XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
XIV Ogólnopolski Zlot Honda Accord Klub Polska
#1
Napisano 16:26, 08.02.2010
#2
Napisano 07:57, 09.02.2010
Jak wyświetlić kod DTC w module zestawu wskaźników.
1. W trybie 1 kody DTC wykryte i indywidualnie zapisane przez różne moduły sieci B-CAN będą prezentowane kolejno na wyświetlaczu LICZNIKA KILOMETRÓW, w przypadku gdy komunikacja między MICU (zespolonym modułem sterującym multipleks) i modułem zestawu wskaźników jest prawidłowa. Między kolejnymi kodami DTS przechodzi się poprzez wciśnięcie przycisku kasowania licznika na module zestawu wskaźników. Wyświetlanie kodów DTC.Dolne cztery cyfry reprezentująkod DTC w systemie dziesiętnym.Nie zostały wykryte kody DTC.Wyświetlone zostały wszystkie kody DTC.
Kasowanie kodów DTC
1. W trybie testowym 1 należy wcisnąć i przytrzymać przycisk kasowania przez ponad 10 sekund.
2. Moduł, który wskazał kod zostanie zidentyfikowany poprzez wyświetlenie jego numeru na wyświetlaczu.MICU 10
Moduł przekaźników 11
Multipleksowy moduł sterujący drzwi 30
Moduł zestawu wskaźników 50
Moduł sterujący klimatem 51
Moduł sterujący przełącznika zespolonego 70
Tryb 1. samodiagnozy (bez HDS)
1. Zdjąć lewą (wersja LHD) lub prawą (wersja RHD) osłonę dolną boczną.
2. Włączyć zapłon (II) i przesunąć przełącznik oświetlenia wnętrza na pozycję środkową.
3. Sprawdzić działanie Trybu 1 samodiagnozy w zakresie DTC; w tym celu podłączyć narzędzie specjalne (A) do złączki kontrolnej multipleksowego modułu sterującego (MCIC) (B). Po około 5 sekundach powinny zaświecić się lampka oświetlenia wnętrza oraz lampka kluczyka zapłonu, powinny następnie migać przez 0,2 sekundy. Oznacza to, że został uruchomiony Tryb 1 funkcji samodiagnostycznych. Jeśli lampki oświetlenia wnętrza nie migają, sprawdzić masę MCIC (zącza kontrolnego). WYŁ.2 s0,2 s0,2 sONABTRYB 1: Oświetlenie stacyjki i sufitowe
Tryb 2. samodiagnozy (bez HDS)
1. W Trybie 1 odłączyć narzędzie specjalne (A) od złączki kontrolnej multipleksowego modułu sterującego na około 10 sekund, a następnie ponownie je podłączyć. Lampka oświetlenia wnętrza oraz lampka kluczyka zapłonu powinny zapalić się na 2 sekundy, następnie mignąć jeszcze dwukrotnie w odstępach 0,2-sekundowych. Oznacza to, że system przeszedł z Trybu 1 funkcji samodiagnostycznych do Trybu 2. WYŁ.2 s0,2 s0,2 sONTRYB 2: Oświetlenie stacyjki i sufitoweA
2. Aby skasować Tryb 2, należy odłączyć narzędzie specjalne od od złączki kontrolnej multipleksowego modułu sterującego na co najmniej 10 sekund lub wyłączyć zapłon.
#3
Napisano 14:54, 21.09.2011
[img][img]http://img844.imageshack.us/img844/7893/dsc3118m.jpg[/img] Uploaded with ImageShack.us[/img]
złącze znajduje się między bezpiecznikami a tymi zielonymi złączami
http://aplukasz.fm.interia.pl/HAKP/accord/MICU/micu_1.jpg
#4
Napisano 20:05, 14.11.2011
#5
Napisano 20:10, 14.11.2011
[ Dodano: 2011-11-14, 20:15 ]
mietek440, jeśli dobrze interpretuje zdjęcie (tzn gdzie jest góra a gdzie dół , ale wydaje mi się, że góra to góra, bo widzę złącze obd) to niżej. Trzeba tak jak napisane zdjąć cały ten plastik słupka A gdzie są bezpieczniki (to sama "płytka" co bezpieczniki).
Accord i-CTDi Sport Sedan 2007
Jazz 1.4 ES 2002
CB600F Hornet 2009
#6
Napisano 22:21, 14.11.2011
Andrzej
#8
Napisano 17:49, 21.09.2012
Andrzej
#9
Napisano 19:40, 21.09.2012
#11
Napisano 21:17, 21.09.2012
1. włączyć zapłon
2. zewrzeć piny
Andrzej
#12
Napisano 09:19, 24.09.2012
Czyli poprostu mam zewrzeć te dwa piny w tej kostce poprostu czy tak??
czyli:w moim opisie masz linki do diagnostyki spinaczem i jak sprawdzić zegary bez niczego
1. jak zrobić diagnostykę elektryki za pomocą spinacza- opis plus rysunki.
2. jak sprawdzić diagnostykę zegarów bez spinacza- opis plus rysunki.
#13
Napisano 09:39, 24.09.2012
#14
Napisano 17:51, 13.06.2013
U mnie również pojawił się ,,System prufen''. Zrobiłem wszystko wg wskazań klubowiczów. Na wyświetlaczu pojawiły mi się kolejno napisy:
DTC SERVICE
DTC B1325 PA71
Co to może oznaczać i co z tym dalej można zrobić? Proszę o pomoc.
-----------------------------------------------------------------------------------------
Przyczymałem teraz przecisk kasowania kilom. na 10s, uzyskałem:
DTC SERVICE
DTC NO
Tak jakby błędów teraz nie miał, ale nadal zaraz po przekręceniu kluczyka zapala się ,,System prufen''........
-----------------------------------------------------------------------------------------
Tematów związanych z tym błędem znalazłem w necie dość sporo. Niestety wszystkie w języku RU, np:
http://forums.drom.r...62719-p729.html
http://accord-russia...ead.php?t=40923
A to chyba najważniejsze: B1325 PA71 - у Мазды, Форда: Door ajar warning light short circuit to battery / короткое замыкание лампы двери (то ли подсветка, то ли индикация открытой двери), у Шевроле: Низкое напряжение аккумулятора.
Potrafi to ktoś przetłumaczyć?
--------------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny etap walki.
Dowiedziałem się od życzliwego klubowicza, że błąd B1325 związany jest z czujnkiem deszczu. No i tutaj raczej bym się z tym nie zgodził. Dlaczego?
- Sprawdziłem przednią szybę czy nie jest pęknięta, czy nie ma odprysku – wszystko OK. (logicznie rozumując najważniejszy jest fragment szyby nad czujnikiem, jeśli nie proszę mnie poprawić)
- Sprawdziłem zamontowanie czujnika deszczu – wszystko OK. tj. zdemontowałem, fragment przez który przechodzą promienie przyklejony orygionalnie, diody w czujniku czyściutkie, wszsytko oryg.
- Sprawdziłem połączenie zielonej zielonej złączki czujnika 5 stykowej – wszystko OK.
- Sprawdziłem czy sam czujnik reaguje prawidłowo (przed i po demontażu), pędzl zamoczony w wodzie i ,,bryzgałem’’ nim czujnik. Zachowanie OK. – im częściej skrapiałem tym wycieraczki w AUTO pracowały częściej.
Nie pokojące dla mnie jest to, że odłączenie aku. Na 1 godz nie kasuje błędu tz. Po ponownym jego podłączeniu i odpaleniu auta po około 4s pojawia się z powrotym ,,System prufen’’. Zrobiłem od razu jeszcze raz samoldiagnoze, wynik: DTC NO
Jak to rozumieć? Komputer nie ,,widzi’’ tego błędu a nadal wyświetla ,,System prufen’’? Jak to wygląda z podłączeniem się pod komputer? Jeśli samodiagnoza nic nie pokazuje to komputer coś pokarze? Może kluczowa jest końcówka błedu tj PA71?
Przyznam się szczeże jeszcze, że komunikat pojawił mi się w momencie kiedy ostro Hondzie ,,wymieszałem’’ , przeciągłem na każdym biegu …(niemiecka technologia ,,usiadła’’ mi na trasie na tyłku no i chciałem pokazać gdzie jest jej miejsce – oczywiście pokazałem w końcu to ACCORD….tylko zostałem z czymś takim…
Proszę o wszelkie sugestie/ podpowiedzi
Z góry dziękuję.
------------------------------------------------------------------------------------
Przetlumaczylem cyrylice - ostatnie zdanie – wychodzi na to, ze to po prostu zbyt niskie napiecie akumulatora.
Dzis kolejny dzien walki – sprawdze, poinformuje...
------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny dzięń walki: pomiary akumulatora:
Napięcie nominalne: 12,5 V
Przy odpaleniu(rozruch): 10 V
Ładowanie: 13,9 V
Nie spodobało mi się napięcie przy rozruchu więc wymieniłem aku. Teraz:
Napięcie nominalne: 12,9 V
Przy odpaleniu(rozruch): 11,6 V
Ładowanie: 14,3 V
Niestety bez rezultatu.......problem nie zniknął. Nadal wyświetla ,,System prufen’’, samodiagnoza nic nie pokazuje.......
--------------------------------------------------------------------------------------
Kolejny etap: Załatwiłem właśnie sobie moduł do zczytywania błędów poprzez OBD2. Od razu znalazł błąd silnika nr PO135 02 Sensor Heater Circuit (Bank1 Sensor1)
Z tego wynika, że to coś z sondą lambda....Rozumiem, że jest to pirwsza sonda zaraz za silnikiem.
---------------------------------------------------------------------------------------
Sonda wymieniona na oryginalną DENSO tylko z opisem Toyota. Oporność grzałki 2,5 ohma (w starej sondzie - przerwa), charakterystyka pracy taka sama. Po zamontowaniu i podłączeniu akumulatora błąd już nie powrócił.
Mój wątek uznaję za zamknięty.
#15
Napisano 20:40, 23.07.2013
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII
|
VII
Mechanik →
Silniki →
JAKI ROZRZĄD HONDA ACCORD VII 2.2 ICDTINapisany przez alvargo , 21 kwi 2024 VII |
|
|
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Honda Accord VII 2.0 2006 - Kręci nie pali.Napisany przez mieszkos , 18 kwi 2024 VII |
|
|
||
VII
Mechanik →
Zawieszenie →
Tuleje wahacza dolnego tyl kombiNapisany przez hudy , 15 kwi 2024 VII |
|
|
||
|
VII
Mechanik →
Silniki →
Szarpanie silnika 2.2 i-cdti 7 genNapisany przez kowalski19 , 14 kwi 2024 VII |
|
|
|
|
VII
Mechanik →
Układ elektryczny →
błąd p26 honda accord 2.0Napisany przez wojtek1n , 12 kwi 2024 VII |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych