Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Remapping / chiptuning K24A3

VII remapping chiptuning

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
278 odpowiedzi w tym temacie

#61 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 20:51, 02.06.2016

To co spawa Littlebo to czysta poezja. Łączny koszt budowy, katalizatora i wysyłki to 1100zł.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#62 Sacrum

Sacrum
  • Forumowicz
  • 2934 postów
  • Skąd:Lublin
  • Silnik:R20
  • Wersja:Lifestyle
  • KM:156
  • Paliwo:PB
  • Rok:2012
  • Nadwozie:CW
Reputacja: 50
Wzorowa

Napisano 21:48, 02.06.2016

sam katalizator za 1100zł ?


  • 0

#63 silversurfer2.4

silversurfer2.4
  • Forumowicz
  • 97 postów
  • Skąd:Żagań
  • Silnik:2.4
  • Wersja:EX
  • KM:190
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 08:44, 03.06.2016

.... a może to chodzi o kolektor ? :)

 

Coś kiedyś widziałem na innych forach o kolektorach od Littlebo

 

.... mam :)

 

 

http://hondakarma.co...777/live?page=1

 

Jak taka cena to raczej mega promo ?


  • 0

.... tak to wygląda Ja i moja honda :)


#64 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:50, 03.06.2016

Panowie napisałem wyraźnie. Rozbijając na czynniki pierwsze.
Katalizator to koszt 140 usd, flansze pod ori kolektor i ten customowy 90usd, wysyłka w granicach 30-50usd. A więc 280usd wychodzi około 1100zł.

Sam kolektor z test pipe od Littlebo to 550usd czyli 2165zł.

W Polsce realna końcowa cena również może wyjść około tysiąca, jak nie więcej.
  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#65 piootrRz

piootrRz
  • Forumowicz
  • 902 postów
  • Skąd:rzeszow
  • Silnik:k24
  • Wersja:Rakieta ☺
  • KM:262/275nm
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:cl9
Reputacja: 5
Neutralna

Napisano 11:49, 03.06.2016

Katalizator jaki to jest mangflow? Czy inne cudo ?
  • 0

#66 shantillas

shantillas
  • Forumowicz
  • 104 postów
  • Skąd:Manchester/Olsztyn
  • Silnik:K24
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2006
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 12:44, 03.06.2016

Katalizator jaki to jest mangflow? Czy inne cudo ?

Przeglądając zdjęcia domyślam się, że Littlebo stosuje właśnie magnflow. Choć może być i innej firmy :/ jego kat ma przepływ 250cfm.
f80a9e67f97427bfmed.jpg

Użytkownik shantillas edytował ten post 16:04, 03.06.2016

  • 0

Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/


#67 pga

pga
  • Forumowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Oleśnica
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:214
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:30, 08.06.2016

W moim temacie można również znaleźć wykresy z hamowania przed/po reflashu/wymianie kolektora. Reflash u muzyczki (ecu wysyłane, sprawa załatwiona w dwa dni dosłownie), kolektor od hammera (+ decat).

 

Już kilkukrotnie pisałem o wrażeniach, najpierw zrobiłem kolektor, potem reflash (zauważyłem że dużo osób robiło odwrotnie :) ). Po reflashu wrażenia z jazdy o wiele lepsze niż po samej zmianie kata. Kat dodał jedynie nieco więcej elastyczności na niskich obrotach. Za to, co widać na wykresach, przesunięcie vteca sprawiło że przy 6k zamiast 180KM w serii (gdzie jest dołek bo jest to tuż przed załączeniem vtec) jest ponad 200. Różnica w jeździe w tym zakresie obrotów kolosalna, bo od 5k obrotów czuć że auto rwie i można tak ciągnąć do 7k, podczas gdy w serii jak się vtec załączył przy 6k, to przy 6,5k czuć było kopa a przy 7 już trzeba było za wajchę łapać żeby bieg zmienić. Będę n-tą osobą która to powtórzy, dla k24 nie ma nic lepszego niż reflash w kontekście frajda/cena. A i żeby nie było, wszystko robione z lpg na pokładzie.


  • 0

#68 Wlodar

Wlodar
  • Forumowicz
  • 5250 postów
  • Skąd:P
  • Silnik:123
  • Wersja:Abc
  • KM:1
  • Paliwo:PB
  • Rok:1234
  • Nadwozie:N
Reputacja: 33
Super

Napisano 13:48, 09.06.2016

Jest różnica po kolektorze ? ....bo ja pierwszy miałem kolektor ,później reflesh


  • 0
                       

#69 Aro

Aro
  • Forumowicz
  • 704 postów
  • Skąd:Tychy
  • Silnik:2.0
  • Wersja:GS 200T
  • KM:245
  • Paliwo:PB
  • Rok:2017
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 15:53, 12.06.2016

Panowie a na Śląsku ktoś robi reflesha czy od razu do kolegi Muzyczki wbijać? Caly czas mi ten reflesh chodzi po głowie.


  • 0

#70 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 17:14, 12.06.2016

Panowie a na Śląsku ktoś robi reflesha czy od razu do kolegi Muzyczki wbijać? Caly czas mi ten reflesh chodzi po głowie.

W Krakowie możesz zrobić.

Wysłane z mojego Nexus 5
  • 0

#71 senseitbk

senseitbk
  • Klubowicz
  • 172 postów
  • Skąd:Rabka-Zdrój/Kraków
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Executive
  • KM:156
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2008
  • Nadwozie:CW1
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 09:39, 13.06.2016

W Krakowie możesz zrobić.

Wysłane z mojego Nexus 5

Czyżby u Cairo? Ile mniej-więcej Cię to wyszło?


  • 0

#72 FairFaX

FairFaX
  • Informatyk
  • 301 postów
  • Skąd:Kraków
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Tourer Type-S Supercharged
  • KM:300 ???
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2006
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 1
Neutralna

Napisano 12:29, 13.06.2016

Nie u Cairo. Ja robilem u Remiego z UTC. O ceny pytaj chlopakow.

Wysłane z mojego Nexus 5
  • 0

#73 AntonioPL

AntonioPL
  • Forumowicz
  • 628 postów
  • Skąd:Środa Wlkp.
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type-S
  • KM:200+
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2007
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 6
Neutralna

Napisano 10:23, 17.06.2016

Tez polecam reflesh. Mam go od 2lat i teraz zalozylem kolektor 4-2-1 od hammera calkiem inne auto no i zajebisty dzwiek, w piatek jeszcze zakladam filtr k&n to nagram filmik jak przyspiesza ;-)

 

Chętnie przygarnę parominutowy filmik z nastawieniem na dźwięk po zmianie kolektora, bo mam flasha od muzyczki, ale czego nie słychać, tego nie widać ;P

 

Ile was wyniósł decat + kolektor? Czy na oryginalnych końcowych można wydusić ładny dźwięk?

 

Jak załatwić decata bez kontrolki silnika, również flashem?


  • 0

#74 gonzo1984

gonzo1984
  • Forumowicz
  • 28 postów
  • Skąd:Świdnik
  • Silnik:2.4
  • Wersja:executive
  • KM:190+
  • Paliwo:PB
  • Rok:2003
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 0
Neutralna

Napisano 21:41, 17.06.2016

A co on tam więcej wystroi na tym ruskim kompie niż na gownianym reflaszu?

Witam kolegów i tu musze was rozczarowac, ze refresh daje i to bardzo duzo jak na silnik wolno ssacy bez innych modyfikacji, jak ktos mowi ze nic nie daje nie mial z tym nic doczynienia.

Odczucia pozytywne auto jest bardziej dynamiczne, elastyczne, czuc przyrost momentu nawet na A/T. wiec jak ktos szuka jakichs wiekszych wrażeń to niech wsadzi sobie turbine z która można cos pokobinowac, jak na silnik wolno ssacy jest niezle wiec niech ktos nie liczy na jakis kolosalny przyrost mocy czy monentu bo go nie znajdzie, ale roznica jest duża i ja jestem zadowolony i polecam kolege A1, kontakt bardzo dobry odpowiada cierpliwie na wszystkie pytania, z wysyłka nie ma problemu mi zajeło to jedna dobe i kompa miałem w domu spowrotem..Cena do odczuć jest bardzo dobra pozdrawiam.


  • 0

#75 Walker

Walker
  • Forumowicz
  • 154 postów
  • Skąd:Łódź
  • Silnik:2.4
  • Wersja:Type S
  • KM:seria +
  • Paliwo:PB
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CL9
Reputacja: 2
Neutralna

Napisano 14:04, 17.07.2016

Reflash - odczucia, odczuciami a fakty faktami.

 

Ponizej hamownia po reflashu i z nałożonym wykresem przed. Ta sama hamownia, ta sama obsługa, 2 tygodnie pomiędzy pomiarami.

 

Jak dla mnie szkoda kasy za przesuniecie odcięcia. :(

 

Załączony plik  accord-2.4-REMAP.jpg   111,81 KB   74 Ilość pobrań

 

 

 


  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, remapping, chiptuning

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq