Skocz do zawartości


RODO w HAKP

Zdjęcie
VII

Pierścień uszczelniający

VII

  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
18 odpowiedzi w tym temacie

#16 muzyczka

muzyczka
  • Partner HAKP
  • 2,946 postów
  • Skąd:Warszawa , LHR
  • Silnik:k24
  • Wersja:Executive AT
  • KM:strojenie
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2004
  • Nadwozie:CM2
Reputacja: 40
Super

Napisano 07:57, 08.04.2016

W korespondencji z tłumiki.eu uzyskałem informację, że pierścień 83x65x18 jest dostępny w cenie 20PLN. Ten z Intercars'u ma takie wymiary?

Generalnie irytująca jest różnorodność oznaczeń,  wg. japancars.ru Comfort 2.0 z 2004 ma taki sam kolektor i rurę kolektorową jak Executive 2.0 z 2007, ale oczywiście uszczelka między nimi to w jednym przypadku 18229-S6M-003 a w drugim 18229-SLJ-023. Googlując te numery można trafić na ruską stronę, na której obydwa są oznaczone wymiarem "65*82", co byłoby spójne z tym, co zmierzył b0a.

Nie patrzcie po wersjach wyposażenia auta tylko po silnikach , ponieważ  nie które części są oznaczane w zależności od: sedan, kombi , Europa , Anglia . mają inne numery a działają tak samo ...


  • 0

#17 rafiii

rafiii
  • Forumowicz
  • 270 postów
  • Skąd:Zielona Góra
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Sport
  • KM:155
  • Paliwo:LPG
  • Rok:2003
  • Nadwozie:Sedan
Reputacja: 3
Neutralna

Napisano 14:56, 12.04.2016

[/url]

Mam podobny problem w K20Z2 i w związku z tym pytanie - czy stosował ktoś dedykowaną rurę kolektorową BM70570 firmy BM Catalysts (ok. 195PLN)? Czy może ktoś wypowiedzieć się na temat jakości ich produktów i zestawić to np. z rurą 700-033 BOSALa (ok. 340PLN)? Byłbym wdzięczny, bo muszę wykonać jakiś ruch, złącze elastyczne już puszcza spaliny.
Pozdrawiam
FullChess


Mam tej firmy rurę kolektora za 195zł, jeżdżę na niej 1,5 roku jak na razie ok, nie przepuszcza spalin, barwa rury jest już brązowa i wygląda jak moja 12 letnia rura od tłumika :)
  • 0

#18 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 15:05, 12.04.2016

Aha, no ja ją właśnie kupiłem i będę montował w najbliższym czasie. Napotkałeś jakieś problemy przy demontażu starej, np. przy odkręceniu śrub od kolektora? Nie było jakiś szczególnych problemów z sondą? Z góry dzięki za odpowiedź.

Pozdrawiam

FullChess


  • 0

FullChess


#19 FullChess

FullChess
  • Klubowicz
  • 146 postów
  • Skąd:Sopot
  • Silnik:2.0
  • Wersja:Touring
  • KM:252
  • Paliwo:PB
  • Rok:2021
  • Nadwozie:CV2
Reputacja: 15
Dobra

Napisano 10:07, 15.04.2016

Nie chcę zakładać nowego wątku, więc zadam tutaj jeszcze jedno pytanie - czy zna ktoś wymiary pierścienia uszczelniającego między rurą kolektorową a katalizatorem o oznaczeniu 18302-SP0-003 ? Występuje on zarówno w 2.0 jak i 2.4 czy 2.2 VII generacji, widzę w necie jego zdjęcia, ale wymiarów ni w ząb.

Pozdrawiam

FullChess


  • 0

FullChess






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: VII

Użytkownicy przeglądający ten temat: 1

0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych

IPB Skin By Virteq