XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#61
Napisano 20:51, 02.06.2016
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#62
Napisano 21:48, 02.06.2016
sam katalizator za 1100zł ?
#63
Napisano 08:44, 03.06.2016
.... a może to chodzi o kolektor ?
Coś kiedyś widziałem na innych forach o kolektorach od Littlebo
.... mam
http://hondakarma.co...777/live?page=1
Jak taka cena to raczej mega promo ?
.... tak to wygląda Ja i moja honda
#64
Napisano 09:50, 03.06.2016
Katalizator to koszt 140 usd, flansze pod ori kolektor i ten customowy 90usd, wysyłka w granicach 30-50usd. A więc 280usd wychodzi około 1100zł.
Sam kolektor z test pipe od Littlebo to 550usd czyli 2165zł.
W Polsce realna końcowa cena również może wyjść około tysiąca, jak nie więcej.
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#65
Napisano 11:49, 03.06.2016
#66
Napisano 12:44, 03.06.2016
Przeglądając zdjęcia domyślam się, że Littlebo stosuje właśnie magnflow. Choć może być i innej firmy jego kat ma przepływ 250cfm.Katalizator jaki to jest mangflow? Czy inne cudo ?
Użytkownik shantillas edytował ten post 16:04, 03.06.2016
Polift Accord 2.4 Type S-->Euro R konwersja+Navi+HFT+Recaro +Tein Street Flex+Reflash+Exedy Stage1+Lekkie kołoF1Racing+Hondata+Lotka HIC+OwiewkiMugen+ http://www.accordklu...-fotele-recaro/
#67
Napisano 09:30, 08.06.2016
W moim temacie można również znaleźć wykresy z hamowania przed/po reflashu/wymianie kolektora. Reflash u muzyczki (ecu wysyłane, sprawa załatwiona w dwa dni dosłownie), kolektor od hammera (+ decat).
Już kilkukrotnie pisałem o wrażeniach, najpierw zrobiłem kolektor, potem reflash (zauważyłem że dużo osób robiło odwrotnie ). Po reflashu wrażenia z jazdy o wiele lepsze niż po samej zmianie kata. Kat dodał jedynie nieco więcej elastyczności na niskich obrotach. Za to, co widać na wykresach, przesunięcie vteca sprawiło że przy 6k zamiast 180KM w serii (gdzie jest dołek bo jest to tuż przed załączeniem vtec) jest ponad 200. Różnica w jeździe w tym zakresie obrotów kolosalna, bo od 5k obrotów czuć że auto rwie i można tak ciągnąć do 7k, podczas gdy w serii jak się vtec załączył przy 6k, to przy 6,5k czuć było kopa a przy 7 już trzeba było za wajchę łapać żeby bieg zmienić. Będę n-tą osobą która to powtórzy, dla k24 nie ma nic lepszego niż reflash w kontekście frajda/cena. A i żeby nie było, wszystko robione z lpg na pokładzie.
#68
Napisano 13:48, 09.06.2016
Jest różnica po kolektorze ? ....bo ja pierwszy miałem kolektor ,później reflesh
#69
Napisano 15:53, 12.06.2016
Panowie a na Śląsku ktoś robi reflesha czy od razu do kolegi Muzyczki wbijać? Caly czas mi ten reflesh chodzi po głowie.
#70
Napisano 17:14, 12.06.2016
W Krakowie możesz zrobić.Panowie a na Śląsku ktoś robi reflesha czy od razu do kolegi Muzyczki wbijać? Caly czas mi ten reflesh chodzi po głowie.
Wysłane z mojego Nexus 5
#71
Napisano 09:39, 13.06.2016
W Krakowie możesz zrobić.
Wysłane z mojego Nexus 5
Czyżby u Cairo? Ile mniej-więcej Cię to wyszło?
#72
Napisano 12:29, 13.06.2016
Wysłane z mojego Nexus 5
#73
Napisano 10:23, 17.06.2016
Tez polecam reflesh. Mam go od 2lat i teraz zalozylem kolektor 4-2-1 od hammera calkiem inne auto no i zajebisty dzwiek, w piatek jeszcze zakladam filtr k&n to nagram filmik jak przyspiesza
Chętnie przygarnę parominutowy filmik z nastawieniem na dźwięk po zmianie kolektora, bo mam flasha od muzyczki, ale czego nie słychać, tego nie widać ;P
Ile was wyniósł decat + kolektor? Czy na oryginalnych końcowych można wydusić ładny dźwięk?
Jak załatwić decata bez kontrolki silnika, również flashem?
#74
Napisano 21:41, 17.06.2016
A co on tam więcej wystroi na tym ruskim kompie niż na gownianym reflaszu?
Witam kolegów i tu musze was rozczarowac, ze refresh daje i to bardzo duzo jak na silnik wolno ssacy bez innych modyfikacji, jak ktos mowi ze nic nie daje nie mial z tym nic doczynienia.
Odczucia pozytywne auto jest bardziej dynamiczne, elastyczne, czuc przyrost momentu nawet na A/T. wiec jak ktos szuka jakichs wiekszych wrażeń to niech wsadzi sobie turbine z która można cos pokobinowac, jak na silnik wolno ssacy jest niezle wiec niech ktos nie liczy na jakis kolosalny przyrost mocy czy monentu bo go nie znajdzie, ale roznica jest duża i ja jestem zadowolony i polecam kolege A1, kontakt bardzo dobry odpowiada cierpliwie na wszystkie pytania, z wysyłka nie ma problemu mi zajeło to jedna dobe i kompa miałem w domu spowrotem..Cena do odczuć jest bardzo dobra pozdrawiam.
#75
Napisano 14:04, 17.07.2016
Reflash - odczucia, odczuciami a fakty faktami.
Ponizej hamownia po reflashu i z nałożonym wykresem przed. Ta sama hamownia, ta sama obsługa, 2 tygodnie pomiędzy pomiarami.
Jak dla mnie szkoda kasy za przesuniecie odcięcia.
accord-2.4-REMAP.jpg 111,81 KB 74 Ilość pobrań
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII, remapping, chiptuning
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych