ktoś rozbiera hamulec, zakłada nowe uszczelniacze i gumy i dalej do sprzedaży...
#4
Napisano 05:02, 25.04.2016
mam to samo pytanie ponieważ potrzebuję zakupić inne zacisk do mojej hondy. Czy podejdzie od wersji 2.4 do 2.0 oraz z kombi do sedana? proszę o odpowiedź
#5
Napisano 06:25, 25.04.2016
Pisz do Wolka, on sprzedaje porzadnie zregenerowane zaciski. Na allegro nie wiadomo co kupujesz, dla niektorych sprzedjacych pojecie regeneracja konczy sie na malowaniu zaciskow
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#6
Napisano 09:03, 25.04.2016
Zaciski z 2.4 do 2.0 raczej podejdą, ale już z sedana do kombi raczej nie.
#7
Napisano 11:49, 25.04.2016
Z 2.0 do 2.4 i 2.2 zamienne jeśli nadwozie to samo.
Wysłane z Tapatalk
#8
Napisano 17:11, 06.05.2016
czyli jeśli mam accorda 2.0 vtec w sedanie, to podejdzie z 2.2 d również sedana? tyle tylko, że anglika
#9
Napisano 17:26, 06.05.2016
Podepne sie pod temat. Dzisiaj regulowalem sobie hamulec reczny. Po wymianie tarcz i klockow na nowe zauwazylem, ze reczny lapie dopiero pod koncowke. Po zdjeciu podlokietnika zauwazylem ze wihajster, ktory laczy dwie linki jest pod katem. Wydaje mi sie, ze powinien byc mniej wiecej rowno. Po regulacji gdy reczny nie jest zaciagniety linki sa tak samo luzne, po zaciagnieciu hamulca tak sam napiete. Po wejsciu pod auto zauwazylem, ze prawy docisk po zaciagnieciu hamulca recznego ma troche krotszy skok, odbija poprawnie.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#10
Napisano 18:20, 06.05.2016
czesc.mialem ten sam problem.rozebralem caly zacisk i przesmarowalem cylinderek i gumke takim specjalnym smarem do cylinderkow hamulcowych.chodzi az milo.tez musialem wymienic lozysko i komplet tarcz bo z klockow tylko popiol zostal.to taka niebieska tuba
http://images.google...fTlBoYQ9QEIMTAC
to jest link
#11
Napisano 19:25, 06.05.2016
U mnie cylinderek chodzi elegancko, przy malowaniu zaciskow od razu smarowalem tloczek, hamuje tez jak powinno.
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#12
Napisano 19:59, 06.05.2016
reczny,przynajmniej u mnie a mam tarcze z bebnami reguluje sie na bebnach
#13
Napisano 05:13, 07.05.2016
Wiem tylko ja nie mam bebnow
Było: crx 1990r. D16Z5, civic 1998r. D14A4
civic 2004r. D16V1, civic 2007r. R18A2,
Accord 2007r. N22A, Accord 2010r. N22B, Civic 2019 FK7
#14
Napisano 09:45, 07.05.2016
Witam, zapytam raz jeszcze-sprawa dla mnie pilna- dzisiaj musze kupić zaciski. Czy z Accorda VII sedan z silnikiem 2.2 disel na spokojnie podejdzie zacisk do mojego 2.0 benz?
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych